Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ser ikke helt det store problemet med å være/bli medlem i KFL jeg. Og hvis man kjøper billett til KFL-pris og ikke er medlem så synes jeg det er å snylte på de godene som KFL har opparbeidet seg hos LSK. Så jeg synes det er greit med sjekk innemellom.
da må de jaggu sørge for å dele ut kort også da. jeg går enda med fjordåretskort revet ut av giroen og øverste delen av årets regning hvor det står med sliten blyantskrift bet 15/4 (på martins før Skien og Skaagerak Arena)
og ja jeg har skrevet mail til kontaktpersonene...
men stemninga var bra den, men når får vi se fugla hoppe??? aldri eller satser på det skjer første og andre helga i november forresten hopper de ikke da hopper de aldri!!
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Greit nok, Kanarifansen fikk
mye å glede seg over i går, men
samtidig setter de en ekstraspiss
på opplevelsen når de, tilsynelatende
spontant, drar i gang allsang
av den svenske svisken
«Jag trodde englarna fans» når
alle heialsangene allerede har
gått to ganger. Gode fans får
egentlig for lite honnør for jobben
de gjør,men det ermerkbart
at supportergruppene i hele
Norge har hevet seg flere hakk
de siste årene – med Kanarifansen
som en av de beste.
Slik blir serieinnspurten enda
artigere å følge. aslan.farshchian@aftenposten.no
Greit, det var bra stemning igår. Men vi kan bli så utrolig mye bedre. Jeg mener det er realistisk å få 2000 Kanarifans til å synge for full kraft i 2*45 min. Dette viste Godset kampen, og selv da hadde vi mye å gå på. Viser bare hvilke muligheter som ligger her.
Tatt i betrakting av at matchen i realiteten er avgjort etter en halvtime, så syns jeg stemninga var bra. For å få en syk stemning er det nødvendig med en viss spenning i kampen.
Fugla spiller om gull folkens, si meg en god grunn til at ikke akkurat DU skal befinne deg i stavanger neste søndag?
Kommentar