10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

Simen da. Ta det et annet sted. Dette dreier seg ikke om UFC.
    Ole Kristian, enig med deg. Dette handler ikke om UFC. Men jeg måtte svare han når han NOK EN GANG begynner svertekampanjen sin.

Kommentar

• KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

Opprinnelig skrevet av krisruds
      Som sagt igjen, det er han som trekker inn UFC, jeg har aldri hørt ufc har gjort noe voldelig, jeg tror heller ikke de kommer til å gjøre det.
      Så ikke påstå at jeg mener dem har gjort noe heller.

Men siden det var så viktig og tydeligvis at noen følte seg truffet, det får gå for dem regning så har jeg forandra den posten nå.
      Ja du forandra såklart posten fordi "det var viktig for oss". Uansett topic så greier du å vri det til en UFC-diskusjon med dissa løkete ytringene dine. Tror du skriver uten å tenke jeg..

Når det gjelder hvorfor vi skal ha 10 minutter UTEN SANG (det er ikke snakk om å stå i 10 minutter og holde kjeft) så er det nevnt utallige ganger i tråden. Jeg tror de som skriver "HVORFOR SKAL VI LIKSOM HA 10 MINUTTER MED LIKSOM STILLHET LIKSOM!!111one" i tråden har lest topic og ikke sett igjennom tråden.

Det beste argumentet er "Gidder ikke de så gidder ikke vi" spør du meg, men det er jo såklart også en symbolsk handling som gir en beskjed om at grensa er nådd. Vi er der, men vi tåler ikke mere PISS.

Hvis det er et bedre kompromiss så hadde 5 minutter også holdt. 10 minutter er en mye kraftigere beskjed, men de merker 5 minutter også.
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

Kommentar

• BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

Opprinnelig skrevet av xeR
        Jeg er for denne markeringa, men hva nå enn styret/tribunegruppa måtte komme frem til så er jeg lojal ovenfor den avgjørelsen og håber flest andre er med på det. Selvsagt respekterer jeg at enkelte mener noe annet og forventer å få det samme tilbake.

Jeg frykter at dette kommer til å bli tidenes verste dag på tribunen med dårlig stemmning og mye drittslenging mellom kflmedlemmer.
        Dagens beste. Jeg har også full respekt for den avgjørelsen som blir tatt, og vil stille meg bak dette uansett.

Som tidligere nevnt, så er det mest pinlige som kan skje for oss at alle drar i hver sin retning for å markere sitt personlige ståsted.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• nob
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2007
          • 137

DETTE SIER VÅR KAPTEIN:

"– Det er forståelig at folk er veldig skuffet over oss nå, men samtidig blir slike aksjoner helt feil ettersom vi er minst like skuffet og frustrerte selv. Det er i motgang vi trenger all støtten vi kan få, og det er slik jeg opplever fansen vår også, sier kapteinen"

VI ER KANARIFANSEN for faen!! vi skal da ikke aksjonere IMOT?????
          utrolig skuffet over ufc i denne saken. og hvis kfl går inn med askjon MOT EGNE, ja da skjønner jeg ingenting
          "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

Kommentar

• KristofferØ
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 587

Opprinnelig skrevet av nob
            DETTE SIER VÅR KAPTEIN:

"– Det er forståelig at folk er veldig skuffet over oss nå, men samtidig blir slike aksjoner helt feil ettersom vi er minst like skuffet og frustrerte selv. Det er i motgang vi trenger all støtten vi kan få, og det er slik jeg opplever fansen vår også, sier kapteinen"
            Fant saken nå, og jeg kan kanskje gjøre deg oppmerksom på at det gjaldt aksjonen på Gardermoen? Hører hjemme i en annen tråd. Ikke noe argument i denne diskusjonen.

Opprinnelig skrevet av nob
            VI ER KANARIFANSEN for faen!! vi skal da ikke aksjonere IMOT?????
            utrolig skuffet over ufc i denne saken.
            Jeg tror du er stokk dum jeg.. Det er ikke abre UFC som ønsker dette.. Jeg kjenenr deg ikke, men du kjenner ikke sos herller.. Til tross for at jeg ikek kjenner deg så vil jeg si at jeg liker deg ikke heller.

Dessuten har du INGENTING med våre synspunkter å gjøre. Useriøst å blande inn UFC mer nå.
            I år så tar vi ostepop
            Vi elsker Lillestrøm
            HEI!

Kommentar

• Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

Opprinnelig skrevet av rulfi
              Skal spillerne stå stille i 10 min for å vise misnøye med oss da?? For vi har jo ikke vært der vi kan være og er vi da de rette til å klage?
              Blir vel noe drøyt å sammenligne dette?? På banen er det 11 lillestrømspillere, samtlige ansatt i LSK hvor de hever en årslønn på flerfoldige hundretusener av kroner alle mann. Vet ikke hvordan det er med andre, men personlig tjener jeg fint lite økonomisk på å stå på tribunen kamp etter kamp - det hender til og med at jeg betaler en pen slump med penger for å stå der. Hvilken rett har spillerne til å være misfornøyd med 80% tribunestøtte og kreve 100% fra en gjeng som faktisk bidrar til å betale lønningsposen dems hver eneste måned?? Dessuten tror jeg vi i kanarifansen er mer misfornøyd med oss selv og vår egen innsats enn hva spillerene faktisk er.

Kommentar

• Christa
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 326

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                Fant saken nå, og jeg kan kanskje gjøre deg oppmerksom på at det gjaldt aksjonen på Gardermoen? Hører hjemme i en annen tråd. Ikke noe argument i denne diskusjonen.

Jeg tror du er stokk dum jeg.. Det er ikke abre UFC som ønsker dette.. Jeg kjenenr deg ikke, men du kjenner ikke sos herller.. Til tross for at jeg ikek kjenner deg så vil jeg si at jeg liker deg ikke heller.

Dessuten har du INGENTING med våre synspunkter å gjøre. Useriøst å blande inn UFC mer nå.

Helt enig med deg i dette.. Dette har ingenting med grupperinger eller deres standpunkter å gjøre.. Man får prøve å holde debatten på et seriøst nivå..

Kommentar

• LSK-jenta
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 656

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                  Ja du forandra såklart posten fordi "det var viktig for oss". Uansett topic så greier du å vri det til en UFC-diskusjon med dissa løkete ytringene dine. Tror du skriver uten å tenke jeg..
                  Det er vel kanskje ikke ne overraskelse at man nevner UFC, når det var UFC(de store) som sendte ut "pressemelding" om at de skulle aksjonere med 10 min stillhet?
                  Yvonne

Kommentar

• KristofferØ
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 587

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                    Det er vel kanskje ikke ne overraskelse at man nevner UFC, når det var UFC(de store) som sendte ut "pressemelding" om at de skulle aksjonere med 10 min stillhet?
                    Pressemelding? KFL er da for faen ikke NTB heller.

VI skriver at vi kommer til å aksjonere på den måten, så begynner medlemmer i Kanarifansen å diskutere om de skal slenge seg på. Dette setter vi pris på.

UFC kan ikke stå ansvarlige for hva hvert enkelt medlem i Kanarifansen ønsker å gjøre. regner med du ikke opplever at morra di står ansvarlig om du skulle havne i trøbbel?

Hva er det egentlig du prøver å få fram? At vi er den store stygge ulven? Dette er en markering vi komemr til å gjennomføre. Hvis du IKKE slenger deg på, så får du bare synge du, det må du gjøre som du vil med.

Hvis dette er en aksjon Kanarifansen bestemmer seg for å stille seg bak offisielt så setter VI pris på det, andre gjør ikke det.

Ikke kom her og skyld på oss for at det er flere som mener vi skal gjøre det sånn.
                    I år så tar vi ostepop
                    Vi elsker Lillestrøm
                    HEI!

Kommentar

• rulfi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2007
                      • 982

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                      Blir vel noe drøyt å sammenligne dette?? På banen er det 11 lillestrømspillere, samtlige ansatt i LSK hvor de hever en årslønn på flerfoldige hundretusener av kroner alle mann. Vet ikke hvordan det er med andre, men personlig tjener jeg fint lite økonomisk på å stå på tribunen kamp etter kamp - det hender til og med at jeg betaler en pen slump med penger for å stå der. Hvilken rett har spillerne til å være misfornøyd med 80% tribunestøtte og kreve 100% fra en gjeng som faktisk bidrar til å betale lønningsposen dems hver eneste måned?? Dessuten tror jeg vi i kanarifansen er mer misfornøyd med oss selv og vår egen innsats enn hva spillerene faktisk er.
                      Det var satt litt på spissen ja, for jeg kan ikke påstå jeg har tjent mye på å være i Kanari-Fansen nei.

At vi er mer skuffet over oss selv enn spillerne er skal du ikke se bort i fra nei, men skal vi klage over laber innsats når vi ikke klarer yte 100% selv? Selv om spillerne får betalt går ikke dette alltid ann å bruke som et argument, da blir det mer opp til Fjøra og rydde opp litt etterhvert.

Jeg mener vi bør støtte eget lag og ikke aksjonere med 10 min stillhet, det må gå ann å finne andre måter å si fra på. Er det bedre med en supportergjeng som holder kjeft i 10 min, enn brannfansen som piper bare de ikke vinner på hjemmebane?
                      Mon tro hvor mange positive ord vi får i avisen på tirsdagen. LSK i oppløsning, fansen synger ikke, eller støtter ikke spillerne fullt ut.
                      Det er vel et sensasjonsoppslag i fin VG stil.

Om en finner en annen måte å aksjonere på så får vi aksjonert og sagt i fra, men ikke en avis kan komme og si vi ikke støtter spillerne da vi synger hele kampen gjennom og med masse trøkk.

Kommentar

• GulMann
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Sep 2006
                        • 43

Jeg driter i hvem som kom med denne pressemeldingen men hvis KFL kaster seg på denne bølgen med full enighet er min og KFL sinen meninger så forskjellige at jeg ikke kan være bekjent av dette.
                        jeg ikke da lenger være en del av dette.

jeg for min del stiller i feltet mellom UFC og Junior og håper mange bidrar med flagg og synging slik at 10 min taushet fra de bak oss ikke vil bli så synlig som det eller "mulig" ville blitt.

Kommentar

• frodekippe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 480

Opprinnelig skrevet av otho
                          Nei vi kan ikke svikte deg nå.

Stillhet? – Pisspreik

Vi har venta siden 1989 på noe å feire.
                          Vi støtta laget i alle åra både som gjengen under tv-bua, Andreberget, Bøfler og KFL + +,
                          Vi støtta ved triumfer, og vi har støtte i motgang (som for eksempel når vi måtte ut i kvalik)
                          Vi kan ikke starte nå med stillhet.

HUSK : Spillere kommer og spillere går, vi må vise dem at Fansen består.

Det er nå vi skiller klinten fra hveten.

LSK ER INGEN HOBBY - DET ER EN LIVSSTIL.

Jeg elsker alle dere som neskter å gjennomføre stillhet
                          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

• Stone
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2006
                            • 225

Opprinnelig skrevet av frodekippe
                            Jeg elsker alle dere som neskter å gjennomføre stillhet
                            Ja, la heller en liten undergruppering holde på for seg selv, ingen vil legge merke til dem da...

Kommentar

• KristofferØ
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 587

Opprinnelig skrevet av Stone
                              Ja, la heller en liten undergruppering holde på for seg selv, ingen vil legge merke til dem da...
                              Det er regnvær idag.

Lillestrøm er en by.

Like relevante argumenter som dine.
                              I år så tar vi ostepop
                              Vi elsker Lillestrøm
                              HEI!

Kommentar

• Stone
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 225

Dere er bare så søte og morsomme når noen er uenige med dere, folk er både idioter, løker, osv, osv... Keep it up!

Kommentar

• Dandy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 346

Jeg syntes faktisk ikke den markeringen er så dum! Det er ikke for å være ass mot spillerne, det skal fungere som en oppvekker.

Men vi får se til mandag hva som skjer. Jeg støtter hvertfall markeringen 100%.. lett!

Dessuten er det snakk om bannere også, så det er vel ikke bare stillhet, er det vel? nei
                                  UFC 05!

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                                    Dessuten er det snakk om bannere også, så det er vel ikke bare stillhet, er det vel? nei
                                    Nå sitter jeg langt unna noen som har innside informasjon her, så det kan jeg ikke svare på.

Men en mulig variant er å brukke Banner, Flagg, skjerf etc., samtidig som man har ti minutters stillhet (eller fem minutter, hvis ti er for mye), før man starter med sang også.

Uansett er kompromissløsninger å foretrekke, fremfor intern krangling. Chrissp og enkelte andre har forsøkt å snekre kompromisser, men de blir i stor grad beklageligvis ignorert.

Til slutt noen hjertesukk:

* Dette hander ikke om å "sparke noen som ligger nede" eller å drite ut spillere. Jeg tror de fleste nå burde forstå at det handler om en markering for å forsøke å vekke gutta på banen
                                    * Ikke gjør dette til en for/mot UFC debatt. Det er en latterlig avsporing. Det bør kanskje heller være en tankevekker at UFC, som er ekstremt aktive med sang, er de som foreslår stillhet
                                    * Dette handler heller ikke om hva Klanen eller andre gjør
                                    * Dette handler heller ikke om hvem som er best supporter, og hva god supporterkultur er
                                    * Kutt ut drittslenging og store bokstaver, det bidrar til sur stemning og er ikke konstruktivt
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Ranakanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 496

Lurer på hva slags aksjon det blir når LSK havner i nedrykkstriden en gang i fremtiden?? Sitte stille og holde kjeft i 80 min, resterende 10 skal brukes til å komme seg ut av stadion??

Att vi havner i nedrykkstriden i løpet av 10-15 år, er jeg 100% sikker på. Så jeg gleder meg å se hva slags aksjoner det da kommer fra dere som vil holde kjeft i 10 min i kampen mot godset.

Kommentar

• Stone
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2006
                                        • 225

Opprinnelig skrevet av BennyLem

* Dette hander ikke om å "sparke noen som ligger nede" eller å drite ut spillere. Jeg tror de fleste nå burde forstå at det handler om en markering for å forsøke å vekke gutta på banen
                                        Det er vel nettopp her den største uenigheten ligger.
                                        Noen mener at dette vil hjelpe spillerne til å prestere bedre, andre er av en helt annen oppfatning, nemlig at det vil bare gjøre vondt værre.

Jeg syns det er vanskelig og både støtte opp under og være med på en slik markering når så mange er uenige om virkemidlene.

Kommentar

• Dandy
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 346

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Nå sitter jeg langt unna noen som har innside informasjon her, så det kan jeg ikke svare på.

Men en mulig variant er å brukke Banner, Flagg, skjerf etc., samtidig som man har ti minutters stillhet (eller fem minutter, hvis ti er for mye), før man starter med sang også.
                                          Jeg skal ned på Åråsen nu og jobbe med bannere med noen flere i KGG som vi skal bruke på mandag, jeg vet også at UFC har lagd noen, eller skal gjøre det.
                                          UFC 05!

Kommentar

Working...