Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bra trøkk i store perioder i dag. En god 7er på en skala fra 1-10. Litt dårlig tromming (noen sanger gikk for raskt, andre for sakte) og dårlige sangvalg i perioder, men det kommer vel litt av at vi måtte bruke reservetrommis og reserveforsanger. (De gjorde forøvrig en veldig bra jobb i forhold til at de er urutinerte.)
Til å være "årets kjipeste match" (hva er kjipere enn Odd hjemme midt i sommerferien, på en lørdag kl. 17.00?), synes jeg stemninga var veldig bra.
Hva f* var dette for noe tull? Voksne folk med like drakter som braker sammen!?
--larsw
Om dette var rett etter kampen ved bua hvor det selges supporterutstyr så la jeg merke til akkurat det samme.. 2/3 stk som begynte og bråke med hverandre
DET ER IKKE SÅNN MAN OPPFØRER SEG MOT ANDRE MED-FANS!!
Alle som stod rundt der, og fikk med seg hva som skjedde, sa med en gang at "nå kommer sikkert noen til å lage big-deal på forumet".
Det var en grunn til at det som skjedde, skjedde og selvom det var en medsupporter, hadde også jeg, reagert på akkurat samme måte som denne ene supporteren gjorde. Dette var helt og holdent en drita person sin feil.
Jeg ble positivt overrasket over variasjonen på sangene i andre omgang. Flott at vi endelig benytter oss av de gamle "slagerne" istedet for å nynne på en evighetssang i 10 minutter som skaper trøkk kun de to første repetisjonene.
Jeg ble positivt overrasket over variasjonen på sangene i andre omgang. Flott at vi endelig benytter oss av de gamle "slagerne" istedet for å nynne på en evighetssang i 10 minutter som skaper trøkk kun de to første repetisjonene.
Dette ble det vel faktisk enighet om på forrige sangmøte, at man skulle begynne å inkludere de gammle slagerene igjen litt mer.
Forøvrig må du slutte å vandre rundt drita på martins dagen før du skal servere oss bilder Seb R Hehe, så ut til at du var i god form.
Kommentar