Film fra cupkampen mot Lyn
Collapse
X
-
fy faen det var kult å se den videoen , vil gjerne se flere slike, får gåsehud.
Takk til den som tok seg tid til å filme !!
blir aldri lei slike filmer fra tribunen , spes når man ser at det hoppes og greier, er dritkult når det er mange som er med på sliktKommentar
-
Lyden var hvertfall ikke som den var på stadion. Jeg syns hvertfall det hørtes bedre ut fra der jeg satt enn hva som er tilfelle på det klippet.Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
flott at det legges ut opptak av kanarifansen. Skulle ønske det ble lagt ut mer både her på forumet og på youtube. Og så håper jeg enda fler kan bli med på hoppinga. Ellers synes jeg det var utrolig bra trøkk sist og særlig i første omgang.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Det er fordi hoppinga ved felt-a rett og slett er ræva. På et annet opptak som ble sett på igår så er ikke dere med på sidelengshoppinga, da må man kutte dere ut fra filmen ogKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Er det forresten noen som vet hva sangen heter, som blir spilt når spillerne entrer banen?Kommentar
-
Kommentar
-
skulle gjerne sett mere av slikt, skulle hatt noen som filmer hele kampene mot KFL, blir aldri lei av å se slike videoerKommentar
Kommentar