Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ser kampen på web-tv og synes det høres ut som god stemmning på tribunen som vanlig :-) men høres ut som flere av sangene dabber fortere av enn vanlig , litt under pari i 1 omgang eller er det lyden på web-tv som lurer meg ?
var tøft å høre juniors som starta "hvem er vi" stå på juniors !
ser kampen på web-tv og synes det høres ut som god stemmning på tribunen som vanlig :-) men høres ut som flere av sangene dabber fortere av enn vanlig , litt under pari i 1 omgang eller er det lyden på web-tv som lurer meg ?
var tøft å høre juniors som starta "hvem er vi" stå på juniors !
Hørte juniorkanaris godt borte på RB... Knallbra gjeng..
Godt oppmøte, absolutt godkjent stemningsmessig, men det skulle bare mangle med tanke på resultatet. Men det er som du over meg sa, 1-0 over Vålerenga lager 5 x mer trøkk, enn 7-0 over Aalesund.
Ting som var veldig positivt i dag:
Det småironiske banneret om "Maya". - "Vi legger saken død, Maya lever!"
Vi drar med både SS og RB på klapping/synging. (Til og med hopping!) Det er første gang jeg har sett så mye engasjement borte på sittetribunene.
"RB opp med henda" fungerte delvis bra
Humoristiske innslag, som "Jag trodde englarna fanns".
Lite kretivt sangutvalg fra dressmannen det første kvarteret, men ble bedre tterhvert.
Dressmannen gjorde det bra han. Men merker at Tommy ikke er forsanger.
Siden mr.sandass og Arild står rett foran UFC så tror jeg det hadde vært bra hvis Arild hadde flytta seg litt nærmere midten og litt høyere på tribunen. Da vil flere litt høyere på felt c bli mer aktive, for ingen tørr å la være å høre på Arild.
Det ser ut som mr.sandass har full kontroll på UFC. De trenger jo egentlig ikke forsanger heller pga de klarer seg fin fint selv med bra trøkk i gjengen.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Hvis du forventer att allt skal være veldig bra ute på banen i alle 90 min ute på banen så holder du med feil klubb. Og hvis 7-0 er dårlig, ja da lurer jeg på hva som er bra nok for deg.
Veldig slemt å si at det var dårlig, men det er fortsatt mye forbedringspotensiale. Stod faktisk å tenkte på det i sta, vi er jo til tider mye bedre i motgang enn medgang. Men på en måte virker det logisk, er jo da spillerne trenger oss. Men uansett...
Nå er ikke jeg helt innbakt på feltet ennå, men synes det
var rimelig bra trøkk idag, sånn allover.
Greit at enkelte også drar oss i gang ordentlig, og maner alle
til å holde trykket oppe, når synginga pågår.
Var moro å titte bort på Stormen når det stod 4-0 i 1. omgang.
Synes de var _nokså_ stille der borte og.
Nå er ikke jeg helt innbakt på feltet ennå, men synes det
var rimelig bra trøkk idag, sånn allover.
Greit at enkelte også drar oss i gang ordentlig, og maner alle
til å holde trykket oppe, når synginga pågår.
Var moro å titte bort på Stormen når det stod 4-0 i 1. omgang.
Synes de var _nokså_ stille der borte og.
Ja noe rundt den stillinga, husker jeg så det ble mindre og mindre av dem. Hørt heller ikke ett eneste pip, var ikke mye å konkurrere mot på tribunen akkurat, samma på banen. Stakkars folk, dro helt til Lillestrøm for å få
7 baklengs i fjeset.
Siden mr.sandass og Arild står rett foran UFC så tror jeg det hadde vært bra hvis Arild hadde flytta seg litt nærmere midten og litt høyere på tribunen. Da vil flere litt høyere på felt c bli mer aktive, for ingen tørr å la være å høre på Arild.
Syns for egen del at øvre felt C var bra lydhøre i dag, men godt mulig jeg sto for nærme UFC og ikke hørte "høyt nok" bakfra. Forøvrig mener jeg Arild står bra der han står, savna mer igangsettinga av forsanger Tommy.
Kommentar