Diskusjonen er overoppheta til tusen.. Kan vi stemme og se hvordan utfallet blir?
Skal vi eller skal vi ikke ha 10 rolige minutter mot Godset?
Collapse
X
-
Skal vi eller skal vi ikke ha 10 rolige minutter mot Godset?
154JA!36,36%56NEI!63,64%98The poll is expired.
I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Stikkord: Ingen -
Du må ha flere alternativer. Det er også de (meg inkludert) som gjerne vil ha en annen form for reaksjon hvis ikke det ikke er støtte for 10 minutter stillhet.
1) 10 minutter stillhet.
2) Synge som vanlig
3) Synge som vanlig, men ekstra høyt
4) Synge én spesiell sang, f.eks. "Gi alt" de første 10 minutteneBølerkanaris -
Sånne ting tar man opp på tribunemøte..
Dette er KUN om vi skal være stille eller ikke...I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Du må ha flere alternativer. Det er også de (meg inkludert) som gjerne vil ha en annen form for reaksjon hvis ikke det ikke er støtte for 10 minutter stillhet.
1) 10 minutter stillhet.
2) Synge som vanlig
3) Synge som vanlig, men ekstra høyt
4) Synge én spesiell sang, f.eks. "Gi alt" de første 10 minuttene
Nå har det vel vært mest diskusjon om 10 minutter eller ikke, så trenger vel ikke flere alternativer..
Blir det nei, kan man evt bli enig om at det skal synges en spesiell sang, og at det SKAL trøkkes ekstra til.Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
Alternativet 10 stille minutter er et klart alternativ. Det andre alternativet inneholder en mengde alternativer.
La meg si det slik:
Hvis 10 minutter blir nedstemt og munner ut i "business as usual" på mandag er jeg uenig i et alternativet jeg kanskje kunne stemt for.
Som i alle undersøkelser må alternativene klare og tydelige, og ikke inneholde en mange andre forutsetninger man ikke kjenner til.BølerkanarisKommentar
-
Hovedsaklig fordi man ikke kan stemme over andre former for markeringer enn ti minutter stillhet. Jeg antar Tribunegruppa sitter med en rekke alternativer, også enkelte som ikke har vært luftet her.
Uansett kommer Tribunegruppa til å vurdere ting nøye går det frem av nyhetstråden. Og, skulle noen være i tvil, så kommer jeg til å følge de de foreslår uansett hva utfallet er.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det er ingen tvil om at demokratiet skal ha mest og si, men tribunegruppa må ta en vurdering av flere alternativer enn kun de to som er nevnt her, og deretter komme til en avgjørelse.
Jeg stiller meg bak det som blir avgjørelsen og det bør alle andre også.BølerkanarisKommentar
-
Å rette seg etter utfallet av denne undersøkelsen blir jo bare tull, gitt at ikke flere begynner å stemme. At de nåværende 115 stemmene skal representere 2000 stående kanaris gir neppe et helt korrekt bilde på det sammlede synet på saken.
Blir nesten litt som de spørreundersøkelsen på Holmgang. Stort sett alltid de som er sterkt i mot ting som stemmer.Kommentar
-
Å rette seg etter utfallet av denne undersøkelsen blir jo bare tull, gitt at ikke flere begynner å stemme. At de nåværende 115 stemmene skal representere 2000 stående kanaris gir neppe et helt korrekt bilde på det sammlede synet på saken.
Blir nesten litt som de spørreundersøkelsen på Holmgang. Stort sett alltid de som er sterkt i mot ting som stemmer.
Denne "undersøkelsen" her har vel ikke en dritt å si vel, det som skjer på tribunemøte i morgen, skjer der. Jeg ser bort i fra denne undersøkelsen, uansett utfall og støtter opp mitt syn på aksjonen. Det som er problemet er vel at folk flest ikke skjønner hva aksjonen er godt for?UFC 05!Kommentar
-
Diverse feilsendte innlegg og flere røde kort senere så er dette siste sjanse før tråden stenges.
Jeg kan også utdype litt:
- Det er greit å diskutere hva slags følger avstemningen skal få, eller hvor lite representativ en slik undersøkelse er eller hvordan resultatet ser ut så langt.
- Det er ikke greit med generell diskusjon om temaet "stillhet eller ikke". Det fins en slik tråd allerede.RoyVaadal.Kommentar
-
I diskusjonen om denne undersøkelsen er representativ eller ikke, ikke glem at det er endel supportere av andre lag enn LSK som er medlemmer av dette forumet også.
De kan jo fort stemme for 10 min. stillhet, fordi de tror/vet at dette vil være ødeleggende for KFL og LSK...Kommentar
-
Ingen har tatt denne "undersøkelsen" høytidlig.
Jeg opplevde ikke at man har tatt hensyn til denne i det hele tatt når det gjelder mandagens kamp.
Personlig ble jeg overrasket av hva denne telleren viste.
Positivt overrasket.. vel å merke.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
Kommentar