Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset
Collapse
X
-
Nå skal jeg være litt stygg her men, medgangssupportere trenger vi ikke. Er du ekte Fugl, så er du fugl, uansett om det er 18 år siden vi vant noe eller ikke.
Se bare på bydelslaget, hvor mange der er medlem i klanen bare fordi det er kult og hipt? Og som er blant de første til å stikke så fort de er tilbake i divisjonen de tilhører?LasseNKommentar
-
Nå skal jeg være litt stygg her men, medgangssupportere trenger vi ikke. Er du ekte Fugl, så er du fugl, uansett om det er 18 år siden vi vant noe eller ikke.
Se bare på bydelslaget, hvor mange der er medlem i klanen bare fordi det er kult og hipt? Og som er blant de første til å stikke så fort de er tilbake i divisjonen de tilhører?
Dessuten er det i motbakke at ting går oppover, så da er det bare å glede seg til mandag!Kommentar
-
Kommentar
-
Om jeg ikke husker feil hadde faktisk klanen en relativt stor økning av betalende medlemmer sist de spillte i 1 div. De hadde vel større økning av antall medlemmer det året de hadde rykka ned en året etter de tok seriegull."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Nå kjente jeg at jeg begynte å hate den jævelen igjen:
Faens møkkamann!Kommentar
-
Faens møkkamann!
Blir faktisk litt uggen i kroppen av å tenke på han! Menneh, nu er det fult fokus mot kampen i dag. Skal kjøre over alt som med sang i kveld.UFC 05!Kommentar
-
Faens møkkamann!Kommentar
-
Faens møkkamann!
PSA og Søgård - blod er tjukkere enn vann
Judas Bergomi - vann er tjukkere enn blod...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Faens møkkamann!
Hvis vi leder så kan vi heller "mobbe" eller plystre etter Bergdølmo, så skal vi se hvem som er stor i kjeftenIngen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Meget Bra!
Syntes KFL hørtes UTROLIG bra ut på tv-kampen i dag !! hadde samboeren med på åråsen mot Odd nå sist og hun satt å nynna på sangene i dag, og hun er Glimt-fan
synes det er rart om ikke hele Norges befolkining bøyer seg i støvet for KFL.
Trykket på heia kanaris hørtes helt sinnsykt ut , i alle fall på tv!Kommentar
-
Kommentar
-
Sorry, men er du dum? Hehe Blandt årets beste? Det var helt klart årsbeste, uten tvil. Jeg pratet med Myklebust (Arild), og han mente det var på nivå med Semifinalen i 2005. Noe jeg ikke sier meg uenig i.Kommentar
-
Måtte jobbe idag, men klarte å karre til meg de siste tyve minuttene. Og da jeg gikk bortover mot stadion (var ganske langt igjen...) så hørte jeg fansen rope GI ALT STÅ PÅ LSK. Da gledet jeg meg til de minuttene jeg skulle få. FOR en stemning. Lillestrøm er de beste var SYK! Vi er veldig gode supportere i motgang og det blir jeg stolt av!Kommentar
-
Dette var helt klart års beste, Cred til alle som var på stadion og sang fugla til 3 nye poeng i dag..
Hadde sinnsykt gøy på tribunen i dag, regner med jeg ikke er den eneste som hadde det gøy i dagSupporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
Kommentar