Vi som ikke ønsker stillhet på mandag, hvor samles vi på Åråsen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

Vi er supportere og jeg gjentar hva ordet betyr - "SUPPORT".
    Det er ikke vår oppgave å drite ut laget, eller markere misnøye.....det har resten Norge gjort.
    Vi skal synge høyere enn før, og klappe for gode prestasjoner. Å markere misnøye på en tv-kamp blir liksom som å pisse i sin egen hage.....
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

Jeg er helt i mot denne eventuelle aksjonen.
      Rett og slett fordi det strider med de viktigste prinsipper for en Kanari-Fan.

Vi skal alltid være der og synge for laget, spesielt når det går dårlig. Enda mer hvis det går ekstremt dårlig.
      RoyVaadal.

Kommentar

• okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Vi skal alltid være der og synge for laget, spesielt når det går dårlig. Enda mer hvis det går ekstremt dårlig.
        I med og i motgang var i alle fall prinsippet i min tid som aktiv i Kanari-Fansen.

-okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Rubinho
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2005
          • 1501

Kan ikke fatte og begripe hvordan 10 min stillhet kan gjøre saken bedre??????? Er det ikke støtte vi skal gi???

Hvis du hadde vært på banen og skulle spille 90 minutter i en kamp man MÅ vinne- hva ville trigga deg mest: at det står en gjeng nisser som på død og liv skal markere at de er missfornøyd ved å være stille og ikke synge- eller å ha en gjeng oppegående supportere som virkelig viser at de støtter selv i tunge tider???

Nei...makan til sutring..tror vel gutta har skjønt at fansen ikke er stolte av det de presterte..trenger vel ikke akkurat 10 min stillhet for å forstå det!

Møt opp og syng så mandla sitter i nesa tilslutt!

Kommentar

• frodekippe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 480

Opprinnelig skrevet av okb
            I med og i motgang var i alle fall prinsippet i min tid som aktiv i Kanari-Fansen.

-okb!
            ...TIL DØDEN SKILLER OSS AD.

JEG STØTTER GUTTA VÅRE 100 % UTEN UNNTAK.

HOLDER IKKE KJEFT
            FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

• BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

Hvem har sagt at aksjonen med 10 minutter stillhet og 80 minutter knallhard sang ikke er støtte. Eller at det på noen måte er for å drite ut spillerne?

De fleste av oss som støtter denne aksjonen (eller andre former for aksjoner) antar jeg gjør det fordi vi tror det kan fungere som en vekker for spillerne!

Det er enkelte her som argumenterer med spillerne har forstått det nå osv. Faktum er at de sannsynligvis ikke har det. De burde skjønt ting etter hjemmekampen i UEFA-cupen, de burde skjønt ting etter kampen mot Odd, men neida.

Tapet i UEFA-cupen skyldes i stor grad manglende innsats. Selv om det ikke stemmer i løp og mottak, så skal vi slå dette laget med 5-6 mål over to kamper. Skandalen er at vi ikke en gang skaper sjanser borte når vi trenger det, ingen annulerte mål, ingen feilaktige dommeravgjørelser, ingen stolpeskudd eller tuer å skylde på. UEFA-exiten skyldes elendig innsats fra overbetalte stjerner.

Som sagt, jeg er klar for alle mulige forslag til aksjoner, bare alt annet enn business as usual.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Som sagt, jeg er klar for alle mulige forslag til aksjoner, bare alt annet enn business as usual.
                Så ditt engasjement til LSK og Kanari-Fansen er business as usual?

-okb!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• frodekippe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 480

Hvem har sagt at aksjonen med 10 minutter stillhet og 80 minutter knallhard sang ikke er støtte. Eller at det på noen måte er for å drite ut spillerne?

De fleste av oss som støtter denne aksjonen (eller andre former for aksjoner) antar jeg gjør det fordi vi tror det kan fungere som en vekker for spillerne!

Det er enkelte her som argumenterer med spillerne har forstått det nå osv. Faktum er at de sannsynligvis ikke har det. De burde skjønt ting etter hjemmekampen i UEFA-cupen, de burde skjønt ting etter kampen mot Odd, men neida.

Tapet i UEFA-cupen skyldes i stor grad manglende innsats. Selv om det ikke stemmer i løp og mottak, så skal vi slå dette laget med 5-6 mål over to kamper. Skandalen er at vi ikke en gang skaper sjanser borte når vi trenger det, ingen annulerte mål, ingen feilaktige dommeravgjørelser, ingen stolpeskudd eller tuer å skylde på. UEFA-exiten skyldes elendig innsats fra overbetalte stjerner.

Kuren du presenterer her, er vel ikke akkurat det gutta våre trenger?
                  Hvordna kan du påstå at det er det som vil få de til å prestere?
                  Det forundrer meg stort...

Bjørn Lindahl

Kommentar

• BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

Opprinnelig skrevet av okb
                    Så ditt engasjement til LSK og Kanari-Fansen er business as usual?

-okb!
                    Med "business as usual", så mener jeg slik stemningen har vært på feltet tidligere i år. Det har vært ganske halvslapp synging til tider, ispedd en del utskjelling av spillere, piping, og intern uenighet. Ikke bra.

Jeg ønsker alt annet enn dette nå, primært som en markering til spillerne, men kanskje også til oss selv. Hvordan denne eventuelle markeringen blir er det opp til andre å avgjøre.

Kommentar

• chrissp
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 2403

Jeg bare lurer:

Hva er forskjellen mellom det man viser når laget gjør det bra vs. det man viser når laget gjør det dårlig?

Jeg for min del synes det er utrolig at man ikke ønsker en annen reaksjon enn bare rett og slett synge høyere. Da skal jeg passe på å synge lavere ellers, slik at jeg virkelig kan ta i når det butter mot.

Se lenger opp for mitt forslag til kompromiss. Det beste forslaget så langt
                      Bølerkanaris

Kommentar

• BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

Opprinnelig skrevet av frodekippe
                        Kuren du presenterer her, er vel ikke akkurat det gutta våre trenger?
                        Hvordna kan du påstå at det er det som vil få de til å prestere?
                        Det forundrer meg stort...
                        Vel, la meg for det første si at jeg tror fansens påvirkning på spillere er relativt marginal, både i positiv og negativ retning. RBK har vært det dominerende laget i Norge, og de har alt annet enn en entusiastisk tilhengerskare (men det er en annen debatt).

Jeg har imidlertid er ørlite håp om at en aksjon (uansett hvilken form den har), kan vekke en eller annen av spillerne.

Slik jeg ser det, så har enkelte spillere i år hatt klippekort, og fått spille uansett hvor dårlig innsatsen har vært. Det er selvsagt mer komplisert enn dette, men på en måte kan du si Nordlie har belønnet dårlig innsats. Det er litt som med unger og oppdragelse. Skal de få like mye is, ros og kos hvis de oppfører seg dårlig?

Det jeg mener er at KFL ikke kan gi samme "belønning" til spillerne i form av synging uavhengig av deres innsats. De må få et signal om at de bør yte noe tilbake.

Og la meg nok en gang påpeke at det ikke skal være snakk om å drite ut eller rakke ned, kun et enkelt signal til spillerne: På tide å gi 100% innsats!

Kommentar

• frodekippe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 480

[quote=BennyLem;184399]Vel, la meg for det første si at jeg tror fansens påvirkning på spillere er relativt marginal, både i positiv og negativ retning. RBK har vært det dominerende laget i Norge, og de har alt annet enn en quote]

Men...med det sier du egentlig at vi er uten noen betydning for gutta på banen?

TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

• krisruds
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 839

Opprinnelig skrevet av chrissp
                            Er det så vanskelig å bli enige om et kompromiss? Jeg forslår at "Gi alt, stå på, LSK" runger konstant de ti første minuttene på mandag, høyere og høyere, med alle høyrenever knyttet.

La oss få ut alt sinne og frustrasjon der og da. Så går vi over til "Veit en gammal storhetsklubb som sover, sportsklubbe som er fra Åråsen, endelig er ventetida over, tida for suksess er her igjen".

Og deretter, alle spillerne får sine spillersanger sunget. Høyt og klart, uansett hvordan de spiller der og da.
                            Det beste jeg har sett noen skrevet på lenge

Jeg meldte meg inn i Kanari-Fansen for å stå på feltet slik at jeg kunne være med i en syngene gruppering som uansett samme faen ville stå i LSK`s rygg. Som vil gi alt vi kan for at gutta og klubben skal gjøre det best mulig.

Hvis forslaget om at vi skal vende gutta nesten bokstavelig talt ryggen i 10min mot godset, lage en slags aksjon/protest mot at dem har gjort det langt langt under det de burde ha gjort de siste ukene, så har jeg missforstått helt hvilken suporterklubb jeg har meldt meg inn i. Jeg trodde dette var kanari-fansen som har som nesten et motto at: VI ER KANARI-FANSEN HOLDER ALDRI KJEFT!!!
                            Hvis dette blir tilfelle burde det stå på innmeldingsblanketten:

Vi er Kanari-Fansen som holder aldri kjeft, skal støtte laget i tykt og tynnet, vi skal gjøre alt vi kan for at vi skal hjelpe gutta og klubben fremover. BORTSETT fra hvis noen undergrupperinger eller "sentrale" folk vil noe annet.

Signatur___________

LENGE LEVE det Kanari-Fansen er kjent for, nemlig 100% støtte til gutta og klubben.
                            krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• krisruds
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 839

Det jeg mener er at KFL ikke kan gi samme "belønning" til spillerne i form av synging uavhengig av deres innsats. De må få et signal om at de bør yte noe tilbake.

Og la meg nok en gang påpeke at det ikke skal være snakk om å drite ut eller rakke ned, kun et enkelt signal til spillerne: På tide å gi 100% innsats!
                              Kanskje det er på tide at VI, Kanari-Fansen som gruppe gir 100% også, begynner å bli en stund siden nå, sist gang jeg husker var mot Odd borte. (vil bare poengtere at det er mange som alltid gir 100%)
                              krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• Dandy
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 346

Jeg mener vi skal stå sammen og være lojale mot det KFL bestemmer seg for på tribunemøte som skal være før kampen!
                                UFC 05!

Kommentar

• LSK-jenta
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 656

Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                                  Jeg mener vi skal stå sammen og være lojale mot det KFL bestemmer seg for på tribunemøte som skal være før kampen!
                                  Lojaliteten min er til Lillestrøm Sportsklubb. Ikke til et valgt styre i Kanarifansen som tar inn folk til råd for å bestemme seg om hva slags aksjonsform man skal ha. Et styre burde jobbe for at flere møter opp og flere støtter laget.
                                  Yvonne

Kommentar

• Dandy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 346

Selvfølgelig gjør dem det. Men jeg mener fortsatt at vi skal stå sammen om det de bestemmer seg for. nytter ikke at halvparten gjør en ting og resten gjør noe annet.
                                    UFC 05!

Kommentar

• Scorpio
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 411

Det nytter heller ikke at halvparten av feltet holder kjeft og denne andre halvparten synger...

Tror en markering med 10 minutters stillhet blir en fiasko. Det er garantert folk som kommer til å synge.

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Opprinnelig skrevet av frodekippe
                                        [

Men...med det sier du egentlig at vi er uten noen betydning for gutta på banen?
                                        For å sitere meg selv: "...jeg tror fansens påvirkning på spillere er relativt marginal, både i positiv og negativ retning..." Dette kommer kanskje overraskende på på enkelte. Fansen er nok kun en ørliten faktor, av veldig mange, som har betydning.

Ser man rundt i fotballverdenen, så er det ikke nødvendigvis de med mest syngende fans som vinner. Det kan illustreres med RBK, ManU osv. LSK har mange syngende, men har ikke vunnet noe siden '89. Den gang var det ikke mange som sang.

Enkelte har forsøkt å fremstille det som om KFL holder kjeft ti minutter, så betyr det Ragnarok, og at Godset pøser inn mål. Det kommer selvsagt ikke til å skje.

Men, som jeg har sagt i det kjedsommelige, hvis noen har en markeringsform som er bedre enn stillhet, gjerne for meg.

Kommentar

• chrissp
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 2403

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                                          Lojaliteten min er til Lillestrøm Sportsklubb. Ikke til et valgt styre i Kanarifansen som tar inn folk til råd for å bestemme seg om hva slags aksjonsform man skal ha. Et styre burde jobbe for at flere møter opp og flere støtter laget.
                                          Dette handler da vel ikke om at noen støtter laget og andre ikke?

Jeg tror vi alle er enige om at vi ønsker å bidra til at LSK vinner kamper, men så er selvfølgelig problemet at det er ulike meninger om hva som er best. At noen gnir inn at de er SUPPORTer og synger uansett får jo stå for deres regning. Jeg vet at mange av de som mener motsatt er like mye SUPPORTer, men er av oppfatning om at resultatet blir like bra ved en tydelig reaksjon.

Nå skal vi ta i og synge så jævlig bra lissom. Wake up`a. Hva er det vi har holdt på med de siste åra?

Begynner faen meg å tro at det litt for mange folk her inne som er litt for mye kompis med spillerne og ikke tør å si fra.
                                          Bølerkanaris

Kommentar

Working...