Jeg føler vell at de burde vist bedre allerede etter hjemmekampen mot UN, men de hadde ikke funnet ut at det krevdes innsats for å ikke tape bortekampen.
10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Greit nok, men det er fortsatt ingen grunn til at man ikke skal "løfte" de opp nå.. det gjør man ikke ved å protestere og holde kjeft.
For meg blir det litt sånn barnehage-opplegg.. Når ikke de gidder, gidder jaffal ikke jeg.. Hvor ender vi opp da?
Nei.. la oss komme raskest mulig ut av den onde sirkelen, og la kanarifansen være de som løfter oss ut!Kommentar
-
Markering, verdens undergang og LSK's fundament
I denne tidvis opphetede debatten har det vært langt mellom saklig argumentasjon, og tett av skremselspropaganda og spill på følelser.
De som er mot en markering har gjentatte ganger forsøkt å fremstille det slik at en markering vil være ødeleggende for:
1. LSKs spill på banen
2. Utviklingen av KFL
3. Forholdet mellom fans og spillere
Det finnes beklageligvis lite historisk data for å enten bevise eller motbevise disse påstandene. Jeg vil imidlertid forsøke å motbevise at en markering vil få et katastrofalt utfall, ved å benytte et velkjent eksempel: Klanen.
Mange her som er mot en markering har også begrunnet som motstand med at "det er noe Klanen driver med". Men hva har egentlig skjedd i VIF etter gjentatte markeringer fra Klanen, i forhold til de punktene jeg nevner over?
1. Sportslig har det gått opp og ned, men mest opp. Tar vi en kikk på Pokalskapet til VIF i nyere tid ser vi at det beklageligvis er ganske velfylt. LSK har derimot ikke trengt å tilkalle møbelsnekker siden 1989.
2. Klanen på sin side har hatt problemer med tidvis dårlig stemning, men de har ikke minst utviklet seg til en veldrevet supporterklubb med flest medlemmer i Norge. Vi husker også resultatet av sist tribuneoppgjør i vår med dårlig smak i munnen.
3. Ettersom jeg ikke frekventerer lugubre utesteder i Oslo, så kan jeg ikke si så mye om forholdet mellom spillere og fans i VIF på det personlige plan. Gjennom TV og annen media for jeg uansett et inntrykk av at det er meget bra.
Summa summarum kan vi alstå si at på tross av (eller kanskje på grunn av?) gjentatte markeringer, så har VIF i nyere tid hatt sportslig og publikumsmessig suksess.
Nå beviser dette selvsagt ikke dette at bare man gjennomfører markeringer, så blir ting rosenrødt. Det det derimot beviser, er at markeringer absolutt ikke nødvendigvis fører til sportslig og publikumsmessig undergang. Det er det enkelte her har forsøkt å skremme med, men det er løgn og bedrag, og de har ikke ført bevis for sine påstander.
Nå kan enkelte sikkert peke på at erfaringer fra VIF ikke nødvendigvis lar seg overføre til LSK, og at markeringer vil få en langt mer negativ effekt hos oss.
Til de sier jeg: Har dere virkelig så liten tro på fundamentet i LSK? Da er dere enda mer negative enn det dere forsøker å stemple oss som er for en markering som.
LSK har vært en solid klubb lenge før dagens spillere ble født, og kommer til å være det lenge etter at de er borte fra Åråsen. Dagens spillere er her på lånt tid, og den bør de benytte til å vise maksimal innsats for klubb og supportere. Innsats har vært mangelvare i år, derfor mener jeg at en markering (uavhengig av form) er på sin plass!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Ser det ikke skal være noe stillhet, men hadde vært bra hvis det hadde kommet en post fra noen i styret med hva som skjer.,krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
LSK har vært en solid klubb lenge før dagens spillere ble født, og kommer til å være det lenge etter at de er borte fra Åråsen. Dagens spillere er her på lånt tid, og den bør de benytte til å vise maksimal innsats for klubb og supportere. Innsats har vært mangelvare i år, derfor mener jeg at en markering (uavhengig av form) er på sin plass!
Veldig bra skrevet.
En aksjon vil jo ikke være rettet mot klubb og sjel, men mot de 11 som er lønnet for å kjempe for vår klubb og sjel. Det er vår klubb, vår sjel, vårt hjerte som banker for denne klubben og vi setter vår tillit til at de 11 utvalgte vil gjøre sitt ypperste for oss og klubb. Noe de ikke gjør akkurat nå. Ville gjerne sett en aksjon.
Til de som sier at vi bryter ned spillerne med en aksjon. Kom igjen a? Vær så vennlig.
Vi snakker om 11 voksne mannfolk som er proffesjonelle fotballspillere. De tjener til livets opphold ved å få sparke en ball rundt på ulike typer underlag. Må si de er litt priviligerte!!!
Det vi presterte mot UNK er jo som om en av oss "vanlige" hadde glemt å komme på jobb en dag. Du hadde fått en reaksjon?
Vet at det jeg skriver nå vil høres egoitisk ut, men noen må jo si det. Tenk på all tid vi legger ned på å følge dette laget, alle pengene vi bruker. Dere som har kjøpt årets drakt, stusset dere litt ikke over prisen? Når jeg legger så mye av meg selv inn i en klubb, et lag, ja da reserverer jeg meg også en plass til å si ifra når ting ikke er som de skal. Jeg bryr meg jo om klubben. Ikke ta det at jeg ønsker meg en aksjon som et tegn på at jeg ikke bryr meg.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Gleder meg til mandag hvor det blir ca like bra trøkk som hjemme mot Fredrikstad, Godset vinner 2-0 og vi synger "Vi elsker dere for det" Alltid like stas.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
"Evig og for alltid", "I med og i motgang", er dette bare tomme ord? Jeg MENER det som synges i siste verset av "Vi er Fugla"! Gjør ikke du?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Godt at det virker som det kommer en reaksjon. Uansett så støtter jeg den.
Ellers utrolig å lese om nærmest Sportsklubbens undergang hvis det hadde blitt 10 minutters stillhet og også den enkelte supporter sin tro på at suksess på banen nærmest kun er avhengig av at KFL synger for full hals. Hvis så hadde vært tilfelle hadde møbbelsnekker`n BennyLem viser til lenger opp, vært på plass for lenge siden.
Kanskje diskusjonen hele uka i stedet peker direkte på kjernen til LSKs tilbakevenende problem; problemet med å takle press. Press er faktisk noe alle profesjonelle fotballspillere bør takle. Press fra media, medspillere, klubbens ledelse, trener og ikke minst klubbens tilskuere og supportere.
Både Brann, Enga og ikke minst RBK har titler i nyere tid og har kommet tilbake etter piping og drittslenging fra tilskuere. De spillerne har faktisk hatt baller nok til å heve seg over supporternes piping og i stedet vinne titler. Alle vet at pipingen slutter i det man leverer varene, og da er det best å gjøre nettopp det som forventes av en. I tillegg vet de nok at supportere har hukommelse som en bananflue og alt er glemt til neste kamp.
LSKs mentalitet derimot er tydeligvis skjør som glass. Vi må for all del passe på at den ikke knuses. Så får det heller være da at man kanskje må vente på krystallet.BølerkanarisKommentar
-
Blir så jævlig skuffa over å lese denne tråden her! Hva faen er det som skjer? 10 minutters stillhet fordi gutta dreit seg ut sist??? Hvis det gjennomføres understreker vi bare at KFL er en gjeng med medgangsmongiser. UFC, våre hardcore-supportere har falt fler hakk i mine øyne etter dette, og spesielt de selvgode nissene som sprer så mye eder og galle i denne tråden. Dere får vel for faen støtte dere da, som kan og veit alt ! Å starte en kamp med å true gutta med at "hvis dere spiller dårlig, så slutter vi å synge altså....". Herregud, noe så dumt ! Skjønner ikke helt hva som er så mye verre nå enn da vi gang på gang har driti oss ut i AVGJØRENDE matcher. Da har kotymet vært : "Vi skal i allefall gjøre vårt for gutta, belønningen kommer en gang - det veit vi....". Vi har ALDRI gitt opp før ! DET er noe å være stolt av! DET er noe som gjør at vi kan kalle oss landets beste supportere! DET gjør at vi kan synge "Vi er kanari-fans og holder aldri kjeft....
NEI FOR FAEN ; - La oss heller markere med ekstra god stemning denne matchen og kjøre over Unionen, slik at gutta får hjelp til den gutsen DE trenger til å kjøre over Godset....
Elsker dere for det, for VI er Lillestrøm SK !!!!!Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Fra diverse tråder kan en nå lese fra KFL:
Vår markering blir:
- Noe visuelt.
- Vi synger som faen for LSK.
- Og i pausa: Stå opp for klubben og syng. Gutta, og resten av Åråsen, skal få høre vår uforbeholdne støtte ned i garderoben.
Jeg aner ikke hva det visuelle blir, men jeg støtter denne reaksjonen/aksjonen/markeringen uansett, som tidligere lovet.
Jeg tolker også dette dithen at det ikke blir sunget spillersanger, men kun klubbsanger.
PS. Skulle gjerne ha hørt en Winsnes-låt ettersom han forsvinner, men jeg skjønner at det kan bli vrient pga. markering.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Hvor var du i dag da Spymond? Vi savnet utskjellingen på møtet. Nok av idioter der som du kunne ristet skikkelig.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar