Stemningstråd LSK-Odd
Collapse
X
-
-
Men blei jo nesten døv av pipinga der jeg stod. Fett. Hehe
Ellers var det morsomt med den interne "fighten" mellom feltene.Kommentar
-
Jepp, skuffende av felt A og B idag. Enda større ydmykelse enn vanlig.Kommentar
-
KFL kan være fornøyd med innsattsen på tribunen i denne kampen. Dere sang høyere i denne kampen enn dere har gjort i de tilligere kamper i år. Så det for bli trøsten vi for ta med oss videre etter en slik kamp. Godt jobba av dere på Kanarifeltet.Kommentar
-
Kommentar
-
Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
Når skal egentlig dette ropet vidreutvikles? Det har jo et massivt "trøkk-potensiale". (hoho)Kommentar
-
Kommentar
-
Bare et lite forslag til videreutvikling av " VI ER MED"
som alltid Feltene a og så b og så c.
Men etter det er gjort kunne forsangera byttet til KFL ER VI MED. Tenk for en høydare det kunne blitt. Og da starter man en evighetssang etter dette.
Noe og gjøre hvis det er litt labert på feltet.....Kommentar
-
Bare et lite forslag til videreutvikling av " VI ER MED"
som alltid Feltene a og så b og så c.
Men etter det er gjort kunne forsangera byttet til KFL ER VI MED. Tenk for en høydare det kunne blitt. Og da starter man en evighetssang etter dette.
Noe og gjøre hvis det er litt labert på feltet.....Kommentar
-
Blir kanskje litt for mye. Dette er jo noe vi kan prøve borte mot enga bla. Men da uten felt er dere med først. K.F.L er vi med....... Kanskje alle opp med en arm og slenge denne ut med knyttet neve på vi er med.....Kommentar
-
Ja, det er mye å forlange, men jeg tror vi kunne fått til dette etter et par forsøk på storkampene. Men først felt A, B, C - og som du nevnte "KFL er vi med?" (Her må forsangerne bare rope ut samtidig) - Og så svarer alle med knyttet neve, "Vi er med!". Et godt forslag det ja. For et sinnsykt trøkk det kommer til å gi også. Jeg stod nede i hjørnet på bortetribunen da "Vi er med"-sangene begynte, og jeg må si det at det runger bra, spesielt med tanke på at det er kun en brøkdel av feltet som roper hver gang.Kommentar
Kommentar