Piping og drittslenging
Collapse
X
-
-
Syns ikke piping er noe særlig, men samtidig merket jeg hvor forbanna jeg var selv. Jeg sa ingenting da dommeren blåste av, og klappet ikke før spillerne kom bort til fansen. Syns det var en passende markering på min misnøye.
Og dette har ingenting med å være medgangssupporter å gjøre, men dette har med klubbens stolthet å gjøre, og hva jeg forventer av LSK: LSK skal ikke overkjøres av ODD GRENLAND på Åråsen!
Det må være lov å stille krav, ellers blir det bare 4 - 7 plasser!Kommentar
-
Er i tvil. Greit at jeg synes det var kvalmt det de gjorde, men er det virkelig noe styre skal ta tak i? Ihvertfall om det var ett engangstilfelle. Målet mitt var ikke å starte en heksejakt eller henge ut noen. Det var derfor jeg valgte å ikke nevne navn.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Synes ikke det skal legges så mye vekt på hvem. Det ble gjort i KFL, og det er noe vi må ta ansvar for å få bort alle mann alle. Piping og buing hører hjemme på Lerkendal, vi er for gode for sånt.
De som var ufine, de som viste fingern og peip, vet det selv og får gå i seg selv!
Når det er sagt synes jeg det er utrolig viktig at vi tar det opp. Men la oss heller konsentrere oss om synspunkter, ikke hvem som gjorde det i forrige match.I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
At folk fra en undergruppe jeg ikke nevner navn på løper ned til banen og viser finger til LSK spillera etter kampen å skriker rasshøl osv til spillera synes jeg blir rett og slett kvalmt. Spillera hadde det garantert like vondt som vi den dagen og da hjelper det ikke at vi tråkker på dem.
om dette er en sak for styre eller ikke vet jeg ikke.
men noen av forsangerne må ha sett det selv. så lar det vær opp til dem.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Kommentar
-
Jeg har ikke nevnt UFC, men ba om unnskyldning for sikkerhets skyld.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hmmm
greit nok at folk burde passe litt på hva de sier,men det er ikke ofte vi har pepet på de,og kanskje de våkner litt opp...Uansett hvis folk roper at de må våkne opp eller skjerpe spillet sitt,så trenger ikke de å få slengt i annsiktet om at de skal holde kjeft,det fikk nemlig jeg.Og hvis du kan fotball så burde du ha skjønt for lenge siden at de skulle ha våkna opp....Kommentar
-
greit nok at folk burde passe litt på hva de sier,men det er ikke ofte vi har pepet på de,og kanskje de våkner litt opp...Uansett hvis folk roper at de må våkne opp eller skjerpe spillet sitt,så trenger ikke de å få slengt i annsiktet om at de skal holde kjeft,det fikk nemlig jeg.Og hvis du kan fotball så burde du ha skjønt for lenge siden at de skulle ha våkna opp....
men hvis du spiller dårlig, men fortsatt hører at det trøkker bak da, er ikke det hjelp da?
bedre å synge enda høyere, en å pipe og sutre etter kampen når det alt er for sent.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisJeg ble virkelig imponert over innleget ditt...
Vi skal holde oss for gode til å kjefte, skrike, banne, pipe mot egne spillere, det er flaut at vi som landets beste oppfører oss slik.
Er så jævla mange som tar vare på sine egne forbanna interesser 24/7 her inne. Det blir så sykt trangsynt i lengden at det lukter!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
greit nok at folk burde passe litt på hva de sier,men det er ikke ofte vi har pepet på de,og kanskje de våkner litt opp...Uansett hvis folk roper at de må våkne opp eller skjerpe spillet sitt,så trenger ikke de å få slengt i annsiktet om at de skal holde kjeft,det fikk nemlig jeg.Og hvis du kan fotball så burde du ha skjønt for lenge siden at de skulle ha våkna opp....I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
greit nok at folk burde passe litt på hva de sier,men det er ikke ofte vi har pepet på de,og kanskje de våkner litt opp...Uansett hvis folk roper at de må våkne opp eller skjerpe spillet sitt,så trenger ikke de å få slengt i annsiktet om at de skal holde kjeft,det fikk nemlig jeg.Og hvis du kan fotball så burde du ha skjønt for lenge siden at de skulle ha våkna opp....
u-ting med negativ oppmerksomhet og drittslenging. Konstuktiv kritikk er noe helt annet og det er et treneransvar og jeg tviler veldig på at du kan fotball bedre enn de som er på banen.....!?Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
Kommentar