Jeg hiver meg på sjølskrytet - det er leeenge siden det har vært så mye trykk gjennom 2 x 45 minutter. Strengt tatt kan jeg ikke huske at det har vært så mye trykk noengang, men her får andre korrigere meg. Øverst på felt c har strengt tatt sjelden vært noe sted for de mest høyrøstede, men i dag smalt det også der. Med alle muligheter for å ta av her følte jeg virkelig at KFL og LSK spilte på lag i dag og at vi vant kampen sammen.
Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset
Collapse
X
-
-
Absolutt. Men ikke alle er enige: http://vg.transact.no/Item.asp?Group...d=Kanarifansen
Øvre Felt C har tatt seg opp veldig de senere kampene. Dere skal virkelig ha cred for at dere bidrar så godt som dere gjør, og jeg håper det kan fortsette på samme måten. Med et øvre felt som deltar som idag, blir det mye lettere for de nede å synge også, samt lettere for de andre feltene å høre hvilke sanger som startes hos oss. Keep up the good work.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nesten perfekt synging i dag.
Litt hjelp av Felt C på "Lillestrøm er de beste", så hadde alt vært suverent.
Vi på felt B kan ikke dra den alene, vet dere.
Et par morsomme episoder:
Felt C startet "Er det alltid så stille bortpå der?" mot felt A, som svarte,
før alle samlet satte i gang mot Diadora og Godset-supporterne.
Etter kampen, under "Vi er fugla i fra Lillestrøm", så jeg Marius Johnsen
snakke med broren sin og peke opp mot Kanari-Feltet.
Jeg hørte selvsagt ikke hva de sa, men kroppsspråket viste: "De er bra, ikke sant?".
Og Espen nikket.
Helt til slutt, ros til forsangerne: Veldig bra sangvalg hele kampen.Kommentar
-
Har vært på GU sin side, bra raporter derifra hvertfall.
SAKSET:
"Kanarifansen var som ventet top notch."
"Skjønner ikke hvorfor "alle" her inne er mot trommer å evighetssanger når man ser hvor mye liv de klarer å lage. De var jo ikke sååå mange heller...
Kanskje ikke annet å vente, men jeg mener vi blei pissa på av fuglefansen."
Ellers er det utrolig lite aktivitet på dems forum, så kommer sikkert litt mere utover morgendagen.
Men fadarn Argentina sangen var sykt bra idag, L-S-K runga sykt bra. Håper vi kan vise noe av dette på neste kamp også.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Men hva mener du, ulfpulf, at dere måtte ha hjelp av Felt C? Vi sang med som bare faen vi på lillestrøm er de beste ropet.Kommentar
-
Takk for at det ikke ble noen stilleaksjon!
Takk for at sterke krefter i KFL-ledelsen fikk til "forsoningsmøtet" på lørdag.
Takk for at alle - aboslutt alle - på feltet kjempet for felles sak i dag.
Magisk!
Mvh
Gammer`n - fortsatt svett....Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det du prøver å få frem i innlegget ditt, er at vi og Klanen har noen sanger med lik melodi. Korrekt observert. Hvem som var først ute med dette mellom oss og Klanen er vel en diskusjon dere har liten interesse er. Synes uansett det er spesielt om dere av alle, tror at vi har rappet Klanen. Historien viser vel at det ikke er faktum at alle har rappet alt etter dem.
KFL var enorme i dag. Aldri blitt pisset på så mye på en bortekamp før. Skyggelua av. Vi var veike, selv om vi frastår å bruke de samme hjelpemidlene som dere gjør.Kommentar
-
dåkker rocka i dag!! hadde på surrounden i stua, å d va som om å være dær asså!! æ e stålt over dåkker men e eni om at d virka som om at felt c va heilt knall. så mest livli ut dær iallefall!! bra jobba!! alle sammen...Fotballgal nordlending, men med hjertet på rett sted :)Kommentar
-
Det var kødd. Ingen kan være negative på en kveld som dette.
Alt fungerte perfekt.Kommentar
-
Magisk!Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Fyttihævlete for en stemning vi skapte i dag, og jeg vi ikke si i 2 x 45 men 2 x 70 minutter.
Sykt fett i dag...
Var det flere som fikk ereksjon av Skarru Værra Virru Værra Lillestrøm Gutt...JA FOR FAEN i dag?
Det er det sjukeste jeg har hørt på så pervo lenge...
JEG ER STOLT AV Å VÆRE GUL
STOLT AV Å VÆRE KAnARI-FUGL
NÅR JEG DRAR DRAKTA PÅ ER JEG EN DEL AV LSK....
Kan det sies bedre...
FY FAEN....
Tusen takk til hele laget/ledelse og KFL
Detta fortjente vi så jævligFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Skjønner ikke hvorfor det må understrekes. Alle supportergruppene i Norge ønsker å være best, både på hjemme og bortebane. Om det så finnes måter som kan gi dem det lille ekstra blir det for meg bare dumt å ikke gjøre det. Dere skal få lov til å gjøre akkurat som dere vil, men idag var det maktdemonstrasjon på tribunen. Så får dere selv vurdere om dere vil oppleve det igjen neste gang dere kommer på Åråsen, eller om dere synes det er verdt å ta i bruk noen hjelpemidler slik at dere kan gi litt konkuranse på tribunen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Skarru værra villu værra Lillestrøm gutt? helvette det smalt i veggene da.
Beste hjemme kampen jeg har vært på .
TAKKKommentar
-
Det er så sjukt det beste jeg har opplevd av liv på så forpult lengeFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Detta var ros til samtlige på tribuna...Tusen takk til hver enkelt som gjorde denne kvelden magiskFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Mulig dette gjelder noen her på forumet, men nesten øverst rett ovenfor der jeg stod, var den en "skjeggeboffe" med en hvit, rutet, kortarmet skjorte.
La merke til fyren, han var faen med mental! Få 100 mann til med samme mentalitet som han, så pisser vi på alt. Og da mener jeg ikke bare i Norge...
Vanvittig bra jobba i dag av alle sammen. Så mye mer morsomt enn å holde kjeft (akkurat som om jeg hadde klart det). Kanari-Fansen synger høyere der andre holder kjeft. Faen så stolt av å være medlem av KFL i dag. Blei rørt der jeg stod og så hvordan det gikk en faen i de aller fleste på feltet.
100% støtte er faen ingen floskel!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar