Jevnt over en rævva kamp. Bra topper, men folk holder ikke toppene lenger enn 10-15 sekunder. Alt for svakt etter min mening. Frustrasjonen over at gutta ikke setter sjanser og at vi igjen taper en kamp vi burde vunnet får skylda for dårlige tribuneprestasjoner. Jeg håper ikke at vi er i ferd med å bygge en tribunekultur som bygger på sportslige prestasjoner, for om så er tilfellet vil vi havne på nivå med lag som Sogndal, Viking og Ålesund. Jeg sier ikke at folk skal ha en blind illusjon om at alt er bra, for det er det ikke, men vi var ihvertfall laget som var best i motgang en gang i tida. Det var en identitet. Hva har vi igjen i dag?
Ellers kommer det klager på flaggbruk. Minner om at mentalitetsfeltet(nedre B) er et felt hvor det har vært og fortsatt vil være aktiv bruk av flagg. Ønsker du ikke å ha flagg i synsfeltet anbefales øvre B eller ut på sidene mot A eller C.
Jeg håper også at folk begynner å trekke litt nedover på feltet og at ikke alle står bakerst på Kanarifeltet. Vi har hatt et bakgrunnsdekke for komprimering de siste åra. Om det fortsetter å være så få på feltet og folk ikke trekker nedover kommer vi til å se oss nødt til å henge opp komprimeringsdekke igjen.
Ellers kommer det klager på flaggbruk. Minner om at mentalitetsfeltet(nedre B) er et felt hvor det har vært og fortsatt vil være aktiv bruk av flagg. Ønsker du ikke å ha flagg i synsfeltet anbefales øvre B eller ut på sidene mot A eller C.
Jeg håper også at folk begynner å trekke litt nedover på feltet og at ikke alle står bakerst på Kanarifeltet. Vi har hatt et bakgrunnsdekke for komprimering de siste åra. Om det fortsetter å være så få på feltet og folk ikke trekker nedover kommer vi til å se oss nødt til å henge opp komprimeringsdekke igjen.
Kommentar