Stemninga i svingen var generellt bra idag, og det var totalt overkjøring av pannebåndsgutta fra oslo vest....kanskje litt skuffende antall i svingen, men uansett... vi EIDE tullevaal!!
Stemningstråd Lyn-LSK (serien)
Collapse
X
-
Hjemme står jeg på felt A, og jeg synes vi var et lite hakk svakere i dag enn mot Godset. Dette har nok mye med bortebane å gjøre, men i dag hadde vi et par kunstpauser. Det er for så vidt helt greit for å spare stemmen som slet mer i kveld enn på mandag. Uansett var ikke Lynbastionen noen målestokk i dag.
Mot Godset dro virket det for meg som at felt C dro i gang nye sanger fortere når det begynte å bli svakere slik at det ikke ble pauser. Uansett var flyttingen av forsangerne et sjakktrekk i Kasparov-klassen. Det er lettere å se fremover på en forsanger enn bakover.
Når det gjelder 'psychotromminga' så synes jeg den er helt suveren så lenge trommeslageren klarer å holde takta. At jeg selv ikke holder helt følge er intet problem, men oppmuntrer til å gi alt når vi kommer til Fugla.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Helt greit for meg at vi er 1500. Dette er 1500 SYNGENDE fans. Personlig er det ikke viktig for meg at daukjøtt fyller resten av svingen! Kvalitet som gjelder!!
Brann f.eks fyller VG svingen både mot Lyn og Enga, men de er alikevel ikke i nærheten av det samme trøkket og intensiten som vi lager.
Kvalitet foran kvantitet!Kommentar
-
Jeg bor såpass langt unna Åråsen at jeg ikke tar meg turen innover på tribunemøter, derfor skriver jeg heller litt her om tanker om bortekamper.
1: Håper forsangerene stiller seg litt lengere ned på bortekamper, jeg syntes det ikke fungerte spess godt i f.eks Fredrikstad, forsangeren kom for langt bak slik at vi på vestre og deler av midten foran ikke fikk med oss hva som ble starta, tror heller ikke høyere siden fikk alt med seg, siden når det først kom en sang var det mange ganger at det var i veldig utakt eller at det ble starta to forskjellige sanger.
2: Tromma burde også flyttes litt lavere på tribunen. (Seff sammen med der Tommy står)
3: Det som er litt dumt med Ullevaal der er at det er vel egentlig best å stå bak inngangene slik at man kommer opp blant folk, men tror vi har mer å tjene på at vi også har noen forsangere lavere på tribunen.
Det er ofte på åråsen at jeg leser leppene til Tommy slik at jeg kan henge meg på sangen tidligere enn f.eks de som må vente på at de hører hva som synges.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
tok seg veldig opp idag! ble veldig bra. hørte lyn fansen kun en gang, da vi ikke sang.
kun en ting jeg syns var "dårlig". tromminga på "indianerklappinga" (av mangel på hva annet jeg skal kalle det). syns det er unødvendig å kjøre den kjappere å kjappere.. hvertfall så tidlig.. og at det bare blir masse hurtig tromming ødelegger mye... vært mye bedre på det tidligere i årTrommer er for bønderKommentar
-
noen sitat fra dagbladet som beviser at bastionen ble grusa totalt i går :-)
sitat1 : fra nordlie:
- Vi har jobbet mye med pedagogikk, svarer Nordlie, som også berømmer fansen for måten de har håndtert UEFA-cupfadesen.
- Fra å true med aksjoner, har de sørget for en stemning jeg aldri har hørt maken til. Det gir selvtillit når man får så voldsom støtte selv etter to feilpasninger, sier han.
sitat 2 : fra dagbladets reporter:
Kanarifansen, som overdøvet Bastionen gjennom hele kampen, sang «hjem og føne håret», og Nordlie avsluttet med å danse twist foran supporterne.
Er fint å høre at Nordlie sier at det gir selvtillit, KFL kan da nå starte å selge selvtillit på løpende bånd pga masseproduksjon !Kommentar
-
Last edited by frua; 13.08.2007, 12:52. Begrunnelse: Fant tråd om banneret lenger ned på "nye innlegg"Kommentar
-
Det var nok ikke alle som sang gitt - men en meget god andel. Lettere å se det fra langsiden enn midt oppe i det antagelig.Kommentar
-
Hei bønder
Grattis med totaloverkjøring av oss på Ullevål. Som flere påpeker, bergenshorene holder et langt lavere lydnivå på Ullevål enn dere selv om de er flere. Er tydeligvis en del her som har fått inntrykk av at man i Bastionen er fornøyd med innsatsen mot dere, men det kan avkreftes. Tråd om dette her.
Så ræva som Lyn er for tiden, både på banen og tribunen, vil jeg tro at dere slår oss rimelig greit i cupen også.Kommentar
-
Kommentar