Piping og drittslenging

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

Piping og drittslenging

Under kampen mot Odd i går ble jeg forbanna og provosert. Våre egne supportere skriker nedsettende bemerkninger og øser eder og galle over våre spillere. Sånt skal vi ikke høre på Åråsen!!
    Jeg også er drit skuffa over en svak andreomgang, og at det er lenge siden jeg har gått hjem og vært skikkelig fornøyd etter en kamp......men å slenge dritt til våre egne spillere, det er bare teit!
    Jeg sitter på G-feltet og hører dermed mye av det som blir skreket. I går var det Rambekk og Sundgot det gikk mest utover, men ellers har Brenne fått sin gode dose dritt.
    Tror dere de blir bedre av det??
    Det var en annen her inne som beskrev ordet "supporter" - SUPPORT! Det gjelder i medgang og i motgang.....ikke glem det! Det er vår oppgave å bidra til at spillerne spiller på seg selvtillit, nettopp ved å heie de frem.

......og til dere som går fra stadion før kampen er slutt bare fordi dere er skuffa......EKTE supportere gjør ikke det!

Er det noen som er uenige med meg?
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
  • GreteJ
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Jul 2007
    • 6

Jeg kunne ikke ha vært mer enig. Ble også utrolig provosert av all drittslengingen i løpet av og etter kampen igår . Honnør til kanarifeltet som kjører enda hardere på med masse positiv respons rett etter målet til Odd for å oppmuntre gutta på banen til å ta igjen .
    Virker som om de som er verst i kommentarene er de "vel-etablerte" rundt 50 som ikke har noe annet å gjøre enn å være negativ...
    Medvindssupportere kan gjerne bare holde seg unna - eller holde kjeft!
    Evig LSK supporter :)

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9564

Det var merkbart mye piping i går ja. Virker som folk har lagt enkelte spillere for "hat" og følger ekstra med på de, og hver gang disse spillerene gjør noe feil så kommer det ytringer av reineste cro-magnon-stil...

Kommentar

• JhnY
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 975

Mann piper ikke på egent lag. Det gjør mann ikke.

Derimot "BLØ FOR DRAKTA" trykket under og etter kampen. Det er en bedre måte å vise hva mann mener.

Kommentar

• Nr10
          Medlem
          Bøffel
          • Mar 2007
          • 31

Opprinnelig skrevet av JhnY
          Mann piper ikke på egent lag. Det gjør mann ikke.

Derimot "BLØ FOR DRAKTA" trykket under og etter kampen. Det er en bedre måte å vise hva mann mener.
          Enig, man skal ikke pipe på eget lag! Er du mann, skal du uansett aldri pipe, jo kanskje mot Martin, Riseth, Berre og halvblinde dommere !

Kommentar

• iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

utrolig skuffa over medsupportere nå. Jævla mange peip etter kampslutt. FLAUT! Pell dere ut av feltet, dere hører ikke hjemme der.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

Opprinnelig skrevet av iL
              utrolig skuffa over medsupportere nå. Jævla mange peip etter kampslutt. FLAUT! Pell dere ut av feltet, dere hører ikke hjemme der.
              Eventuelt la være å pipe ved neste anledning.

Kommentar

• UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

bare piss å stå å syte og pipe, det hjelper ikke en dritt, og 1 sec etter scoringen til ODD hørte man det smalt i stoler og peip flere steder over feltet, helt unødvendig, syng heller høyere neste gang det går i mot oss.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• e.d
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 688

til dere som pep mot Fugla etter kampen igår er det bare en ting å si:
                  MEDGANGSUPPORTERE.
                  synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Fuglefar
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2006
                    • 202

Dette er første gang jeg har hørt kolektiv piping på feltet. For en gangs skyld satt jeg på motatt side av feltet. og i mine ører hørtes det ut som om hele feltet peip av full hals mot slutten eller etter kampen. Det hørtes faktisk kraftigere ut en "Heinzy hornyboy" etter straffa.
                    Vet ikke hva det skylldes, men kan det ha noe med at forsangerene skiftes ut? Eller missnøye generelt i fansen? Det er jo en del som lurer på hva som skjer i ledelsen i kanarifansen om dagen.
                    Hvem er leder? Hvem tar tak i ting som har skjedd/ skal skje?

Jeg er ihvertfall en smule forbanna på de som har begynt å pipe mot eget lag. Noe jeg faktisk har skrytt av at vi ikke gjør på Åråsen til andre supportere. I dag står det i alle aviser. LSK pepet ut av sine egene.

Skam dere, alle som peip på mine spillere.
                    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

Opprinnelig skrevet av Fuglefar

Jeg er ihvertfall en smule forbanna på de som har begynt å pipe mot eget lag. Noe jeg faktisk har skrytt av at vi ikke gjør på Åråsen til andre supportere. I dag står det i alle aviser. LSK pepet ut av sine egene.

Bra skrevet....dette får være en utfordring til oss alle....ta tak i det om du hører sånn dritt på fremtidige kamper!

Kommentar

• ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2511

Opprinnelig skrevet av Fuglefar

Jeg hadde tenkt å gi deg en tommel opp, men siden du stiller en del spørsmål jeg ikke vet svaret på, plukker jeg ut den biten jeg er helt enig i.

For meg har det vært varemerket jeg har vært stolt av:
                        Kanari-Fansen piper aldri på egne spillere, vi synger heller "Vi elsker dere for det."
                        Sånn vil jeg ha det igjen:
                        100% støtte. Alltid.

Kommentar

• Slakter Fjes
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 288

Opprinnelig skrevet av Arind
                          Jeg sitter på G-feltet og hører dermed mye av det som blir skreket. I går var det Rambekk og Sundgot det gikk mest utover, men ellers har Brenne fått sin gode dose dritt.
                          Interessant observasjon. Er selv fast inventar på G-feltet, og merket meg i likhet med deg at engasjementet rundt LSK-spillernes opptreden (særlig i 2dre omgang) var endel sterkere enn vanlig.

Min opplevelse av dette engasjementet var at det i større grad bar preg av oppfordringer om å kjempe hardere, komme raskere oppi motstander og vinne duellene (ikke ulikt meningsinnholdet i "blø for fugla"), fremfor drittslenging og piping.

Selvfølgelig forekom de to sistnevnte også i går, og jeg er helt enig med deg i at dette er ting man burde holde seg for god til å gjøre, men poenget mitt er altså at jeg synes fremstillingen din av "gamle sittans" engasjement var noe unyansert.

Mvh
                          "And I never thought this life was possible.
                          You're the yellow bird that I've been waiting for."
                          Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            For meg har det vært varemerket jeg har vært stolt av:
                            Kanari-Fansen piper aldri på egne spillere, vi synger heller "Vi elsker dere for det."
                            Sånn vil jeg ha det igjen:
                            100% støtte. Alltid.
                            Er egentlig enig med deg der, samtidig som jeg kan skjønne at det var mange som gjorde det. Etter ferien har spillerne underprestert og det virker som gullet er iferd med å glippe, at det er noen som ikke klarer å holde seg fra å pipe etter kampen er forståelig synes jeg, selvom jeg ikke nødvendigvis synes det er riktig.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                              Interessant observasjon. Er selv fast inventar på G-feltet, og merket meg i likhet med deg at engasjementet rundt LSK-spillernes opptreden (særlig i 2dre omgang) var endel sterkere enn vanlig.

Min opplevelse av dette engasjementet var at det i større grad bar preg av oppfordringer om å kjempe hardere, komme raskere oppi motstander og vinne duellene (ikke ulikt meningsinnholdet i "blø for fugla"), fremfor drittslenging og piping.

Selvfølgelig forekom de to sistnevnte også i går, og jeg er helt enig med deg i at dette er ting man burde holde seg for god til å gjøre, men poenget mitt er altså at jeg synes fremstillingen din av "gamle sittans" engasjement var noe unyansert.

Mvh
                              Du har helt sikkert rett i det du sier der....MEN, jeg blir provosert når voksne folk skriker direkte nedsettende til spillerne våre....og de som reiser seg så det smeller i setet og går når Odd scorer. Det var det en del som gjorde i går....igjen!
                              Heie laget frem er jo det vi skal gjøre, men i positive former!

Kommentar

• maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 641

Når de prsterer 3 hjemmekamper på rad, med to omganger rævva i uefa-cupen, 1 omgang mot Aalesund og Odd, som er to bunnlag, så må det være lov å pipe litt etter kampslutt. Men drittslenging under kampen er unødvendig. Tiden hvor man står og synger den patetiske sangen" Vi elsker dere for det" o.l etter å ha tapt 0-6 for Rbk på hjemmebane er forbi. Man må kunne forvente mer, enn hva de har vist i de tre siste kampene, hvor mange hever en lønn på over 1 million i året. Dessuten blir man lei av de stadige nedturene år etter år, når man har trua på gull. Jeg var på Åråsen når vi tok gull med David Hay, men det er vel 18 år siden. Er lei 4-7 plasser nå, og har større forventninger til laget, siden 4. plass tydeligvis ikke var bra nok ifjor. Så at gutta får litt piping etter kampslutt får de faen meg tåle....
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Juven
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2006
                                  • 212

Satt selv på G-feltet i går og kan også bekrefte at det var my dritt der.
                                  Gutta vet at dem ikke presterer, de trenger ikke å høre fansen fortelle det med piping og dritt. Det dem trenger er noen som kan støtte og oppmuntre dem. Bare det å gå før kampen er over er respektløst! Skjerp dere alle som ikke oppførte seg som supporter i går!
                                  Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

Kommentar

• ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

G-feltet er ikke et KFL felt, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk "svartmaler" det så det nesten blir et KFL problem.

Kommentar

• LasseN
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1610

Opprinnelig skrevet av Nordby
                                      G-feltet er ikke et KFL felt, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk "svartmaler" det så det nesten blir et KFL problem.
                                      Der er vel media litt glade i å lage overskrifter og.
                                      Hva selger best - "Kanari-Fansen piper mot sine egne" eller "Noen LSK tilskuere piper mot sine egne" ?
                                      Enkelte er glad i å lage "sekkebetegnelser". KFL = "alle" tilskuerne som holder med LSK, spesiellt hvis de kan vinkle det i stor og fin overskrifts form.
                                      LasseN

Kommentar

• Juven
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2006
                                        • 212

Var vel noen mindre vakre ord som kom fra KFL-feltet også
                                        Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

Kommentar

Working...