Stemningstråd LYN-LSK (cupen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #41
    En god ting kan ikke sies for ofte:

    Sjekk stemningsvideoen som er lagt ut fra kampen: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=9045

    Man må definitivt ut av Norge for å oppleve bedre stemning fra 1000 (+) mann.

    Kommentar

    • Hadleand kanari
      Juniormedlem
      • Aug 2007
      • 1

      #42
      Det var ikke så bra stemning i første men kom seg etter vært..jeg var forsanger nede ved måle. det var en del som ikke sang i første. mastepå dem men jeg er jo en gutt på fjorten så de så bare stykt tilbake. første gangen jeg har stått der. men de var kanskje litt frustrert over første omgang. skrek som faen. jeg er hes i daghehe

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #43
        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        I samme gate:
        Gi alt! Stå på! LSK! går fortsatt altfor fort.
        Som en har sagt før: Tenk Emille! Emille! Emille Baron!
        Veldig enig. Det høres ut som om vi synger "Jakt på, LSK!"
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #44
          Opprinnelig skrevet av Hadleand kanari
          Det var ikke så bra stemning i første men kom seg etter vært..jeg var forsanger nede ved måle. det var en del som ikke sang i første. mastepå dem men jeg er jo en gutt på fjorten så de så bare stykt tilbake. første gangen jeg har stått der. men de var kanskje litt frustrert over første omgang. skrek som faen. jeg er hes i daghehe
          Var det en forsanger nede bak målet? =\

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #45
            Opprinnelig skrevet av Trondeo
            Var det en forsanger nede bak målet? =\
            '

            Var en forsanger gruppe, midt på rad 4-5...

            Kommentar

            • Sjuuur
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Aug 2007
              • 19

              #46
              jeg som er hadlean kanari..skrev feil på brukernavnet:Phehe....men hvertfall så er det sykt irriterende at folk bare står der å klager litt, å ikke synger en dritt! fansen er der for å SYNGE dem til seier da.! hva gjør man for å få de til å synge da ?

              Kommentar

              • StovnerKanari
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • May 2005
                • 102

                #47
                Hoppsann Kanaris av alle slag. Jeg vil gjerne benytte sjansen til å komme med litt ros. Sjæl holder jeg til på sitta på Åråsen, men på bortekampa står jeg og hopper sammen med den harde kjernen. Og synger (ikke freeloader)...
                I går, forrige mot Lyn, i Drammen og i Skien har jeg stått i nærheten av ei utskjelt gruppe fra Felt C. Gutta gir faenmeg bånn gass. Det skal dere ha UFC. Dere trøkker til i 2X45 så lenge tribuneorganiseringa tillater dette. Og ja, jeg var i drammen og så åssen snuten holdt på for ikkeno.
                Cred til dere og takk for noen fete opplevelser på tribunen.
                Lever etter laga regler hipp som happ

                Kommentar

                • e.d
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 688

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Sjuuur
                  jeg som er hadlean kanari..skrev feil på brukernavnet:Phehe....men hvertfall så er det sykt irriterende at folk bare står der å klager litt, å ikke synger en dritt! fansen er der for å SYNGE dem til seier da.! hva gjør man for å få de til å synge da ?
                  Det du kan gjøre er å synge høyt å hoppe å være engasjert. Da er det større sjanse for at dem blir med å synge for da blir du en modell for dem og dem ser og lærer hvordan det skal gjøres.
                  synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    #49
                    Når vi synger "Evig og for alltid" og holder skjerfene opp, kan ikke ALLE begynne å vifte med skjerfene når tromma begynner da? Ser så dumt ut når alle står helt rolig når sangen tar av...

                    Kommentar

                    • OsloFugl
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Aug 2005
                      • 46

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av StovnerKanari
                      Hoppsann Kanaris av alle slag. Jeg vil gjerne benytte sjansen til å komme med litt ros. Sjæl holder jeg til på sitta på Åråsen, men på bortekampa står jeg og hopper sammen med den harde kjernen. Og synger (ikke freeloader)...
                      I går, forrige mot Lyn, i Drammen og i Skien har jeg stått i nærheten av ei utskjelt gruppe fra Felt C. Gutta gir faenmeg bånn gass. Det skal dere ha UFC. Dere trøkker til i 2X45 så lenge tribuneorganiseringa tillater dette. Og ja, jeg var i drammen og så åssen snuten holdt på for ikkeno.
                      Cred til dere og takk for noen fete opplevelser på tribunen.
                      Har også stått rett ved UFC på begge Lyn matcha nå. Enig med StovnerKanari at disse gutta fortjener cred. Skaper skikkelig trøkk og drar med seg folk. For min egen del har jeg vel sjelden vært så hes som etter disse to kampa, dette takket være pushinga fra UFC

                      OsloFugl

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252

                        #51
                        Kanskje en ide at upc står på andre siden for tony og tommy mot V.I.F da.
                        For der trengs det mer liv. Mange som ikke sang der......

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                          Kanskje en ide at upc står på andre siden for tony og tommy mot V.I.F da.
                          For der trengs det mer liv. Mange som ikke sang der......
                          Jeg tror du får mange gode svar fra UFC når du konsekvent skriver negativt piss om oss, kaller osc UPC etc.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Jeg tror du får mange gode svar fra UFC når du konsekvent skriver negativt piss om oss, kaller osc UPC etc.

                            Ironi har du tydeligvis ikke, men bra dere synger da.
                            ( mange som skriver mye piss her inne forresten )
                            Men poenget var om synginga da... Så svar på det eller heng deg oppi tre bokstaver...

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av glasgow
                              Ironi har du tydeligvis ikke, men bra dere synger da.
                              ( mange som skriver mye piss her inne forresten )
                              Men poenget var om synginga da... Så svar på det eller heng deg oppi tre bokstaver...
                              På bortebane, såfremt det lar seg gjøre, skal vi stå som på feltet. Det vil si at felt-a aka Råholt kanaris m/venner må gjøre jobben sin for å få med de som står til venstre. UFC kommer ikke til å bytte side foran neste Ullevål kamp

                              Kommentar

                              • Ballkunstneren
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 780

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av glasgow
                                Kanskje en ide at upc står på andre siden for tony og tommy mot V.I.F da.
                                For der trengs det mer liv. Mange som ikke sang der......
                                Mener vi også bør ha forsangerfeltene på samme måte som på åråsen.. 4 ved siden av hverandre i stedet for 3 oppe og en nede.. funket meget bra på åråsen og tror det vil virke bra på ullevåll..

                                Men viktigs er fortsatt mener jeg at roperten blir tatt i bruk på begge sider av tommy..

                                Kommentar

                                • Kanarijenta
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 504

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                  Når vi synger "Evig og for alltid" og holder skjerfene opp, kan ikke ALLE begynne å vifte med skjerfene når tromma begynner da? Ser så dumt ut når alle står helt rolig når sangen tar av...
                                  Hvorfor skal tromma i det hele tatt brukes på den sangen? Sorry, men jeg syns det er litt for mye tromming og hopping om dagen
                                  Super Kanaris

                                  Kommentar

                                  • e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                                    Hvorfor skal tromma i det hele tatt brukes på den sangen? Sorry, men jeg syns det er litt for mye tromming og hopping om dagen
                                    For mye hopping? hvorfor mener du det?
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                    Kommentar

                                    • Kanarijenta
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 504

                                      #58
                                      i praksis hoppes det på refrengene på de fleste trommesangene, derfor synes jeg det kan bli litt mye i blant.
                                      Super Kanaris

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        Ironi har du tydeligvis ikke, men bra dere synger da.
                                        ( mange som skriver mye piss her inne forresten )
                                        Men poenget var om synginga da... Så svar på det eller heng deg oppi tre bokstaver...
                                        Hva var ironisk i innlegget du sikter til? Du skriver at "utp" kan stå sammen med Tony mot VIF. Deretter svarer Lars at UFC ikke gidder å høre på folk som konstant slenger dritt. Vet du i det hele tatt hva ironi er?



                                        ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss

                                        Hva var det motsatte av det du egentlig mente, og hvordan mener du at det skinte igjennom?
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Tor Hilmar
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Mar 2006
                                          • 42

                                          #60
                                          Er fornøyd med tromming og hopping generelt. Men på "evig og for alltid" er det ofte veldig bra trøkk når vi holder skjerfet oppe og synger, mens sangen dør ut når tromminga starter. Synes denne sangen passer best uten tromme, og når den synges i relativt lavt tempo.
                                          Åråsen er våres hjem - vi er fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...