Vi som ikke ønsker stillhet på mandag, hvor samles vi på Åråsen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Vi som ikke ønsker stillhet på mandag, hvor samles vi på Åråsen?

Aksjon stillhet brer om seg, undertegnede er komplett og totalt i mot den og kommer til å skrike seg hes fra gutta kommer ut på oppvarming.

Dersom det er flere enn meg som føler for det samme, er det greit at vi samles et sted på feltet sånn at vi får markert avstand til de som foretrekker stillhet. Spørsmålet er hvor vi eventuelt skal samles? Her bær "faste" plasser vike til fordel for samhold.

Nederst på Felt B eventuelt midten av Felt A bør vel være aktuelle, eventuelt bakerst på Felt C, der kan vi få med oss mere av stadion.

Noen tanker fra meningsfeller?
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 640

Du har å støtte deg til den reaksjonen KFL som gruppe kommer frem til... Ellers får du sette deg på sittan...
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Opprinnelig skrevet av maurakanari
      Du har å støtte deg til den reaksjonen KFL som gruppe kommer frem til... Ellers får du sette deg på sittan...
      Har KFL støttet aksjonen? Har ikke sett noen offisiell beslutning om det. I såfall bør vel det på forsiden.

Kommentar

• Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

Tror det eventuelt får komme noen og tvinge meg vekk fra feltet.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

Kommentar

• King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Voksen type du.
          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Gale Isbre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 1164

Opprinnelig skrevet av KFL41
            Har KFL støttet aksjonen? Har ikke sett noen offisiell beslutning om det. I såfall bør vel det på forsiden.
            Dette er et ganske sentralt poeng. Er dette et forsøk på en grasrotaksjon fra de (åpenbart mange) som føler seg aller mest pissa på, eller har det blitt offisiell KFL-politikk? Det kunne vært interessant å vite.

Kommentar

• tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

Aksjon stillhet brer om seg, undertegnede er komplett og totalt i mot den og kommer til å skrike seg hes fra gutta kommer ut på oppvarming.

Dersom det er flere enn meg som føler for det samme, er det greit at vi samles et sted på feltet sånn at vi får markert avstand til de som foretrekker stillhet. Spørsmålet er hvor vi eventuelt skal samles? Her bær "faste" plasser vike til fordel for samhold.

Nederst på Felt B eventuelt midten av Felt A bør vel være aktuelle, eventuelt bakerst på Felt C, der kan vi få med oss mere av stadion.

Se etter meg Rønnern,jeg skal også synge meg hes.Så for heller ung gutta som ikke er blitt herda etter 18 års motgang HOLDE KJEFT.

Kommentar

• vollafugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 978

Kan man ikke komme frem til en form for kompromiss?

De som er i mot 10 minutter, forholder seg loyalt til en slik markering, mot at alle synger desto mer i de neste 80, og at alle tar ansvar for at det under resten av kampen overhodet ikke ytres noe negativt til spillerne (uansett hva som skjer på banen).

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Detta blir gøy ikke lett og skubbe seg på Rønnern og Tullebukk når dem er i slag.

Kommentar

• Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

Hold deg mellom Felt A og B, mann.

Jeg kommer for kampen, jeg blir for kosen og tørrvittig sarkasme fra og med Rønnern.
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 640

Ifølge Mykle vil det bli en reaksjon, og da kanskje mest sannsynlig er den med 10 min stillhet. Men han ville ikke offentliggjøre dette nå, for da mente han at noe av poenget ble borte. Han er vel ikke hele styret alene, men han var klar på at det ble en reaksjon. Kanskje vi kan ta en avstemnings-poll her med forskjellige alternativer.. Noen datanerder som kan fikse det. ?
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                        Dette er et ganske sentralt poeng. Er dette et forsøk på en grasrotaksjon fra de (åpenbart mange) som føler seg aller mest pissa på, eller har det blitt offisiell KFL-politikk? Det kunne vært interessant å vite.
                        For meg er det helt uinteressant hva KFLs styre mener om denne saken, her påberoper jeg meg min ytringsfrihet og gir blanke faen i hva man "sentralt" mener om denne saken.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

For meg er det helt uinteressant hva KFLs styre mener om denne saken, her påberoper jeg meg min ytringsfrihet og gir blanke faen i hva man "sentralt" mener om denne saken.
                          Her er vi faen meg enige for en gangs skyld. Jeg tror at vi må starte opp igjen gode gammle Bøffelberget, jeg melder meg ut av fansen viss det blir aksjoner mot spillerne i denne kampen.

Kommentar

• maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 640

Ok, da får vi pipe hver gang tullebukk og Rønnern drar igang sine sanger..
                            blir jo litt dumt hvis en gruppe på 50 stk skal stå å skrike, mens resten viser hva de mener om spillernes innsats....

Kommentar

• superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

blir jo litt dumt hvis en gruppe på 50 stk skal stå å skrike, mens resten viser hva de mener om spillernes innsats....
                              Blir det omvendt blir det veldig likt en vanlig dag på feltet...
                              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

Jeg er stolt av og være Kanarifans ,jeg støtter laget i motgang, personlig så svei cup kampene som vi tapte mot falk og råde og ikke minst finalen mot molde mye mer en at vi røyk ut av en cup vi ikke har noe som helst mulighet til å hevde oss i. KJEMPE STOLTE LSK.

Kommentar

• koppen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 456

hold kjeft eller sitt? nei detta blir for dumt! syng for fugla alle mann
                                  "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

Kommentar

• koppen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 456

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Se etter meg Rønnern,jeg skal også synge meg hes.Så for heller ung gutta som ikke er blitt herda etter 18 års motgang HOLDE KJEFT.
                                    vi er kanarifansen holder aldri kjeft!! jeg er med..
                                    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

Kommentar

• MobBoss
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 900

Tribunegruppa kommer til å ha et møte i nær fremtid, hvor vi kommer til å besteme hva vi gjør. Vi forventer også at man da stiller seg lojal til dette på samme måte som man gjør til sangvalg etc.

Mvh Tribunegruppa

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• maurakanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 640

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Jeg er stolt av og være Kanarifans ,jeg støtter laget i motgang, personlig så svei cup kampene som vi tapte mot falk og råde og ikke minst finalen mot molde mye mer en at vi røyk ut av en cup vi ikke har noe som helst mulighet til å hevde oss i. KJEMPE STOLTE LSK.
                                        Ja det er sant nok det, men nå er det ikke kun denne ene kampen vi snakker om da. Det er hvertfall de fire siste, minus to brukbare omganger. Synes tapet i semien i Bergen var værre følelsesmessig, hvor vi ledet 1-0 til pause og hadde 3-1 å gå på, så taper vi 4-1. Men så er jo Brann en annen klasse enn Kaerjeng o.l da. Har vært mange sure tap gjennom åra, men nå er det innsatsen i de nevnte kamper jeg ikke liker.

Kommentar

Working...