Juniorkanaris
Collapse
X
-
-
Må da være bedre å ha dette feltet på RB? Gi ungene litt godteri og litt leker under kampa så synes dem helt sikkert det er morsomt der også. Så kan de flytte over på feltet når dem blir store nok. De må jo ha litt å se frem til når de vokser opp også. Kan jo ikke få alt med en gang. Hvis man skikkelig tilrettelegger og følger opp ungene på et eget felt så vil dette sikkert også rekruttere flere juniorkanaris.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke for å snakke for mye om søpla, men synes å høre igår at LilleKlanen satte igang flere sanger mot selve klanen igår. Og at det ble sunget "lilleklanen, lilleklanen" fra klanen selv etterpå. Lilleklanen hørtes godt på tv, og det ble kanskje litt vel dumt når 10 åringer står å synger "hater hater hater bergen by". Men tydelig at de har fått til noe med de yngste supporterne....Fra BaillsundKommentar
-
Ikke for å snakke for mye om søpla, men synes å høre igår at LilleKlanen satte igang flere sanger mot selve klanen igår. Og at det ble sunget "lilleklanen, lilleklanen" fra klanen selv etterpå. Lilleklanen hørtes godt på tv, og det ble kanskje litt vel dumt når 10 åringer står å synger "hater hater hater bergen by". Men tydelig at de har fått til noe med de yngste supporterne....
Det første som slår meg er; Hvor er barnevernet?Last edited by xeR; 06.08.2007, 09:07.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Men de trenger vel ikke organiserte leker, gjør de vel?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Misforstår jeg riktig når jeg tror juniorkanaris er på nedre felt c, nedenfor UFC? Eller er det "over gjerdet"?Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Kommentar
-
Neste sesong skal vi få minst mulig voksne på juniorfeltet.. og vi skal få alle til å stå på feltet, ingen skal sitte...OG alle skal SYNGE hele tiden
vi skal flagge, synge, hoppe,og vi skal ha mange kjempe kule tifo'r neste årUFC JUNIORSKommentar
-
God plan robin .
Gi alt stå på Junior NÅ!!1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
Jeg sto på RB i nesten hele fjord, det var ikke trøkk der i det hele tatt.
Var noen venner av meg som satt på RB mot Sandefjord, jeg gikk over der
for å prate med dem i pausen å før kampen, vi prøvde å skape litt liv der
men mange av dem bare så dumt på oss.Kommentar
-
Jeg står jo i Junior-Kanaris selv åsså og det er en bra stemning bortsett fra noen få som sitter, jeg er avhengi av å sitte av og til men det er ganske skjelden nå.(dette har vert på grunn av sene-bettenelse i hælen)
Jeg er derfor forr at Junior-Kanaris skal beholde plassen sin.
Et allternativ er å fjerne setene på JK felltet.
Et annent er at man må vise KFL medlems kort eller et annent symbor på medlem sakp.
mvh lskgutt11Kommentar
Kommentar