Kanari-fansen`s plassering

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #21
    Opprinnelig skrevet av gonken
    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    Jeg er veldig enig med General.


    Skulle ønske vi bytta til OKS :cry:


    Hvorfor? prøv å overbevise meg, for jeg kan ikke komme på mange argumenter for hvorfor vi skal flytte.
    For meg så er det samme hvilken trinune jeg sitter eller står, det jeg bryr meg om er trøkket vi skaper på Åråsen.

    Etter hver kamp mot enga så har jeg vært nysjerrig på om de på Rainbow hørte oss bedre enn klanen. Hver gang har svaret vært "nei vi hørte klanen mye bedre enn dere". Og dette kom fra folk som satt nærmere oss enn apene. Til og med folk på OKS sa de hørte klanen jævlig bra noen ganger, Fårr bra.

    Mot brann ifjor (tror jeg), så sto jeg på en balkong på Adidas tribunen og så kampen, da hørte jeg såvidt kanari-fansen selv om brann holdt kjeft :? .

    Jeg har også sitti midt på Rainbow tribunen, hører ikke K-F spesielt godt da heller :o .Var ikke spesielt morro å sitte og høre på 200 blånisser fra Stabekk i en god del av kampen.


    KFL feltet tar ikke like mange folk som det er Kanari-fans lenger ,og kranglinga og sutringa med av foreldre/vakter /politi som befinner seg på junior kanaris hver gang vi må utvide feltet vårt til storkamper tror jeg ikke vil bli noen god reklame for LSK eller KFL i år eller o fremtiden.

    Hvordan løse dette problemet da OKS heller ikke har nok plasser? Vi må deles i 2 for å få dette til. :shock:
    Dette høres sikkert helt sinnsykt ut, men det kan bli en kjempesuksess fordi jeg tror begge bergene (om vi vil eller ikke) automatisk starter en intern konkuranse om være det beste berget på Åråsen. ikke bare om å synge høyest men om å sette igang mest og tifo og annet.

    Da det gjelder TIFO så er det mye mye mye MYE lettere å lage eller få til ting på OKS enn på Robo`n.

    Jeg ser for meg stappa med kanari-fans på OKS som spretter 2 meter i lufta da vi scorer, kanari-fans innerst på Robo med avdeling for LSK`s yngre klasser ved siden av seg og en avdeling med junior kanaris ved siden av der igjen, kansje en liten pølse/is-bu øverst i høyre hjørne på Robo :P .
    Men det vikstigste er at jeg kan høre KFL best da jeg er på Åråsen samme hvor jeg er bortsett fra på Adidas tribunen da vi spiller mot enga eller trøndra eller brann da :wink:.


    ps etter Fredrikstad kampen så var det flere på Raibow på midten som sa de hørte ikke oss så bra. :!:

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #22
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Samma faan om dem som ser på tv hører oss eller ikke vel? Vi synger vel for å støtte fugla, eller synger vi så vi kan få cred av de som hørte oss fra hjemme i stua? Begynner av å til å lure...
      nei det er ikke samma faen , å se på kamp uten å få med stemmninga er helt trasig , og folk legger merke til at KFL synger og lager et jævla bra liv på kampene , og det at folk merker det er bra for KFL og LSK , det hjelper på å holde ryktet om de gule og sorte gutta fra lillestrøm som ALTID har vært gode på dette , når vi er gode gjør det ikke noe at folk vet det , og jeg får gåsehud over hele kroppen når jeg hører KFL gjøre det bra , får meg til å føle meg stolt av å være medlem selv om jeg bor her i nord , syng som faen :-)
      da jeg så kampen på TV hørte jeg ikke et pip fra kjernen i det hele tatt , satt å syngte med i stua av full hals , det var helt topp
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #23
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Samma faan om dem som ser på tv hører oss eller ikke vel? Vi synger vel for å støtte fugla, eller synger vi så vi kan få cred av de som hørte oss fra hjemme i stua? Begynner av å til å lure...
        Vi trenger all cred vi kan få Raymond.
        Jo _mer_ blest kfl får, jo mer folk får vi på tribunen, og jo mer trøkk får vi på stadion.

        Hvis vi skal heve snittet fra i fjor så trenger vi blest, blest og litt blest!

        Hvis folk sitter hjemme og hører hvor bra fansen var så tenker dem "hmm dette må jeg jammen ha med meg!"

        Hadde det ikke vært gøy med 10 tusen mot sogndal og de andre lavt trekkende publikums lagene?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          #24
          Helt enig med Rovfugl og iL!!! Cred har alt å si!!
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #25
            KOm sent til Rbk matchen og måtte sitte på adidassen da det var fullt på kfl-feltet og OKS.

            Hørte ikke så mye til den fantastiske stemningen fra KFL derfra. På "Lillestrøm er de beste" hørte jeg "heia......kanaris" svaret fra OKS-tribunen minst like bra, så det sier seg selv at vi bør flytte til OKS fortest mulig.

            Kanari-feltet er for trangt på storkamper, og skal vi ha ambisjoner om å bli flere/bedre, vil det bli så trangt på hver match, noe som er uholdbart.

            Vi ser jævlig bra fra det nåværende feltet, men synes ikke det skal være på bekostning av at vi blir "pissa" på av klanen hvert år, og nå sist(har jeg hørt av forskjellige folk rundt på stadion) mot FFK-supporterne!!!
            Dette på grunn av at lyden fra feltet vårt ikke fordeler seg utover stadion godt nok.

            Håper vi allerede fra neste år kan stå på OKS, hvis ikke byråkratiet i KFL allerede har blitt for stort.

            Som tidligere nevnt her vil også tifoen bli mye bedre på OKS.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

              #26
              LSK-supp. kunne ikke vært mer enig med deg i denne saken!! For de som har sittet et annet sted på Åråsen, så er ikke stemninga fra feltet så bra!!

              Blir også fort trangt!! Vi vet at vi alltid er best på 16.mai, men det hjelper svært lite når resten bare har hørt klanen!! Eks: på ullevaal står vi bra til og responsen jeg har fått etter de møtene er at vi ofte er bedre en klanen under de møtene, selv om vi er færre!! det har så klart noe med at vi er bedre undre de tøffe møtene når vi gjerne må synge i motgang!
              Seriegull 2016!!!

              Kommentar

              • fugla_4_ever
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 467

                #27
                Syntes plaseringen er topp når alle andre tribuner også er med på synginga. Mot RBK var det topp. Ellers er det en tendens til at KFL høres litt dårlig i andre enden av der de står!

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                  Syntes plaseringen er topp når alle andre tribuner også er med på synginga. Mot RBK var det topp. Ellers er det en tendens til at KFL høres litt dårlig i andre enden av der de står!
                  De andre tribunene synger ikke hvis de blir avbrutt av en ekkel lyd fra adidas tribunen. Til og med på Fredrikstad kampen så var dem dønn stille på Rainbow og OKS.

                  Kommentar

                  • Oslo-kanari
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Feb 2004
                    • 26

                    #29
                    Fugla hører hjemme på RoBo tribunen...det er det eneste stedet jeg kunne tenke meg å stå...norges beste fans kan vel ikke stå på en kortside...

                    Kommentar

                    • CBL
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Apr 2004
                      • 20

                      #30
                      helt enig..... jeg synes vi har en av de beste plaseringene enn alle andre fans.. norges beste lag, norges beste fans , norges beste plasering
                      jeg er stolt over å være stolt over romerikes stolthet

                      CBL....

                      Kommentar

                      • Jumbo
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 66

                        #31
                        Der vi står nå er bra det, MEN, på de fleste kamper. (nå er det ikke kamper som mot enga, rbk osv jeg snakker om) så høres KFL litt stusslig ut fra andre steder på stadionen.

                        Jeg er enig i at man bør stå på dagens tribune, menne feltet burde blitt utvidet, eventuelt centrert litt mer.

                        Eventuelt som også nevnt tidligere i tråden hatt fansen et sted til. Vi begynner å bli mange (for mange til å bare ha den plassen vi har nå.)

                        Kommentar

                        • morten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2156

                          #32
                          DELE OSS I TO! GLIMRENDE!

                          Må ikke absolutt dele oss i to,men 20-30 ivrige fans holder det! Det er masse ivrige folk på oks fra før men det er ikke alle som gidder å starte noe når de vet det er null respons å få. Jeg synes dette er et must! Iallefall organisert under storkamper. Vi synger bedre enn klanen men ikke på Ullevål når den tid kommer for de har 1/3 av sine i Colasvingen allerede.

                          Seriøst dette må til!

                          Trenger medhjelpere på OKS ASAP!!! :evil:
                          Badekar
                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #33
                            lag en sving? ble jo diskutert tidligere...

                            ellers hadde det vært interresant å se hvor mange som vil bytte...lag en avstemning på sida? syntes at hvis det er veldig mange som vil bytte bør man vurdere dette?
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Mannschaft Rösler
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2003
                              • 247

                              #34
                              For å se kampen er det helt klart en fordel å stå der vi er i dag.
                              Å stå bak mål vil antaglig runge bedere, men det går helt klart på bekostning av å få sett matchen.

                              Forslaget om å sende over 20-30 mann på toppkampene støttes, da vil antaglig hele OKS bli med.

                              Kommentar

                              • Christer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 388

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler

                                Forslaget om å sende over 20-30 mann på toppkampene støttes, da vil antaglig hele OKS bli med.
                                kunne ikke vært mer enig.... det er alltid noen som har lyst men ikke helt tør kanskje og synge der.. så hvis 20-30 begynner blir mange som blir med å synge.

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2601

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                                  For å se kampen er det helt klart en fordel å stå der vi er i dag.
                                  Å stå bak mål vil antaglig runge bedere, men det går helt klart på bekostning av å få sett matchen.
                                  Dette er vel sant, men det er et problem at feltet virker til å være for lite nå. I tillegg til de påståtte problemene ved lyd utover tribunene. Et forslag som ble nevnt tidligere om å slå OKS sammen med Kanarifeltet i en sving hadde vel vært det mest geniale, men også mest utopiske kan jeg tenke meg. En utviding mot midten er jo noe som ville kunne hjelpe både syn- og plassproblemer.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av general
                                    Helt enig med Rovfugl og iL!!! Cred har alt å si!!
                                    Cred har alt å si? Den var drøy synes jeg. Synes som sagt det har mye mer å si at spillerne får støtte som dem er fornøyd med. Men virker som noen synes det er viktigere å få skryt fra en klassekamerat, naboen eller i media, har liten forståelse for det. Føler det er mere enga å klanen sin jobb å skryte over hvor bra klanen er å hvor mye dem synger. Dem skryter, og vi viser det i praksis...

                                    Tror også det hadde hjulpet hvis en del ivrige sjeler hadde stått på oks for å få med seg resten.

                                    Så også at en nevnte at norges beste fans kan da vel ikke stå i en sving? Det er vel faktisk mere vanlige at fans står i svinger enn på langsider, så det hadde ikke akkurat vært revolusjonerende hvis norges beste fans hadde stått i svingen?
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #38
                                      Tydlig at mange er litt for sentimentale til å ville bytte plass, men skal vi ha ambisjoner om å bli flere og bedre må noe med plasseringen gjøres.

                                      Personlig synes jeg det er jævlig stress å stå på KFL-feltet på storkamper, fordi det er så fullt, at jeg heller sitter et annet sted på stadion. Er sikkert ikke alene om dette.

                                      Synes det faktisk er viktig hvordan KFL HØRES på Åråsen, det er vel derfor vi går hese hjem annenhver søndag...dessuten ser vi heller ikke mange ut fra andre deler av stadion, og jo..visst f betyr det noe også.

                                      Samme leksa vil skje mot Vif denne 16. mai på åråsen også, klanen vinner tribunekampen, fordi de er flere, og høres mye bedre på hele åråsen(har sittet de siste oppgjørene, så jeg vet det stemmer). Dette er IKKE på grunn at de synger så fantastisk, men fordi vi er presset opp i et hjørne av hovedtribunen der lyden fordeler seg dårlig utover stadion, og kanari-feltet er for lite.

                                      Drit nå i at dere ser noe dårligere, viktigere å skape bedre stemning, og støtte fugla på den måten. Vi er da vel f ikke noen lyn supportere heller som må ha kremplassen på tribunen, og jordbær & champagne i pausen(selv om det hadde smakt godt).
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • Anders_Bakken
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 542

                                        #39
                                        Det er ingen tvil om at vi høres bedre på OKS...husker jeg var på en match mot enga for to år siden...kom sent da og måtte stå på Adidas tribunen trøkt oppi hjørnet. Da "Lillestrøm er de beste....heia heia heia kanaris" ble dratt i gang hørtes faktisk de folka på OKS bedre enn de på kanarifeltet....og det sier jo litt.

                                        Kommentar

                                        • King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

                                          #40
                                          Er på mange måter enig i at det hadde vært best å vært på oks, men når man har blitt så vant til å stå oppi hjørnet, så virker det rart å skulle stå ett annet sted, men det er nok bare en vane sak... Men oks kommer også til å bli for liten for oss på storkampene, men da er det jo bare for de som ikke får billetter til oks tribunen å skaffe seg billetter nærmest oks tribunen enten på robo eller rainbow... Lurer på hvor realistisk dette egentlig er?
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

                                          Kommentar

                                          Working...