Det er søren meg mere flaut hvordan endel av Kanarifansen syter og griner når det ikke har gått så bra enn att gutta har spilt en dårlig kamp. 1 min. stillhet forstås godt hvis noen ikke er mer på denne jord men 10 min fordi en haug med folk er missfornøyde??
Jøsses!
Det finnes mange av oss som er ekte supportere i hjertet men tydligvis fler som er medgangs supportere og sofa/pub trenere/ledelse.
Det er faktisk gutta som spiller og eLSKer du laget ditt så er det i medgang og motgang. Noen sa engang: "Elsk meg litt ekstra når jeg fortjener det minst for da trenger jeg det mest"
Jøsses!
Det finnes mange av oss som er ekte supportere i hjertet men tydligvis fler som er medgangs supportere og sofa/pub trenere/ledelse.
Det er faktisk gutta som spiller og eLSKer du laget ditt så er det i medgang og motgang. Noen sa engang: "Elsk meg litt ekstra når jeg fortjener det minst for da trenger jeg det mest"
Og si at folk som støtter andre ting enn deg er sofasupportere er det største pisset jeg har hørt.
Mange folk som runder 23-26 kmaper hvert år vil støtte en aksjon, er de sofasupportere?
Er i mine øyne er det mer supporter og være engasjert og kritisk enn likegyldig og glad hele jævla tiden.
Kommentar