Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    Jeg mener vi burde holde kjeft de første 10 minuttene for å vise hva vi synes om tapet mot publaget. Men fra 10 minutter og ut kampen så lager vi en helvetes stemning!
    funker ikke. Vi prøvde det de siste 10 minuttene mot Odd da alle holdt kjeft. Er nok like greit å lage en helvetes stemning med en gang..
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

Mandagskamper pleier å bety at folk kommer ganske kort tid før matchen så det blir umulig å få til noe lignende som vi gjør på Enga matchene.
      Sant, men er jo snakk om at flest mulig møter opp tidligs mulige, hvertfall den harde kjernen. Men mange av dem må jo også ha den siste ølen før de kommer på kamp. Håper at flere setter klubben foran en øl og litt fritid, at folk møter tidlig opp slik at vi kan vise litt støtte.

Synes også vi brude ha noen tifo-?bannere som viser vår støtte til klubben
      krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

UFC og flere vil ha en "stille protest" de 10 første minuttene av Strømsgodset kampen - jeg synes dette høres ut som en god måte å markere hva vi mener, uten å pipe, komme med heller korttenkte utrop og bryte ned spillerne enda mer:

Sakset fra ultrasfeltc.com:

Som en følge av dårlige resultater og uoppofrende spillere som ikke har gjort ytterste for å støtte sportsklubben i våre hjerter, med kampen i UEFA cupen mot kearjeng som dråpen som fikk det berømte begeret til å renne over, har Ultras Felt C bestemt seg for å handle.

Nå er tålmodigheten slutt, grensa er nådd. Etter sommerferien har LSK underprestert i hver eneste kamp, og i går klarte de det kunststykke å tape mot et publag fra luxenburg, det er på tide at dere på banen begynner å prestere igjen. Dere spiller for Lillestrøm Sportsklubb, verdens vakreste klubb, hvor er stoltheten?!?

Imotsetning til Kanarifansen og dets styre som vil fortsette å late som om ingenting har skjedd, mener vi det er riktig og vi vil vise at vi ikke synes det er riktig å dra klubben vår ned i møkka på denne måten, spillerene har et ansvar ovenfor sportsklubben. Sportsklubben fortjener bedre.

Ultras Felt c vil:
        - stille opp på treningen på lørdag med et budskap som passer.
        - være stille de første 10 minuttene av neste hjemmekamp, som er Strømsgodset 6 august 2007.
        - Før vi så vil vise at vi fortsatt elsker sportsklubben vår med fullt trøkk fra tribunen. Dvs 80 minutter av synging, hopping og flagging.
        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
        Hvorfor skal spillerne få inntykk av at de kan ta oss "for gitt".

Mange bruker mye tid på å følge LSK land og strand rundt, mange bruker mye mer tid enn meg, og jeg syns faktisk at nå må de får vite at vi ikke finner oss i dette lengre. jeg støtter at vi sitter stille på stadion til 10 minutter er spillt, så skal vi vise gutta hva det er å blø for drakta, vi skal faen meg synge som et rent lite helvete de resterende 35 minuttene..

Men vi skal for faen støtte laget vårt, uavhengig av om de taper eller vinner. Vi kan vise at vi ikke er fornøyd på denne måten, også viser vi at vi skal støtte dem videre.

10 min stillhet på mandag..
        LasseN

Kommentar

• Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

Aksjoner Meg Her, Aksjoner Meg Der......

Jeg mener vi burde holde kjeft de første 10 minuttene for å vise hva vi synes om tapet mot publaget. Men fra 10 minutter og ut kampen så lager vi en helvetes stemning!

Jeg er for at man kan og skal vise missnøye med laget innsats så langt i år.
          Dråpen som fikk begeret til å renne over, var i går, ingen tvil om det.

Det å holde kjeft de første 10 minuttene av kampen er etter min mening ikke det riktige. Det finnes mange andre "ting" å gjøre..

Vi har et styre , sang gruppe, arrangementsgruppe og mange engasjerte undergrupper i KFL.

Tror det er viktig og riktig at man snakker samme språk og står sammen rundt markeringer som evt skal finne sted på mandagen.

Normalt er det arrangementmøte 2 1/2 time før hver kamp.

Hva med å flytte dette en dag frem i tid, "innkalle" alle engasjerte sjeler og bli enig om noe sammen, noe som virkelig viser hvem vi er og hva vi står for og hva vi forventer/forlanger av spillerne under kamp.

Det nytter ikke at "noen" skal aksjonere på en måte mens andre skal gjøre noe annet, da blir det lite trøkk i ting, og det kan medføre at vi splittes, fremfor å stå sammen.

Skal vi lykkes i å få frem vårt budskap, må vi spille på samme strenger.

Frodethai
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

Kommentar

• gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

Opprinnelig skrevet av LasseN
            UFC og flere vil ha en "stille protest" de 10 første minuttene av Strømsgodset kampen - jeg synes dette høres ut som en god måte å markere hva vi mener, uten å pipe, komme med heller korttenkte utrop og bryte ned spillerne enda mer:
            Dårlig forslag, som etter min mening ikke virker særlig gjennomtenkt. Er jeg litt vrien kan jeg til og med mistenke at UFC griper en mulighet for å sette seg selv i sentrum for begivenhetene igjen.

Jeg er også veldig skuffet over laget, kanskje mer skuffet enn noen gang siden jeg begynte å følge Fugla.
            Men etterhvert som timene går, og jeg får ting på avstand, så kjenner jeg at følelsene for klubben nok en gang er sterkere - mye sterkere - enn den misnøyen jeg føler til enkeltspilleres innsats og holdninger.

Mandag møter vi et veldig bra bortelag med mange "medbragte" supportere som vil skape trøkk for sitt lag.
            Åpningen av kampen vil være ekstremt viktig for våre overnervøse spillere som er livredde for å feile på nytt.
            Det eneste vi da kan bidra med er å hjelpe dem mest mulig. Ikke det motsatte.

Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Frode Thai
              KFL styremedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 380

Sammen om ting...

Jeg er for at man kan og skal vise missnøye med laget innsats så langt i år.
              Dråpen som fikk begeret til å renne over, var i går, ingen tvil om det.

Det å holde kjeft de første 10 minuttene av kampen er etter min mening ikke det riktige. Det finnes mange andre "ting" å gjøre..

Vi har et styre , sang gruppe, arrangementsgruppe og mange engasjerte undergrupper i KFL.

Tror det er viktig og riktig at man snakker samme språk og står sammen rundt markeringer som evt skal finne sted på mandagen.

Normalt er det arrangementmøte 2 1/2 time før hver kamp.

Hva med å flytte dette en dag frem i tid, "innkalle" alle engasjerte sjeler og bli enig om noe sammen, noe som virkelig viser hvem vi er og hva vi står for og hva vi forventer/forlanger av spillerne under kamp.

Det nytter ikke at "noen" skal aksjonere på en måte mens andre skal gjøre noe annet, da blir det lite trøkk i ting, og det kan medføre at vi splittes, fremfor å stå sammen.

Skal vi lykkes i å få frem vårt budskap, må vi spille på samme strenger.

Frodethai
              Last edited by RoyVaadal; 01.08.2007, 16:40. Begrunnelse: fjernet fet skrift.
              Frode Johansen
              styremedlem KFL

Kommentar

• Vinje
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Feb 2006
                • 110

JEG SITTER OG HOLDER KJEFT DE 10 FØRSTE MINUTTENE! BASTA

Så lenge spillera kan ta på seg drakt og "sette seg på ræva" under en kamp, så kan faen meg jeg gjøre det på tribunen også.
                Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• JhnY
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 975

Se på den unge kjekke karen til høyre :

Kommentar

• JhnY
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 975

Elsker ikke spillerne. Elsker klubben. Ja til 10minutters stilhet til mandag!

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

Jeg synes ikke 10 minutter stilhet er noe bra i det hele tatt. Både fansen og spillerne har felles interesser i at vi vil vinne trofeer og komme langt i e-cup. Man skulle tro at UFC mener at de har motstridende, men dette er selvsagt ikke tilfelle. Flere av spillerne vil spille fotball i et annet land enn i Norge og det er ved spill i e-cup at de kan vise seg frem. Jeg er sikker på at spillerne er minst like skuffet over resultatet som det fansen er. De har jo senket sin egen markdedsverdi. Å holde kjeft vil ikke gjøre saken bedre så derfor håper jeg KFL ikke lar seg diktere av UFC i denne saken.
                      Last edited by KFL41; 01.08.2007, 16:53.

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Jeg synes ikke 10 minutter stilhet er noe bra i det hele tatt. Både fansen og spillerne har felles interesser i at vi vil vinne trofeer og komme langt i e-cup. Man skulle tro at UFC mener at de har motstridende. Flere av spillerne vil spille fotball i et annet land enn i Norge og det er ved spill i e-cup at de kan vise seg frem. Jeg er sikker på at spillerne er minst like skuffet over resultatet som det fansen er. De har jo senket sin egen markdedsverdi. Å holde kjeft vil ikke gjøre saken bedre så derfor håper jeg KFL ikke lar seg diktere av UFC i denne saken.
                        Du får tro hva du vil, men vi i UFC ønsker selvfølgelig at Fugla skal få så mye suksess som mulig. At vi vil bruke dette virkemidlet for å vise hva vi synes om den håpløse innsatsen fra spillerne de siste kampene har ikke noe med at vi ikke vil vinne trofeer og komme langt i e-cup.

Nå er det vel stort sett bare deg å ett par til av gamlinga som er imot dette, så det er isåfall ikke bare UFC som "dikterer" KFL i denne saken.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Er jeg litt vrien kan jeg til og med mistenke at UFC griper en mulighet for å sette seg selv i sentrum for begivenhetene igjen
                          Vi er egentlig bare sinnsykt forbanna..

Kommentar

• KristofferØ
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 587

Dårlig forslag, som etter min mening ikke virker særlig gjennomtenkt. Er jeg litt vrien kan jeg til og med mistenke at UFC griper en mulighet for å sette seg selv i sentrum for begivenhetene igjen.
                            Du er som regel litt vrien.

Opprinnelig skrevet av KFL41
                            Jeg synes ikke 10 minutter stilhet er noe bra i det hele tatt. Både fansen og spillerne har felles interesser i at vi vil vinne trofeer og komme langt i e-cup. Man skulle tro at UFC mener at de har motstridende. Flere av spillerne vil spille fotball i et annet land enn i Norge og det er ved spill i e-cup at de kan vise seg frem. Jeg er sikker på at spillerne er minst like skuffet over resultatet som det fansen er. De har jo senket sin egen markdedsverdi. Å holde kjeft vil ikke gjøre saken bedre så derfor håper jeg KFL ikke lar seg diktere av UFC i denne saken.
                            Nok en gang trekkes UFC inn i en sak hvor et forslag har kommet derfra. Jeg undres over grunnen til det. At dere gamlekara skal sverte UFC for det det er verdt, det får det være opp til dere, men nå har det gått så langt at jeg velger å kalle det hets.

- VI får skylda for å pipe og bue på egne spillere.
                            - ViI blir beskyldt for kun å være opptatt av å stille oss selv "in the spotlight"

Nå er begert fullt langs hele kanten, HOLD KJEFT (FØR KAMP) OG PASS DERES EGNE SAKER! Har dere noe imot et forslag, så si det da, men dere behøver vel faen ikke å sverte UFC lenger nå?

Ting dere ikke har peilig på bør dere holde kjeft om og drite i. Å si at UFC peip på gne spillere er som å pisse i motvind: Det vitner om lite peiling og du får det kjapt i retur!

Dere veit tydeligvis ikke en DRITT om oss, og da skulle man faen ikke tru det var dere som hadde mest livserfaring når alt dere gjør er å slenge dritt i vår retning..

Takk for meg, nå skal jeg la dere gamlekara være!
                            Last edited by KristofferØ; 01.08.2007, 16:32.
                            I år så tar vi ostepop
                            Vi elsker Lillestrøm
                            HEI!

Kommentar

• Frode Thai
                              KFL styremedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 380

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                              Vi er egentlig bare sinnsykt forbanna..
                              Vi er alle forbanna skuffa, liten tvil om det.

Men skal man ha en "greie" på mandag som virker skikkelig, bør man stå mest mulig sammen, støtte opp om det 100%.

Slik det er nå, spriker det i alle retninger. Noen vil ditt, noen vil datt..

Frodethai
                              Frode Johansen
                              styremedlem KFL

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Nå er det vel stort sett bare deg å ett par til av gamlinga som er imot dette, så det er isåfall ikke bare UFC som "dikterer" KFL i denne saken.
                                Jeg er gammel, sur og står øverst på felt C. Uansett støtter jeg UFC 100% her.

Det virker som om enkelte av de (få) som er i mot denne markeringen er i mot den av prinsipp fordi noen fra UFC foreslo den.

De som er i mot en slik liten stille markering (det er tross alt kun snakk om ti minutter) bør ihvertfall komme med egne forslag, ikke bare være mot ting.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Ballkunstneren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 780

så sinnsykt random ass jhny.. genialt..

Kommentar

• KristofferØ
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 587

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Jeg er gammel, sur og står øverst på felt C. Uansett støtter jeg UFC 100% her.

Det virker som om enkelte av de (få) som er i mot denne markeringen er i mot den av prinsipp fordi noen fra UFC foreslo den.

De som er i mot en slik liten stille markering (det er tross alt kun snakk om ti minutter) bør ihvertfall komme med egne forslag, ikke bare være mot ting.
                                    Dagens mest treffende innlegg!

"Ja der traff du spikern på huet!"
                                    I år så tar vi ostepop
                                    Vi elsker Lillestrøm
                                    HEI!

Kommentar

• gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                      Dere veit tydeligvis ikke en DRITT om oss, og da skulle man faen ikke tru det var dere som hadde mest livserfaring når alt dere gjør er å slenge dritt i vår retning..
                                      Takk for meg, nå skal jeg la dere gamlekara være!

Takk for bra innlegg. Nå fikk jeg et mye mer positivt bilde av UFC.

Mvh
                                      Gammer`n
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Jag har klart og tydelig signalisert mit forslag: Det er å støtte laget mest mulig - fra første spark på ballen.

Mvh
                                        Gammer`n
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• KristofferØ
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 587

Takk for bra innlegg. Nå fikk jeg et mye mer positivt bilde av UFC.

Mvh
                                          Gammer`n
                                          Du glemte denne:

Opprinnelig skrevet av KristofferØ

Du er som regel litt vrien
                                          La meg bare få legge itl at ditt bilde av UFC er ikke mulig å forandre uansett, så det driter jeg i. Men at du skal sverte oss for ALT, det driter jeg IKKE i.
                                          Last edited by KristofferØ; 01.08.2007, 16:51.
                                          I år så tar vi ostepop
                                          Vi elsker Lillestrøm
                                          HEI!

Kommentar

Working...