Opprinnelig skrevet av gonken
Etter hver kamp mot enga så har jeg vært nysjerrig på om de på Rainbow hørte oss bedre enn klanen. Hver gang har svaret vært "nei vi hørte klanen mye bedre enn dere". Og dette kom fra folk som satt nærmere oss enn apene. Til og med folk på OKS sa de hørte klanen jævlig bra noen ganger, Fårr bra.
Mot brann ifjor (tror jeg), så sto jeg på en balkong på Adidas tribunen og så kampen, da hørte jeg såvidt kanari-fansen selv om brann holdt kjeft :? .
Jeg har også sitti midt på Rainbow tribunen, hører ikke K-F spesielt godt da heller :o .Var ikke spesielt morro å sitte og høre på 200 blånisser fra Stabekk i en god del av kampen.
KFL feltet tar ikke like mange folk som det er Kanari-fans lenger ,og kranglinga og sutringa med av foreldre/vakter /politi som befinner seg på junior kanaris hver gang vi må utvide feltet vårt til storkamper tror jeg ikke vil bli noen god reklame for LSK eller KFL i år eller o fremtiden.
Hvordan løse dette problemet da OKS heller ikke har nok plasser? Vi må deles i 2 for å få dette til. :shock:
Dette høres sikkert helt sinnsykt ut, men det kan bli en kjempesuksess fordi jeg tror begge bergene (om vi vil eller ikke) automatisk starter en intern konkuranse om være det beste berget på Åråsen. ikke bare om å synge høyest men om å sette igang mest og tifo og annet.
Da det gjelder TIFO så er det mye mye mye MYE lettere å lage eller få til ting på OKS enn på Robo`n.
Jeg ser for meg stappa med kanari-fans på OKS som spretter 2 meter i lufta da vi scorer, kanari-fans innerst på Robo med avdeling for LSK`s yngre klasser ved siden av seg og en avdeling med junior kanaris ved siden av der igjen, kansje en liten pølse/is-bu øverst i høyre hjørne på Robo :P .
Men det vikstigste er at jeg kan høre KFL best da jeg er på Åråsen samme hvor jeg er bortsett fra på Adidas tribunen da vi spiller mot enga eller trøndra eller brann da :wink:.
ps etter Fredrikstad kampen så var det flere på Raibow på midten som sa de hørte ikke oss så bra. :!:
Kommentar