10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Erling Stray, Talsmann i KFL...
Jeg likte mye bedre det du sa i siste avsnitt i dagens utgave av RB.
Sitat:
"Samtidig skal man huske på at situasjonen ikke er helsvart. Vi henger med i cupen og har noenlunde kontakt med tabelltoppen"
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Mange som er for 10 min stillhet er veldig opptatt av hva styret/tribunegruppa bestemmer seg for å gjøre, og at alle bør vise respekt og gjøre slik det blir bestemt.
Da er mitt spørsmål, hva om veldig mange stemmer nei i avstemningstråden og styret bestemmer seg for å ikke gjennomføre aksjonen, vil da ja til stillhet folket stille seg bak den avgjørelsen, eller kjører de markeringen uansett?Kommentar
-
Vil du gjøre det motsatte hvis tg bestemmer seg for en 10 min.?Kommentar
-
To spørsmål...
Bare et spørsmål til de som støtter å aksjonere mot "slett innsats". Hvis du rent hypotetisk etter en dårlig dag på jobben har gjort ditt beste, uten å lykkes. Hvis du ikke får sove, og spør deg selv om og om igjen hvorfor lykkes jeg ikke?
Spørsmål 1: Hva ville det gjøre med deg hvis sjef og kollegaer beskyldte deg for elendig innsats?
Spørsmål 2: Hvor mange kan med hånda på hjertet si seg 100% sikker på at det er arbeidsinnsatsen og viljen som er årsaken til at det lugger på banen? Tror noen virkelig at LSK slår alle bare innsatsen er til stede? Jeg tror nok at i enkelte kamper (VIF, kanskje hjemmemøtet mot Kaerjeng) at stå på viljen- kunne vært bedre. Men jeg tør bare ikke være 100 pst sikker, gå tilbake til spm 1...Kommentar
-
Mange som er for 10 min stillhet er veldig opptatt av hva styret/tribunegruppa bestemmer seg for å gjøre, og at alle bør vise respekt og gjøre slik det blir bestemt.
Da er mitt spørsmål, hva om veldig mange stemmer nei i avstemningstråden og styret bestemmer seg for å ikke gjennomføre aksjonen, vil da ja til stillhet folket stille seg bak den avgjørelsen, eller kjører de markeringen uansett?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Bare et spørsmål til de som støtter å aksjonere mot "slett innsats". Hvis du rent hypotetisk etter en dårlig dag på jobben har gjort ditt beste, uten å lykkes. Hvis du ikke får sove, og spør deg selv om og om igjen hvorfor lykkes jeg ikke?
Spørsmål 1: Hva ville det gjøre med deg hvis sjef og kollegaer beskyldte deg for elendig innsats?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Når selvtillitten tar skade, er det det man forventer ja. Men er det det man trenger? Eller trenger man støtte og hjelp? Jeg bare spør...Kommentar
-
Spillerne våre er ikke noen jævla ming-vaser fra Maos Kina heller, de får da faen meg tåle 10 minutters stillhet fra tribunen. Skjønner ikke pisspreiket om å rive spillerne ned, det er da faen meg ikke å rive ned spillerne på noen som helst måte om vi holder kjeft i 10 minutter. Det handler om at spillerne skal forstå stoltheten av å spille for LSK, og om noen av spillerne våre begynner å sippe av ti minutters stillhet fra tribunen i markering, så kan de pakke kofferten sin å reise. Jeg tror markeringen kan gi motsatt effekt, at de trår til som et helvete for å bevise for oss at de kan. Og når de har gjort det, skal vi synge dem fram i 80 minutter, og bevise for alle at vi er norges beste fans. Jeg elsker Lillestrøm Sportsklubb uansett, ikke Kiko Mouelhi eller Simen Brenne på en dårlig dag.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Jeg tror markeringen kan gi motsatt effekt, at de trår til som et helvete for å bevise for oss at de kan. Og når de har gjort det, skal vi synge dem fram i 80 minutter, og bevise for alle at vi er norges beste fans.
Tror du misset spørsmålet mitt fra i stad. Kan du med hånda på hjertet garantere 100% for at manglende resultater skyldes manglende innsats? Hvis ja, enig med deg! Hvis nei, er du på veldig tynn is... Og hvis du etter markeringa fortsatt syns innsatsen har vært for dårlig, hva da?Kommentar
-
Tror du misset spørsmålet mitt fra i stad. Kan du med hånda på hjertet garantere 100% for at manglende resultater skyldes manglende innsats? Hvis ja, enig med deg! Hvis nei, er du på veldig tynn is... Og hvis du etter markeringa fortsatt syns innsatsen har vært for dårlig, hva da?
Hvis innsatsen fortsatt er elendig prøver vi ditt fantastiske forslag. Late som ingen ting. For det synes du har virka jævla bra så langt, synes du ikke? Nok bullshit preik fra begge to, både du og jeg veit at spillerne har underprestert så langt. KFL har støtta opp i match etter match nå uten at det har funka. Jeg synes forslaget er verdt et forsøk, funker det ikke så blir det uansett ikke noe værre enn det allerede er. Personlig synes jeg det er på tide at vi prøver å få et vendepunkt i denne trenden, og det tror ikke jeg vil skje uten påvirkning av nye impulser.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FilipOlanderJeg begynner faen meg å tro at det er litt for mange folk her inne som er litt for opptatte av å være gærne, og litt for lite interesserte i å støtte. Som jeg beskrev i en annen tråd. Hvorfor har dette aldri vært aktuelt tidligere? Fordie Kanarifansen støtter i med og i motgang.
Med å gi støtte forstås utelukkende positive tilbakemeldinger. Jeg derimot er med i KFL både for å gi støtte, selvfølgelig, men også for å få spillerne til å få ut det maksimale av sitt potensiale i drakta. Det er der forskjellene kommer inn. Du tror at spillerne nærmest blir paralysert av 10 minutter stillhet og at det gjør vondt verre, mens andre tror at de vil ha en positiv effekt.
Jeg vil gjerne heller være gal (siden det er det ordet du bruker), fremfor å "lalle" på som en robot der jeg gjør det samme uansett resultat.BølerkanarisKommentar
-
vi burde skamme oss for å diskutere noe som det her."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Med å gi støtte forstås utelukkende positive tilbakemeldinger. Jeg derimot er med i KFL både for å gi støtte, selvfølgelig, men også for å få spillerne til å få ut det maksimale av sitt potensiale i drakta. Det er der forskjellene kommer inn. Du tror at spillerne nærmest blir paralysert av 10 minutter stillhet og at det gjør vondt verre, mens andre tror at de vil ha en positiv effekt.
Still heller opp på treninga i morgen og prat med spillerne. Fortell dem hvor mye dette betyr for deg. På den måten bidrar du til å peppe dem opp før kampen på mandag. Ikke kjøre dem ned. Men du tør vel ikke å stille opp ansikt til ansikt for å fortelle hva du mener?Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Merkelappen til KFL er ihvertfall ikke stillhet og det skal den heller aldri bli. Men det er jo nettopp det som blir konsekvensene av dette stillhetsforslaget.
Ved enhver anledning når noen fronter at KFL står for synging og støtte til Fugla i i 2*45 min så vil det bli henvist til denne stillhetsaksjonen.
hvor mange ganger i løpet av sesongen har KFL kommet i aviser iår pga høy synging: 0
Hvor mange ganger vil KFL komme i aviser iår pga stillhet etter denne aksjonen: 100.
Konsekvensen: Merkelappen vår vi har jobba hardt for å få blir utvanna.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Du misforstår. Og misforståelsen din er utbredt på forumet om dagen for din fraksjon.
Jeg vil gjerne heller være gal (siden det er det ordet du bruker), fremfor å "lalle" på som en robot der jeg gjør det samme uansett resultat.Det er veldig forståelig at du er skuffa etter at laget røyk ut fra UEFA cupkvalifiseringa, men det får da være måte på. Det er tre dager siden dette skjedde. Skuffelsen må vel snart ha gått over til fandeninvolskhet?
Still heller opp på treninga i morgen og prat med spillerne. Fortell dem hvor mye dette betyr for deg. På den måten bidrar du til å peppe dem opp før kampen på mandag. Ikke kjøre dem ned. Men du tør vel ikke å stille opp ansikt til ansikt for å fortelle hva du mener?
Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg. La oss holde diskusjonen på et nivå der du unnlater å komme med beskyldninger om hva jeg tør/tør ikke gjøre.BølerkanarisKommentar
Kommentar