Stemningstråd LSK-Aalesund
Collapse
X
-
Kommentar
-
uansett medlemskort eller ikke bør nå folk kjenne sin besøkelsestid på åråsen. Knallgod synging fra KFL i de siste 3 kampene, Tom slår hjul som aldri før og gutta på matta blør for drakta kamp etter kamp. Tror den gode stemningen kommer litt av seg selv på søndag!! PS ikke tvkamp = flere på stadion, håper jeg
Skal vi få like bra stemning mot Ålesund som de foregående kampen er det helt nødvendig at alle bestemmer seg for å trøkke til, ikke bare "regne" med at stemninga kommer, for det gjør den ikke automatisk, bare se på Vif-kampen i vår.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
de er i alle fall optimistiske i Ålesund , hehe , og håper på hjelp fra brannsupporterne på tribunen
Fra Aafk forumet:
"Heile" Bergen heier på AaFK på søndag. Håper det er mange som stiller på Åråsen også. Vi skal rule både på Martins og Åråsen!!
er jo fint at dem vet at de trenger hjelp da
noen skulle neste (bare nesten) forklart dem at selv om de hadde slått seg sammen på tribunen så ville de bli grusa av KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
helt greit at ikke medlemmer kan stå på feltet. så sant de betaler riktig pris. feltet er noe som bør testes før man evnt blir medlem. er ikke for alle supportere.
jeg fikk forresten medlemskortet i går. ventet 4 mnder nå men
fint svart jubileumskortGi alt, stå på LSKKommentar
-
Jeg har medlemskort i LSK, medlemskort i KFL og sesongkort, så det er samme for meg. Blir bare irritert på folk som ikke skjønner hvorfor de ikke kan være "gratispasasjere".YvonneKommentar
-
-
Hva er vitsen med medlemsjekk på matchen når man uansett kan kjøpe kampbillett til medlemspris uten å være medlem?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ser ikke helt det store problemet med å være/bli medlem i KFL jeg. Og hvis man kjøper billett til KFL-pris og ikke er medlem så synes jeg det er å snylte på de godene som KFL har opparbeidet seg hos LSK. Så jeg synes det er greit med sjekk innemellom.Kommentar
Kommentar