Et forslag.. Vi kunne hatt en tilsvarende tifo mot brann, som ifk har her.. Hadde satt en nye standard i Norge.. Se filmen så skjønner dere hva jeg mener.. Men hadde vel kostet syk mye..
Konfetti
Collapse
X
-
Vi sparer det til cupfinalen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
-
Eneste minuset er vel at det koster NOK penger.
tifo gruppen har vel bare 30000 eller noe slikt?VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Det var dette med forslag igjen da.. Om dere forventer at FuglaTifo skal ta et forslag seriøst så er dere nødt til å ta kontakt med noen i FT eller sende en mail til tifo@kanari-fansen.no, ikke legge ut idéene på et åpent forum.Kommentar
-
Det var dette med forslag igjen da.. Om dere forventer at FuglaTifo skal ta et forslag seriøst så er dere nødt til å ta kontakt med noen i FT eller sende en mail til tifo@kanari-fansen.no, ikke legge ut idéene på et åpent forum.Kommentar
-
Ingen dårlig idé. Opprettet en tråd med litt info om oss. Har ikke rettigheter til å sette den sticky. Oppfordrer alle til å ta en titt på den.
Når det kommer til konfetti er det innmari kult. Vi hadde jo vårt egne lille konfettistunt mot enga i år om dere husker?
ikke like massivt, men ble jo noen kule bilder av det.
Kommentar
-
Et forslag.. Vi kunne hatt en tilsvarende tifo mot brann, som ifk har her.. Hadde satt en nye standard i Norge.. Se filmen så skjønner dere hva jeg mener.. Men hadde vel kostet syk mye..
http://www.youtube.com/watch?v=y8BR9m8VhN0
Hadde vi derimot kjørt på med Noen hundre bluss og smoke hadde det begynt å ligne noe.Kommentar
-
Kommentar
-
------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Lag i Norge har hatt såkalte "konfetti show", der hver og en får en bunke med konfetti og kaster den ut.. Det det her er snakk om er konfetti kanoner som går på strøm og som skyter ut konfetti ved hjelp av co2...
En sånn kanon koster 4000 kr å leie en kveld, pluss 950 kr kiloen for konfetti, og det trengs minst 3 kilo for at det skal se skikkelig rått ut..
Som jeg vet har aldri dette blitt brukt i Norge..
Men er ikke kanari fansen først på alt?;P Men dette er dyrt...
Kommentar
-
-
I denne snutten ble det brukt 270 kg konfetti ganger 950,- pr kg = ca: 270000,-, pluss da leie av x antall kanoner....VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
270 000 er selvsagt ikke korrekt. 270 kilo kokain.. Ooops.. Konfetti er ikke all verden. Både klanen og brann muligens også trøndra har kjørt på lignende mengder konfetti eller mer for noen år tilbake.
270 kilo er ikke spesielt mye. Sist sthlm-derby hadde Bajen fikset 4 tonn konfetti, alt kom nok ikke opp i lufta dog.Kommentar
-
4 tonn med klippede papirlapper. Da begynner vi å snakkeKommentar
-
Ser ut som at det er dette vi skal få til på cupfinale dagen?VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
Kommentar