Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset
Collapse
X
-
-
Nok en gang trekkes UFC inn i en sak hvor et forslag har kommet derfra. Jeg undres over grunnen til det. At dere gamlekara skal sverte UFC for det det er verdt, det får det være opp til dere, men nå har det gått så langt at jeg velger å kalle det hets.
- VI får skylda for å pipe og bue på egne spillere.
- ViI blir beskyldt for kun å være opptatt av å stille oss selv "in the spotlight"
Nå er begert fullt langs hele kanten, HOLD KJEFT (FØR KAMP) OG PASS DERES EGNE SAKER! Har dere noe imot et forslag, så si det da, men dere behøver vel faen ikke å sverte UFC lenger nå?
Ting dere ikke har peilig på bør dere holde kjeft om og drite i. Å si at UFC peip på gne spillere er som å pisse i motvind: Det vitner om lite peiling og du får det kjapt i retur!
Dere veit tydeligvis ikke en DRITT om oss, og da skulle man faen ikke tru det var dere som hadde mest livserfaring når alt dere gjør er å slenge dritt i vår retning..
Takk for meg, nå skal jeg la dere gamlekara være!Kommentar
-
Det er så fantastisk mange som glemmer hva en supporter er. Dere som er så flinke med å flørte med danseguttene: Når noen ligger nede, sparker man de da i forhold til kotymen?Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Eventuell markering trenger skikkelig avklaring
Synes det er viktig at denne debatten holdes saklig, selv om det sikkert ikke er lett.
Slik jeg ser det er det tre momenter som trenger avklaring:
1. Skal det overhodet markeres?
2. Skal det være en fellesmarkering fra KFL?
3. Hvordan skal det markeres?
Kortfattet mener jeg følgende:
1. Ja. Absolutt. LSK har prestert elendig over tid, toppet med tidenes fadese av et norsk lag noensinne, uansett nivå.
Hvis vi ikke markerer, og kjører business as usual, så nedskriver vi verdien på vår egen valuta (KFL-stemning) på en måte som ikke engang Robert Mugabe klarer å overgå.
Spillerne må skjønne at de må gjøre seg fortjent til støtte! Derfor er en markering påkrevd.
2. Jeg synes fellesmarkering er det eneste som kan gi inntrykk. Hvis noen piper, noen blir hjemme, noen sender sure SMS, noen kjefter, noen er stille, noen synger for fullt osv. så blir det bare kaos og gir ingen effekt.
Mitt forslag er derfor at de som har gode forslag tar opp dette med KFL/undergrupper på en saklig måte.
3. Jeg mener UFC sitt forslag er genialt. "Silence speaks louder than words"!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Mandag møter vi et veldig bra bortelag med mange "medbragte" supportere som vil skape trøkk for sitt lag.
Åpningen av kampen vil være ekstremt viktig for våre overnervøse spillere som er livredde for å feile på nytt.
Det eneste vi da kan bidra med er å hjelpe dem mest mulig. Ikke det motsatte.
Nå er det på tide å vise hvem som er de virkelige supporterne. Jeg håper de som elsker klubben synger av full hals på mandag. Oppvarmingen, og hele kampen. Jeg skal.Filip!
-
Filip!
-
Kommentar
-
Vi får se King_Raymond. Dette er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Kall deg gjerne fan, men supporter er du ikke.Filip!
-
Vi får se King_Raymond. Dette synes jeg er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Du er litt av en supporter du Raymond, som har vært på stort sett alle kamper i år og er en av de mest aktive i KFL.
HVIS DU HAR ET PROBLEM SÅ KOM DEG PÅ TRIBUNEMØTENE!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det finnes en egen tråd for å diskutere dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=8689 - 10 minutter stillhet eller ikke?
Uansett best å ha denne diskusjonen som egen tråd.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Vi får se King_Raymond. Dette synes jeg er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Du er litt av en supporter du Raymond, som har vært på stort sett alle kamper i år og er en av de mest aktive i KFL.
HVIS DU HAR ET PROBLEM SÅ KOM DEG PÅ TRIBUNEMØTENE!Filip!
-
Kommentar
-
Og når fikk du myndighet til å konkludere med hva en ekte supporter er? Fordi om du er uenig med andres måter å vise at de er misfornøyd med det gutta presterer, synes jeg det er rimelig frekt av deg å påstå at andre ikke er supportere fordi de har en annen måte å uttrykke sin frustrasjon på enn deg. Forøvrig er det latterlig av deg å påstå at king_raymond ikke er supporter, ettersom han er dobbelt så aktiv som deg når det kommer til LSK. Minst.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Tribunegruppa kommer til å ha et møte i nær fremtid, hvor vi kommer til å besteme hva vi gjør. Vi forventer også at man da stiller seg lojal til dette på samme måte som man gjør til sangvalg etc.
Mvh Tribunegruppa
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Og når fikk du myndighet til å konkludere med hva en ekte supporter er? Fordi om du er uenig med andres måter å vise at de er misfornøyd med det gutta presterer, synes jeg det er rimelig frekt av deg å påstå at andre ikke er supportere fordi de har en annen måte å uttrykke sin frustrasjon på enn deg.Filip!
-
Håper alle på kfl og stadion for den saks skyld er der for en ting:
Å STØTTE FUGLA, SOM VI ELSKER!
Tror vi alle har en ting til felles, og det er at alle her holder med lsk og vil at lsk skal bli best. Og hvordan kan vi bidra?
Støtte gutta maksimalt fra tribuneplass, og det ved å SYNGE, folkens!Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
Kommentar