Kast den jævla roperten!
Collapse
X
-
q tips
synes ropertene våre er fine. de er veldig rettnings bestemt. så hvis den ikke er rettet akkurat mot området man står så hører man den knapt.
så når disse blir rettet mot andre forsangere er det lett for de å ta tak å få med sitt felt.
sto bak tony/erling i sandefjord. når du rettet den mot meg datt nesten øya ut av skallen på meg. mens når du rettet den mot tromma hørte jeg knapt lyden.
(da sto jeg 20cm unna roperten.)
q tipsEn klubb i norge....LSKKommentar
-
Ikke nødvendig å kaste tromma, men vi kan gjerne begrensen bruken av den. Heller dra fram flere gamle slagere eller i framtida fikse sanger som ikke trenger trommeSuper KanarisKommentar
-
Kommentar
-
tilbake til subject.
I går kunne vi faktiskt trengt ropert. Jeg sto på det nye forsangerfeltet imellom Tommy/Tony og PerArne på Felt A, og det tok faktiskt tid før vi hørte hvilke sanger som ble startet.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Syns vi klarer oss godt uten ropert på feltet. Hvis vi blir mange borte mot Lyn derimot..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
En dirigent med f.eks 10 sanger. alle forsangera har samme ark med nomrerte sanger fra 1-10.
Dirigenten som stortsett er tommy gir tegn med
1 -10 fingre. Da er det jo bare og følge med på tommy for de andre forsangera. Dette fungerer sikkert bra.Kommentar
-
Sanger skal og bør komme på impuls der og da....Kommentar
-
Tror nok ikke vedkommende mener at sangene skal komme i nummerert rekkefølge, men skal fungere som en "liste" der Tommy skal vise x antall fingre for valg av sang...
Ser allikevel svakheter ved denne løsningen. I og med at KFL har MANGE sanger vil lista bli svært lang. Det store antaller sanger vil også skape problemer ved "å telle fingre"- metoden: Vil han ha sang nummer 23 eller 33 osv...
Det vil i tillegg ta for lang tid å finne ut hvilken sang som befinner seg på det aktuelle nummeretMvh
Martin RathsKommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
-
Kan ikke si meg mer enig i at roperten må bort. Det høres helt forferdelig ut og det virker som at kanar-fansen ikke har stemme nok til å synge høyt så de må bruke tekniske hjelpemidler for å lage lyd. På mandag mot godset kunne jeg ikke høre så mye til roperten, men enda var det kanskje års-beste av kanari-fansen.Kommentar
-
Hvis du er en gjenganger på Åråsen burde du visst at det veldig sjelden brukes mye ropert der, men på enkelte bortearenaer er den kjempefin å ha!
JA til ropert!Kommentar
-
Mange rare folk her inne.
Megafonmen har ikke vært i bruk på Åråsen. Kun under oppvarminga mot vif for å gi ut tifo beskjed og noe sang starting.
Megafonen blir ikek brukt for å synge i, kune for å starte en sang. Da pleier man å ta den første linja.
Neste gang dere mener at megafonen blir brukt feil, så lytt etter om den blir brukt under hele sangen eller kun til å starte sang og gi beskjedKommentar
-
Kan ikke si meg mer enig i at roperten må bort. Det høres helt forferdelig ut og det virker som at kanar-fansen ikke har stemme nok til å synge høyt så de må bruke tekniske hjelpemidler for å lage lyd. På mandag mot godset kunne jeg ikke høre så mye til roperten, men enda var det kanskje års-beste av kanari-fansen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Tror nok ikke vedkommende mener at sangene skal komme i nummerert rekkefølge, men skal fungere som en "liste" der Tommy skal vise x antall fingre for valg av sang...
Ser allikevel svakheter ved denne løsningen. I og med at KFL har MANGE sanger vil lista bli svært lang. Det store antaller sanger vil også skape problemer ved "å telle fingre"- metoden: Vil han ha sang nummer 23 eller 33 osv...
Det vil i tillegg ta for lang tid å finne ut hvilken sang som befinner seg på det aktuelle nummeret
Syntes "sanggruppa" kan ha , evt plukke ut ett antall sanger til div bortekamper. De som trøkker mest. Hvordan de starter samtidig skulle jo kunne fikses. Var ikke Walkey (sikkert skrevet feil ) inne i bildet en gang da.Kommentar
-
Mange rare folk her inne.
Megafonmen har ikke vært i bruk på Åråsen. Kun under oppvarminga mot vif for å gi ut tifo beskjed og noe sang starting.
Megafonen blir ikek brukt for å synge i, kune for å starte en sang. Da pleier man å ta den første linja.
Neste gang dere mener at megafonen blir brukt feil, så lytt etter om den blir brukt under hele sangen eller kun til å starte sang og gi beskjedYvonneKommentar
-
Da bør man kanskje komme seg på kamp og bedømme da istedenfor og sitte foran en tv.
Megafonen har fungert svært bra de gangene den/de har blitt brukt.Kommentar
Kommentar