Det blir flau på KFLs vegne hver gang den tas i bruk! Jeg trodde ikke vi skulle synke så lavt. Det høres faen meg ut som et muslimsk bønnemøte hver gang vi setter i gang en sang. La trøndra ha dette for seg selv. Ropert burde være tabu.
Kast den jævla roperten!
Collapse
X
-
Nå skal det vel sies at vi synger ikke i roperten slik som kjernen gjør, vi starter bare sanger med den slik at hele feltet hører hvilken sang som starter. Altså et hjelpemiddel som fungerer veldig bra. -
Har du vært på kamp før? Nei tenkte meg det, da hadde du hørt at vi bruker den kun til å starte sanger.Kommentar
-
Positiv til ropert. Høres ikke engang på stadion! JA, TIL ROPERT!VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Dessuten bruker kjernen et " PA anlegg" . Noe helt annet en megafonene vi har.Kommentar
-
Synes roperten fungerer bra fordi den blir brukt riktig. Særlig nyttig på dårlige tribuner ala Marienlyst. Hva er forresten et PA- anlegg?Åråsen er våres hjem - vi er fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sjøl i går med et oversiktlig felt tar det til dels lang tid å få opp makstrøkket.
Jeg vil faktisk ha tre roperter, så lenge ikke sangmøtet uttrykkelig slår fast at alle sanger skal startes ved tromma/Felt B. Burde gå bra så lenge forsangerne er enige om bruken.
Da kan f.eks. Rønnern dra igang fra A-feltet, og vi som står over på andre siden kan være med fra starten av.Vidar Evje
Kommentar
-
Da er det mye bedre å bruke ropert,slik at alle på feltet forstår hvilke sang det er og kan trøkke til samla med en gang. Samtidig som ropert er en bra måte å pushe på.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Kommentar
-
Beklager å måtte si dette, men i vårt forrige møte på Åråsen ble Kfl granngivelig fullstendig sunget ut av Klanen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Back to topic!
Jeg står ca midt på felt B og hører nesten ikke roperten. Ser at forsangeren ser bort mot roperten, finner ut hvilken sang som blir sunget og synger sin fulle hals for å få med resten! Hadde han også hatt en ropert ville det ha funka bedre, men fare for at det blir for mye "ropert synging"
Roperten funker bra til å starte sanger, ikke noe annet.I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
Kommentar