Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Foreslår at det opprettes et slagkraftig forsangerfelt på nedre også. Det funker best om sangene blir startet nedenfra.
Megafon bør benyttes neste søndag. Var nesten umulig å høre hva som ble starta fra der Tony/Tommy stod. Takket være 4-0 seier ble stemninga bra. Hadde vi ikke fått mål hadde stemninga blitt stusselig.
Megafon MÅ brukes på bortekamper som denne hvis vi skal få optimal stemning.
Bare et lite tillegg til det Vestfold sier: Ekstremt vanskelig å høre "Ja, for faen!" ropet bortest på UFC-siden når den ble startet hos Tommy. Megafon er en klar nødvendighet neste uke.
jeg fikk ikke med meg kampen live i går da jeg var på vei fra stavanger, men så kampen da jeg kom hjem og fansen var kjempebra på tv hvertfall fikk frysninger opptil flere ganger.. i og med at jeg var i stavanger gikk jeg på viking-kampen med noen venner derifra, og der kunne jeg sitte blandt 15000 supportere å snakke i tlf og snakke med de som satt ti seter bortenfor uten noe som helst problem.. ikke en eneste sang trøkka på den stadionen av de fire gangene de prøvde å dra i gang noe som kunne høres ut som "heia viking". den tok de hele to ganger uten repetisjon, og den andre sangen hørte jeg ikke.. hørte bare irriterende ffk-supportere under hele kampen med alle de orginale melodiene dems håper vi blir mange der 2.september og atter en gang vise dem hva ekte supportere er
Nå må vi bare ha like bra trøkk som mot liiiiiin i serien, eller enda bedre, da blir det godt å være lsk-fan. Vi synger Liiiiin ut av stadion, og uten støtte klarer ikke laget fra oslo vest å spille tippeliga fotball, det har de vist før.
Tror ikke dette blir noe problem!
Enten skal de komme "sterkt" tilbake og vise at de hvertfall kan litt, men vi klarer garantert mer enn dem uansett, ellers gidder ikke så mange å komme for de vet at de kommer til å gå på en smell, og da tar vi de hvertfall
Noen oslo-kanaris som skal på en pub før kamp? vi er to stk som tenkte å ta ett par øl hvertfall.. hyggelig med selskap fra noen andre
Da anbefaler jeg puben Martins i Lillestrøm, her pleier det å være brukbart trøkk før LSK-kamper... Her vil dere definitivt finne mye godt selskap! Ugunstig å dra først til Lillestrøm, så tilbake til Oslo igjen for å se kampen når man bor i Oslo? NEI!
etter å ha fått mye kritikk har Kiko vært knallgod i det siste. han har vel fått en egen spillersang, men det hadde vært kult hvis vi kunne kjørt Diallo sangen på Moheli over en 5 minutters periode. Tipper det hadde trøkka bra. Og det hadde vært en fin hyllest til Moheli.
Skulle heller ønske man kunne synge sangen hans slik den skal synges.
Han er Kiko, Kiko Mouelhi
Han har gull i sine føtter (liten pause!) - er det rart at han er god?
Uten pausen går den for fort.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Jeg synes at flere folk som står langt ned skal være med å synge. Da vi var på ullevaal forrige søndag var det bare jeg (jeg står ganske langt ned) og noen få andre folk som sang. Hadde vært fint hvis vi kunne fått med noen fler der
Jeg synes at flere folk som står langt ned skal være med å synge. Da vi var på ullevaal forrige søndag var det bare jeg (jeg står ganske langt ned) og noen få andre folk som sang. Hadde vært fint hvis vi kunne fått med noen fler der
Noen forsangere flyttet seg ned sist, så vi også fikk noen nede. Dette vil også bli gjort i morgen, så vi satser på at det hjelper.
Jeg var på kino med en kompis av meg som er Lyn-supporter i går, og da vi var og kjøpte digg møtte vi på noen av hans med-supportere. De kom i snakk, og diskuterte forhåpningene til kampen. De håpte det ville gå bedre denne gangen, for eksempel bare 0-3 tap...
Jeg var på kino med en kompis av meg som er Lyn-supporter i går, og da vi var og kjøpte digg møtte vi på noen av hans med-supportere. De kom i snakk, og diskuterte forhåpningene til kampen. De håpte det ville gå bedre denne gangen, for eksempel bare 0-3 tap...
Kommentar