Det ene tror jeg det stod: Blø for drakta!
Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset
Collapse
X
-
-
Beste jeg kan huske på aldri så lenge. Sanger som lambadaen og argentinasangen trøkka som et helvete i dag, det er lenge siden sist!
Også en herlig mix av nytt og gammelt materiale. I dag var det rett og slett jævlig bra!Kommentar
-
Ser ut til att kanarifansen og oss andre sittende supportere trengte ett skikkelig dritt tap for å tenne på alle pluggene, positivt ment altså. Synd att uefa-cupen exit måtte være det som tente spillere, trenere, administrasjonen og supporterne. Årets beste tribune-innsats iallefall.Kommentar
-
Tusen takk til gutta, og en stor TAKK til oss selv! Bare klappe oss selv på skuldra idag, kfl. Håper det fortsetter å være sånn framover..
- Utrolig godt at vi var så støttende idag, det viser moral av Kanari-FansenIngen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Tidenes beste?!
Jeg bekjenner at jeg har vært skuffet over stemningen på en del av hjemmekampene denne sesongen, men i dag kjære kfl, i dag var dere enorme! Omstendighetene tatt i betraktning var dette etter min mening tidenes beste innsats på tribunen. Jeg ble nesten en smule rørt i åpningsminuttene, og entusiasmen fra kfl smittet øyeblikkelig over på storsenter - tribunen der jeg sitter. Sjelden har 7500 tilskuere lagd slik en stemning og atmosfære i tippeligaen - excellent! Gratulerer med dagen!Kommentar
-
En ting til jeg lurer på, var det bare meg som hørte klanen bak mål der?? Tror jeg bare hørte vålerenga-sanger fra borte-området hele kampen. :-) Men fargen på draktene bak mål var feil. Så jeg må nok ha hørt syner. Manglet bare fargene og vålerenga-kjerke så hadde det vært dem.Kommentar
-
-
En ting til jeg lurer på, var det bare meg som hørte klanen bak mål der?? Tror jeg bare hørte vålerenga-sanger fra borte-området hele kampen. :-) Men fargen på draktene bak mål var feil. Så jeg må nok ha hørt syner. Manglet bare fargene og vålerenga-kjerke så hadde det vært dem.Kommentar
-
-
-
Absolutt. Men ikke alle er enige: http://vg.transact.no/Item.asp?Group...d=Kanarifansen
Hvis det ikke var gøy og motiverende å være LSK-spiller i dag, så blir det det aldri!!
TIDA FOR SUKSESS ER HER IGJEN!!!YvonneKommentar
-
Absolutt. Men ikke alle er enige: http://vg.transact.no/Item.asp?Group...d=Kanarifansen
Må si jeg er imponert over nivået i den debatten..Lukter litt vel misunnelse spør du meg.Personlig driter jeg i hva folk synes.I dag var en høydare!Kommentar
-
Absolutt. Men ikke alle er enige: http://vg.transact.no/Item.asp?Group...d=Kanarifansen----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Sykt bra idag, øverst på felt c var konge også, deilig.
Tror alle er glad for den måten vi valgte og "aksjonere" på, jeg er hvertfall dritfornøyd med dagens innsatts både på tribunen og på banen.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Det var kjempe stemning, bakerst på felt b var det en del fjortisjenter som holdt kjeft, men ellers helt konge. Uten tvil årsbeste.
Å se ned på pshyco-rønnern som forsanger så tørr ingen annet enn og synge. Faen så engasjert han var i dagKommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
De nye forsanger feltene fungerte perfekt, lettere å få med folk, samt kommunikasjon mellom forsangerene ble lettere. Skryt til hele KFL for en FANTASTISK innsats i dag. Dette var herlig.
Jeg tror heller det ALDRI har smellt så mye på Åråsen, i en enkelt sang som den ene sangen som smalt sykt .Heia heia heia kanaris var konge.Kommentar
Kommentar