Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
    Du glemte denne:
    Det er flere som er litt vriene her.. Ro ned litt nå.. Men uansett så har UFC valgt å gjøre ting sånn og hvis kanarifansen velger å bli med så ville det glede oss..

Kommentar

• FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

enig i at man burde ha 10min stillhet! burde også ha et passende banner for å vise ordentlig hva vi mener!
      Kim
      Styremedlem KFL

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Nok en gang trekkes UFC inn i en sak hvor et forslag har kommet derfra. Jeg undres over grunnen til det. At dere gamlekara skal sverte UFC for det det er verdt, det får det være opp til dere, men nå har det gått så langt at jeg velger å kalle det hets.

- VI får skylda for å pipe og bue på egne spillere.
        - ViI blir beskyldt for kun å være opptatt av å stille oss selv "in the spotlight"

Nå er begert fullt langs hele kanten, HOLD KJEFT (FØR KAMP) OG PASS DERES EGNE SAKER! Har dere noe imot et forslag, så si det da, men dere behøver vel faen ikke å sverte UFC lenger nå?

Ting dere ikke har peilig på bør dere holde kjeft om og drite i. Å si at UFC peip på gne spillere er som å pisse i motvind: Det vitner om lite peiling og du får det kjapt i retur!

Dere veit tydeligvis ikke en DRITT om oss, og da skulle man faen ikke tru det var dere som hadde mest livserfaring når alt dere gjør er å slenge dritt i vår retning..

Takk for meg, nå skal jeg la dere gamlekara være!
        Fordi at jeg er uenig i et virkemiddel fra UFC så er hetser jeg UFC?? Skal si du er hårsår på UFCs vegne. Hvis du oppfatter alle som er uenige i UFC sine synspunkter som hets, synes jeg du er fullstendig på vidda. Jeg har ikke diskutert UFC så mye på dette forumet så derfor synes jeg det er tåpelig å få et slikt innlegg mot meg fordi jeg er uenig i en enkelt sak. Lær deg å skill mellom sak og person.

Kommentar

• FilipOlander
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 218

Det er så fantastisk mange som glemmer hva en supporter er. Dere som er så flinke med å flørte med danseguttene: Når noen ligger nede, sparker man de da i forhold til kotymen?
          Filip!

\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Eventuell markering trenger skikkelig avklaring

Synes det er viktig at denne debatten holdes saklig, selv om det sikkert ikke er lett.

Slik jeg ser det er det tre momenter som trenger avklaring:

1. Skal det overhodet markeres?

2. Skal det være en fellesmarkering fra KFL?

3. Hvordan skal det markeres?

Kortfattet mener jeg følgende:

1. Ja. Absolutt. LSK har prestert elendig over tid, toppet med tidenes fadese av et norsk lag noensinne, uansett nivå.

Hvis vi ikke markerer, og kjører business as usual, så nedskriver vi verdien på vår egen valuta (KFL-stemning) på en måte som ikke engang Robert Mugabe klarer å overgå.

Spillerne må skjønne at de må gjøre seg fortjent til støtte! Derfor er en markering påkrevd.

2. Jeg synes fellesmarkering er det eneste som kan gi inntrykk. Hvis noen piper, noen blir hjemme, noen sender sure SMS, noen kjefter, noen er stille, noen synger for fullt osv. så blir det bare kaos og gir ingen effekt.

Mitt forslag er derfor at de som har gode forslag tar opp dette med KFL/undergrupper på en saklig måte.

3. Jeg mener UFC sitt forslag er genialt. "Silence speaks louder than words"!
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• FilipOlander
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 218

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Mandag møter vi et veldig bra bortelag med mange "medbragte" supportere som vil skape trøkk for sitt lag.
              Åpningen av kampen vil være ekstremt viktig for våre overnervøse spillere som er livredde for å feile på nytt.
              Det eneste vi da kan bidra med er å hjelpe dem mest mulig. Ikke det motsatte.
              Gamle-perta har helt rett. Det er nå alle som kaller seg selv supportere har mulighet til å vise seg fra sin beste side. Hvorfor skal man aksjonere mot noen som allerede har fått tid til å tenke seg godt om etter tidenes kanskje dårligste prestasjon? Hvorfor skal man gjøre seg selv større en klubben ved å lage mer helvete? Spillerne har tatt poenget. De har hatt hele Norges søkelys på seg. De har hatt alle tv og radiokanaler, og ikke minst alle aviser etter seg i et døgn snart.

Nå er det på tide å vise hvem som er de virkelige supporterne. Jeg håper de som elsker klubben synger av full hals på mandag. Oppvarmingen, og hele kampen. Jeg skal.
              Filip!

Kommentar

• FilipOlander
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2004
                • 218

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                3. Jeg mener UFC sitt forslag er genialt. "Silence speaks louder than words"!
                Da er min oppfordring: Bli heller hjemme. Ingen som skal gjøre seg selv større en klubben har noe på Åråsen å gjøre. Er Kanarifansen til for LSK eller LSK til for Kanarifansen?
                Filip!

Kommentar

• FilipOlander
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 218

Opprinnelig skrevet av Vinje
                  JEG SITTER OG HOLDER KJEFT DE 10 FØRSTE MINUTTENE! BASTA

Så lenge spillera kan ta på seg drakt og "sette seg på ræva" under en kamp, så kan faen meg jeg gjøre det på tribunen også.
                  Hilsen klanen.
                  Filip!

Kommentar

• FilipOlander
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 218

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Nå er det vel stort sett bare deg å ett par til av gamlinga som er imot dette, så det er isåfall ikke bare UFC som "dikterer" KFL i denne saken.
                    Vi får se King_Raymond. Dette er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Kall deg gjerne fan, men supporter er du ikke.
                    Filip!

Kommentar

• KristofferØ
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 587

Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                      Vi får se King_Raymond. Dette er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Kall deg gjerne fan, men supporter er du ikke.
                      Jeg gjør deg e tjenste og retter innlegget ditt:

Vi får se King_Raymond. Dette synes jeg er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Du er litt av en supporter du Raymond, som har vært på stort sett alle kamper i år og er en av de mest aktive i KFL.

HVIS DU HAR ET PROBLEM SÅ KOM DEG PÅ TRIBUNEMØTENE!
                      I år så tar vi ostepop
                      Vi elsker Lillestrøm
                      HEI!

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Hehehe. Greit det, pass deg ellers sender jeg cocajerry på deg
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

Da er min oppfordring: Bli heller hjemme. Ingen som skal gjøre seg selv større en klubben har noe på Åråsen å gjøre. Er Kanarifansen til for LSK eller LSK til for Kanarifansen?
                          Det finnes en egen tråd for å diskutere dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=8689 - 10 minutter stillhet eller ikke?

Kommentar

• BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                            Det finnes en egen tråd for å diskutere dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=8689 - 10 minutter stillhet eller ikke?
                            Enig i at det er best. Det var mod som flyttet en del innlegg til denne tråden, så jeg trodde den gjaldt.

Uansett best å ha denne diskusjonen som egen tråd.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• FilipOlander
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 218

Vi får se King_Raymond. Dette synes jeg er en barnslig reaksjon som jeg håper får så lite støtte som mulig. Du er litt av en supporter du Raymond, som har vært på stort sett alle kamper i år og er en av de mest aktive i KFL.

HVIS DU HAR ET PROBLEM SÅ KOM DEG PÅ TRIBUNEMØTENE!
                              Oh shit KristofferØ. Jeg definerte King_Raymond som en fan i stedet for en supporter FORDI han ønsker å presse gjennom en aksjon som ikke hører hjemme for ekte supportere. Så får jeg dette tilbake? Voksent.
                              Filip!

Kommentar

• FilipOlander
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 218

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Hehehe. Greit det, pass deg ellers sender jeg cocajerry på deg
                                Hva sier deg at cocajerry ikke har vært på meg allerede?
                                Filip!

Kommentar

• Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

Oh shit KristofferØ. Jeg definerte King_Raymond som en fan i stedet for en supporter FORDI han ønsker å presse gjennom en aksjon som ikke hører hjemme for ekte supportere. Så får jeg dette tilbake? Voksent.
                                  Og når fikk du myndighet til å konkludere med hva en ekte supporter er? Fordi om du er uenig med andres måter å vise at de er misfornøyd med det gutta presterer, synes jeg det er rimelig frekt av deg å påstå at andre ikke er supportere fordi de har en annen måte å uttrykke sin frustrasjon på enn deg. Forøvrig er det latterlig av deg å påstå at king_raymond ikke er supporter, ettersom han er dobbelt så aktiv som deg når det kommer til LSK. Minst.
                                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• MobBoss
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 900

Tribunegruppa kommer til å ha et møte i nær fremtid, hvor vi kommer til å besteme hva vi gjør. Vi forventer også at man da stiller seg lojal til dette på samme måte som man gjør til sangvalg etc.

Mvh Tribunegruppa

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• FilipOlander
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2004
                                      • 218

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                      Og når fikk du myndighet til å konkludere med hva en ekte supporter er? Fordi om du er uenig med andres måter å vise at de er misfornøyd med det gutta presterer, synes jeg det er rimelig frekt av deg å påstå at andre ikke er supportere fordi de har en annen måte å uttrykke sin frustrasjon på enn deg.
                                      Vise at man er misfornøyd? Må man virkelig bruke tid på å VISE at man er misfornøyd? Er det noen som er fornøyde da? Dette faller så sykt på sin egen urimelighet.
                                      Filip!

Kommentar

• Mr. Torri
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jan 2006
                                        • 125

Håper alle på kfl og stadion for den saks skyld er der for en ting:
                                        Å STØTTE FUGLA, SOM VI ELSKER!

Tror vi alle har en ting til felles, og det er at alle her holder med lsk og vil at lsk skal bli best. Og hvordan kan vi bidra?
                                        Støtte gutta maksimalt fra tribuneplass, og det ved å SYNGE, folkens!
                                        Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

Otto Fredrikson, Number One ..

Kommentar

• fuglungen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2004
                                          • 195

Tror stemningen på feltet kommer til å bli magisk ettersom alle medgangsnisser antagelivis har lovet på tro å ære å aldri dra på åråsen før sportsklubben vinner noe.

Kommentar

Working...