Vi som ikke ønsker stillhet på mandag, hvor samles vi på Åråsen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hva faen er det for no' piss, stillhet???
Er det noen som tror spillera ikke skjønner hvor skuffa vi er?
Det er jo NÅ de trenger støtte, ikke stillhet!
Ingen blir bedre av å trøkkes enda mer ned i gjørma, nå må vi se fremover.
Dessverre er jeg på ferie til uka, og det irriterer meg noe jævlig!
Full støtte til Ronnie og de andre som vil synge!
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
styret mener vi skal være lojale vis dem velger 10 minutter stillhet.. om dem velger det så er de helt høl i hode, vi synker så utrolig lavt da.. syng for fugla alle mann.. nå dem trenger oss.Cupmestere 2007:DKommentar
-
Det er delte meninger blandt Kanarifansen om det skal være en markering eller ikke på mandag.
De som vil ha 10 minutters stillhet. -Sier de vil gjøre dette uansett.
De som ikke vil ha stillhet. -Sier de kommer til å synge uansett.
Håper alle skjønner at vi har størst påvirkning på laget dersom vi står samla. Og det er kun mulig dersom alle er loyale mot det som KFL bestemmer.
Det er vi som må vise Fugla veien for den klarer de jo ikke å finne sjøl.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Jeg synes egentlig tanken om å demonstrere vår misnøye med 10. min stillhet var bra i utgangspunktet. Men nå er jeg ikke lenger så sikker. Nå kommer jo alle til å vite at det skal skje, og er det egentlig så virkningsfult da?
Husker tidlig på 90-tallet da vi holdt kjeft i en hel omgang pga. en konflikt med styret i klubben. Det var det ingen som visste om utenom sentrale folk i gjengen under bua, og det var virkelig en markering som man merket. (Vi sto vel også med ryggen til når spillera kom inn på banen).
Nå er liksom ikke spontaniteten og overraskelsesmomentet tilstede ettersom det blir diskutert i et åpent forum.Kommentar
-
Hva er det vi har blitt til nå a? Har vi pluttselig blitt klanen nå eller?
Ingen kan bestemme om jeg vil synge for gutta. Ser flere av dem som sier syng for faen ber meg holde kjeft neste kamp. IKKE FAEN om jeg holder kjeft for noen TULLING (unskyld meg) sier at vi skal ha en aksjon mot vårt LSK, jeg aksjonerer ikke mot egent lag. Jeg er der for å støtte, ikke vise motstand. Jeg tror ALLE i spillergruppa og ellers i admin veit at vi ikke er fornøyd med slik det har vært de siste ukene. Er det noen gang i mitt LSK liv LSK faktisk trenger støtte er det nå, jeg vil gjøre alt jeg kan for å støtte dem, ikke vende dem ryggen når de lider.
Si hvor jeg skal møte Rønnarn, jeg er med deg.
Vi er kanarifansen holder aldri kjeft!!! (mener jeg da)
Eller som noen tullinger sier: Vi er kanarifansen holder aldri kjeft, bortsett fra når vi skal vise våre kjære klubb ryggen og aksjonere ved å vende dem ryggen å være stille. klapp klapp /ufckrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Dem som ikke vil synge for kjøpe billett på SS, der synger dem ihvertfall ikke de 10 første minuttene:-)
Uansett hva som skjer, så kommer jeg alltid til å støtte LSK. Tror spillerne veit att vi er skuffet, og da er det vel ikke poeng å gå til en slik aksjon. Men nå sitter jeg på SS, så jeg blir vel ikke påvirket på noen som helst måte hvis denne aksjonen blir iverksatt. Bortsett fra rare blikk når jeg synger høyt en gang i blant.
Jeg støtter LSK i medgang og motgang, og aller mest støtter jeg dem i motgang, for det er da dem trenger støtte.Kommentar
-
syng da for f...
herregud. nå begynner vi å krangle innad i fansen her. se på oss. ser tåprlig ut spør du meg. hva er vitsen med stillhet. gutta skjønner at de har sunket lavt nå etter tap mot deltidsfotballspillere og meget ustabile prestasjoner. hvis vi støtter dem trur jeg, nei jeg er helt sikker på at det gir en bedre effekt. se på andre klubber som er i mye verre situasjoner enn oss, de synger på.
mat på med sang!!!!Kommentar
-
Synes det har vært mer diskusjon og lite krangling, og bra er det. Vi må bare akseptere att vi er forskjellige og att vi støtter LSK på forskjellig vis. Så lang har det ikke vært noe særlig drittkasting, og jeg håper vi slipper det.Kommentar
-
Det er for meg komplett umulig å forstå at noen vil aksjonere mot egen klubb når man ligger nede med brukket ryggrad. Har man ikke nok guts til å støtte klubben i en av dets mørkeste timer så bør man finne noe annet å gjøre. Dette er ødeleggende for både supportere, supporterklubb, klubb, spillere.
Hva er det man ønsker å oppnå med en slik aksjon? Tror man at spillerne ikke har fattet poenget?Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Det er delte meninger blandt Kanarifansen om det skal være en markering eller ikke på mandag.
De som vil ha 10 minutters stillhet. -Sier de vil gjøre dette uansett.
De som ikke vil ha stillhet. -Sier de kommer til å synge uansett.
Håper alle skjønner at vi har størst påvirkning på laget dersom vi står samla. Og det er kun mulig dersom alle er loyale mot det som KFL bestemmer.
Det er vi som må vise Fugla veien for den klarer de jo ikke å finne sjøl.
Å tape mot Käerjáng var pinlig, men dette her er faktisk verre.
Best i motgang? Vel.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jeg synes egentlig tanken om å demonstrere vår misnøye med 10. min stillhet var bra i utgangspunktet. Men nå er jeg ikke lenger så sikker. Nå kommer jo alle til å vite at det skal skje, og er det egentlig så virkningsfult da?
Husker tidlig på 90-tallet da vi holdt kjeft i en hel omgang pga. en konflikt med styret i klubben. Det var det ingen som visste om utenom sentrale folk i gjengen under bua, og det var virkelig en markering som man merket. (Vi sto vel også med ryggen til når spillera kom inn på banen).
Nå er liksom ikke spontaniteten og overraskelsesmomentet tilstede ettersom det blir diskutert i et åpent forum.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvis en skal sitere Frode Kippe fra RB så håper han og spillerne at det ikke blir noen aksjon:
"– Det er forståelig at folk er veldig skuffet over oss nå, men samtidig blir slike aksjoner helt feil ettersom vi er minst like skuffet og frustrerte selv. Det er i motgang vi trenger all støtten vi kan få, og det er slik jeg opplever fansen vår også, sier kapteinen"
Aksjonen han nevner er ikke være stille aksjonen, men det å møte opp på Gardermoen. Regner vel egentlig med at dette også gjelder den nå mye omtalte være stille aksjonen, som garantert kommer til å lekke ut hvis den ikke allerede har gjort det...
Her får en kjeft hver eneste kamp av visse personer som skriker om at ALLE må ta i og synge høyere, SYNG eller SITT.
Litt for dumt at de samme personene nå sier, HOLD KJEFT eller sitt, ikke f... om de skal bestemme for meg om jeg vil støtte laget eller ikke, her skal det synges for ALLTID, UANSETT...Kommentar
-
jeg håper og tror att spillerne skjønner att de har driti seg ut. derfor tror jeg det er viktig att vi støtter spillerne 100% under hele kampen mot godset.vi burde være bedre enn noen gang og vise alle att vi lar oss ikke knekke.er ikke kanarifansen norges beste supportere.Kommentar
-
Syng alle mann!!
Jeg mener en protest på en tv sendt kamp bare er bensin på bålet til
hylekoret(pressen og resten av Norge).
De som vil markere sin misnøye kan vel gjøre det på lørdag.
Ingen supporter klubber er bedre en Kanarifansen med sin ENORME støtte
kamp etter kamp.
La oss vise det nå som det butter hardest.__Javel,,Takk skal du ha!!!____Kommentar
-
Jeg skjønner godt argumentene til mange her. Samtidig vil jeg si at for min egen del kan jeg ikke helt se hva jeg kan gjøre stort annerledes. Som tidligere skrevet i en annen tråd; jeg synger i 90 minutter gang etter gang, lærer meg nye sanger, bla bla bla....
Kanskje spillerne blir så sjokkerte med en stillhet at de driter seg enda mer ut enn de hittil har gjort, selv om jeg ikke helt kan se hvordan det er mulig.
Men uansett kan ikke jeg se at vi ikke kan gjennomføre en form for reaksjon uten at det skal flagre med skjellsord mellom de ulike "fraksjonene". Jeg er bedre supporter enn deg osv. osv. De som vil fortsette på den veien, kan jo se at KFL-feltet består av 1500 mennesker og resten av supporterne sitter på andre tribuner.
Ja, så kanskje 10 minutter er feil. Kanskje det blir det berømte lille ekstra som får begeret til å renne over. Derfra og inn er det rett ned i Adecco. Eller kanskje vi har såpass tiltro, eller i hvert fall forventninger, til at en gjeng fotballspillere på landets beste lag har såpass baller at de tåler såpass. Noe de tydeligvis ikke gjorde etter første kamp mot Kaerjeng.
Men, jeg skal komme til poenget mitt.
Er det så vanskelig å bli enige om et kompromiss? Jeg forslår at "Gi alt, stå på, LSK" runger konstant de ti første minuttene på mandag, høyere og høyere, med alle høyrenever knyttet.
La oss få ut alt sinne og frustrasjon der og da. Så går vi over til "Veit en gammal storhetsklubb som sover, sportsklubbe som er fra Åråsen, endelig er ventetida over, tida for suksess er her igjen".
Og deretter, alle spillerne får sine spillersanger sunget. Høyt og klart, uansett hvordan de spiller der og da.BølerkanarisKommentar
Kommentar