Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I dag var det god stemning. Ser man på forutsetningene, dvs. lite folk og ikke like viktig kamp som seriekampene, vil jeg gi stemninga en god 6er eller en 7er.
Vi er heldige som har sjefstrommisen - Jørn - så får vi gamle helter krabbe stille inn i glemselen
I går må det ha vært "Blø for drakta" som vi nådde høyest med, og det er i grunn jævlig bra. Det var en kraftig strek under den leksjon i LSK-verdier og -historie spillera fikk av Nordlie/Fjørtoft sist. Spillera kunne ikke unngå å høre det, så jeg gleder meg som faen til lørdag, til å se at dem følger opp med enda mer guts og tæl - spesielt foran mål. Så blir jobben litt lettere på tribunen også.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Greker'n uten tromme var et lite eksperiment, forresten. Sånn at dere fikk høre the power of the clap, og at det er så viktig å bli med på synkronklapping. Syns flere holdt ut litt lenger til og med.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Greker'n uten tromme var et lite eksperiment, forresten. Sånn at dere fikk høre the power of the clap, og at det er så viktig å bli med på synkronklapping. Syns flere holdt ut litt lenger til og med.
Syns egentlig det funka bra uten tromme på grekern!
Kommentar