Takk får alt!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Takk får alt!

SIC(!)

Comeback på forumet etter over et år i eksil med hverken posting eller lesing på forumet. Og for et comeback da!

Alt har en ende, så også jobben som forsanger aka capo aka SFO-onkel osv. osv.
    Litt tidligere i kveld snakket jeg med Thor-Arne "Ladyboy" Sandli og ba ham om å ta over forsangerplattformen til kampen mot Odd. Og forsåvidt resten av sesongen og videre utover om tribunegruppa stiller seg bak det. Det tar jeg dog for gitt. Og Thor-Arne har sagt ja til det. Og jeg er helt sikker på at han blir en bra mann fremover.

Hvorfor nå? Midt i sesongen? Jeg er glad for at jeg har minst en veldig bra mann rundt meg som kan være med og fortelle meg hvordan ståa egentlig er og nå er egentlig et jævla godt tidspunkt med en landskamppause og en skikkelig mobilisering til kampen mot Odd. Motivasjonen min har ikke vært bra og jeg har grua meg til så og si hver jævla kamp denne sesongen. Sånn har det dessverre vært i litt for lang tid. Da er det på tide å få inn litt nytt blod. Noen som er supergira for å jobbe med stemninga.

Jeg har lenge sagt at når det kommer noen som er: 1.Yngre og 2. Penere enn meg og vil ta over, så skal jeg gladelig overlate megafonen til vedkommende. Thor-Arne er betraktelig yngre enn meg og 1 av 2 er såpass bra at det må vi bare gå for. Etter åtte og et halvt år med ryggen mot banen, skal jeg nå endelig se kampene igjen, selv om jeg er veldig usikker på jeg kommer til å sette pris på det jeg kommer til å se....

Det er ekstremt skuffende lite dramatikk bak denne avgjørelsen og nå gleder en gammal mann seg til å stå på feltet sammen med Mykle, Holm, Mafia og de andre idiotene på tribuna. Skal fortsatt gi gass og synger fortsatt fletta av dere andre. Men nå på mine egne premisser (og Ladyboy selvsagt).

Så med Plankehaugens geniale ord:
    Takk får alt!
    Dere har vært et fantastisk publikum.
    Elvis has left the building.

Mvh. Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Superstefan
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 2180

Fra Åråsen til Istanbul Ronnie!. Du kommer alltid til å være min "forsanger" . Ses på feltet
    Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

De beste lederne er de som greier å sette andre i stand til å overta når tiden er moden. Nå var den det. Takk for massiv innsats, Ronnie!

Nå er stafettpinnen overlevert. Klar for ny etappe alle mann!
      Vidar Evje

Kommentar

• G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3308

Det er vei ingen på forumet jeg har vært mer uenig med om det meste enn deg, Rønnern.

Likevel, som forsanger har du gjort en formidabel innsats, det kan ingen ta fra deg. Så tusen takk.

Kommentar

• Jørn
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 659

Det har vært en glede å lage så mye vakker musikken med en så kjekk og veltrent herremann. Dessverre er ikke Ladyboy i like god form, så jeg må nok lære meg å leve med svettelukta hans (i tillegg til min egen)
          Trommer er for bønder

Kommentar

• gorken
            Administrator
            • May 2006
            • 1483

Her er det rett og slett på plass med en skikkelig stor takk til Ronnie som har tatt et enormt ansvar i veldig mange år, preget av den ene nedturen etter den andre. Syns du har gjort en fantastisk innsats, og jeg har «alltid» hatt deg som forsanger på feltet, helt siden vi stod på felt A med pæra og ronnie i tospann. Det blir rart å ikke se deg på plattformen hver eneste kamp, men desto morsommere blir det å moshe med deg!
            I have this condition.

Kommentar

• Patriot
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2010
              • 437

Takk for innsatsen, bra du blir værende på feltet.

Kommentar

• HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

Er det lov å si ENDELIG!? 😉

I (alt for) mange år har jeg vært nødt til å skue ned fra min høye hest på felt C for å tidlig finne ut hva som synges, bare for å bli møtt av et syn som består av et multityd av ufint ansikts- og hodehår. Et slags smilende, hoppende virvar av trender fra de siste 3 tiår, i én og samme person.

Etterhvert som alderdommen har begynt å gnage i deg, har du tross alt blitt i bedre og bedre form, og i forhold til meg er du for toppidrettsutøver å regne... Merkelig tidspunkt å gi seg på, men det er som de sier,"best å gi seg mens man er på topp".

Når du nå endelig legger "plattformskoene" på hylla og beveger deg ett trinn høyere opp på feltet, er det med rak rygg. Den jobben du har gjort i mange år, står det stor respekt av. Jeg gleder meg til å høre deg gurgle uforståelige konsonanter sammen med Mykle i trappa, og håper du klarer å motstå fristelsen til å stå med ryggen mot banen 😉

Takk får alt, Rønnern!
                ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Arild Myklebust
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2010
                  • 43

Litt seint, men godt ment. STOR takk for herlig innsats siste 8 åra. Nå er det på tide du blir like full som i Molde 2009 på noen av tura igjen,

Kommentar

Working...