Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset
Collapse
X
-
-
Så forresten kampen i reprise i natt, og da Riise skulle ta corner foran oss etter 70 minutter under "Lillestrøm er de beste", sto det faktisk ei jente/dame (husker ikke aldersgruppa) i bildet og holdt seg for øraKommentar
-
Man får ikke mye bedre bilder enn dette, knallbra!!
Tommel opp for alle som finner seg selv på bildet
*tommel opp*Kommentar
-
Var ett tekstbanner til var det ikke?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Forresten. Øvre felt c overasket meg stort på denne kampen. Godt jobbet. Keep it up!Kommentar
-
Jeg sto selv på nest øverste rad back dere i ufc, det var faen meg trykk bak meg igjen, så kan ikke si noe annet enn at det var veldig bra der idag.
Håper at de som sto øverst der mot Godset befinner seg der neste kamp også, da må det hvertfall bli bra på felt c, slik det var igår hadde vi grusa alle på "felt c er vi med".krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Dette var det beste jeg har opplevd på feltet, fikk frysninger på ryggen av alt trøkket som var der, skulle vært så motivert hver kamp.
Glad for at aksjon stillhet ble droppet!!Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!Kommentar
-
Slik det var i går, hadde nok duellen mellom A-B-C blitt ganske jevn tror jeg. Jeg hørte dere ikke fra felt B, og jeg er sikker på at det ikke skyldes manglende trøkk og stemning på C-feltet. Uansett hvor man sto på feltet i går, tror jeg man stort sett hørte de som sto tettest rundt seg da disse trøkka mer enn hva som vanligvis blir gjort. Og det er jo nøyaktig sånn det skal være!Kommentar
-
Jeg står aller øverst på felt B, hvor det egentlig er ganske rolig, og veldig lite lyd bakfra, så jeg hører hvor lyden kommer fra foran meg.
Sånn Tommy streket opp skillet mellom "Lillestrøm er de beste" og "Heia, heia, heia Kanaris", havnet jeg såvidt på Felt C-siden. Lyden derfra var massiv, som den pleier å være. Det som har forandret seg, er at felt A-siden svarer like sterkt. Veldig fin effekt akkurat der jeg sto. Det dundret annenhver gang i høyre og venstre øre.
Det ser ut som det nye forsangeroppsettet er en suksess.
En ting til jeg også hørte veldig tydelig fordi jeg sto der jeg sto, var at på noen sanger kom A- og C-siden i utakt, men tromma tok dem inn etter ett vers.
Jeg hører du sier du var rusten, Tony, men det merket ikke jeg, og trommingen din fungerte veldig bra til det jeg synes den skal.Kommentar
-
Slik det var i går, hadde nok duellen mellom A-B-C blitt ganske jevn tror jeg. Jeg hørte dere ikke fra felt B, og jeg er sikker på at det ikke skyldes manglende trøkk og stemning på C-feltet. Uansett hvor man sto på feltet i går, tror jeg man stort sett hørte de som sto tettest rundt seg da disse trøkka mer enn hva som vanligvis blir gjort. Og det er jo nøyaktig sånn det skal være!
Det jeg mener er at VI på felt c hadde grusa felt a og b Vi pleier å gruse dere, når øvere felt c også er med så er det lett match :twisted:
Men viktig nå at vi klarer å holde samme trykket mot lyn, det var ikke akkurat konge bra når dem var på åråsen.krisruds medlem av KFL siden 1996
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
og der tok du altså feil...ref posten 2 over denne.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Bortsett fra mot Godset nå sist så har det vel aldri vært kongebra på Åråsen denne sesongen...vi i KFL har vært inne i en blindgate denne sesongen, håper og tror at vi nå er i ferd med å komme oss ut av uføret!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har vært litt inne på forumet til GU igjen (http://www.godsetunionen.com/phpBB2/...=3513&start=15)
så jeg klipper ut litt av hvem dem sier der.
* "Satt på sidetribunen der kanariene var, omtrent like langt fra begge supportergrupper. Hvem som vant den kampen er det liten tvil om.
Må bare si at jeg fikk litt mer sansen for KFL som supportere i dag, altså, trykket de klarer å lage. Har aldri vørt på Åråsen, kun på en reservebane dem hadde en gang i cupen mot Godset (der tapte vi 3-0...). Ble mektig imponert.
Tromma derimot er latterlig, dem trenger nok ikke den så mye som dem sier, for å holde takta på klapping og synging."
* "Jeg satt ca ved midtstreken.
Ingen tvil om at kanarifansen er blandt landets beste. Det trøkket og den intensitetet de har i synginga tror jeg få (mest sannsynlig ingen) matcher.
Tidvis hørte jeg Godset, og jeg så i andre perioder at dere klappa og sang (selv om eneste lyden jeg hørte var fra Kanaris)
Synd dere ikke fikk "klemt tel" skikkelig, da kanaris sang "Er det alltid så stille over der?"
* "Til tider hørte man knapt sin egen synging når de bråket som verst på feltet sitt, likevel synes jeg det ble forsøkt ganske bra."
* "Kanari rulla over GodsetUnionen. Hørte lsk sanger så det joma. Lite fra GU. Kan hende tv skapte feil inntrykk men det var veldig stille i fra GU under sendingen."
* "Har vel sjelden eller aldri blitt pisset på som i går.
Hørte jo KF tralla og sang i pausen også."krisruds medlem av KFL siden 1996
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar