Kanari-fansen`s plassering

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Anders_Bakken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 542

    #41
    Da må man i tilfelle holde av et visst antall plasser på de eventuelle tribunene...hvor mange tilskuere tar OKS egentlig?

    Kommentar

    • Anders_Bakken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 542

      #42
      En mulighet hadde vært å "holdt av" to små felt på OKS ...et i hjørnet nærmest feltet...og et nærmere midten De som da blir stående imellom disste to feltene vil automatisk bli revet m og sannsynligvis bli med på lage trøkk.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #43
        Er det ikke 1850 da tro?
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #44
          Veldig få og dårlige argumenter for at vi skal fortsette å stå på Robo tribunen her.
          Folk tenker vel bare på seg selv og at de skal se best mulig :roll: .


          Om vi får halvparten av den delen vi har på Robo tribunen (kfl feltet) pluss hele OKS tribunen, så har vi plasser til alle som er medelemmer i kanari-fansen Lillestrøm.


          OKS tribunen kunne vært for de som er mest syngende og Robo`n for folk som har med seg venner/kjærester/unger/og de som ikke vil til OKS.


          Fra OKS så vil vi lage sinnsykt bra trøkk på alle kampene selv om ingen andre tribunedeler er med oss og synger, mindst like bra som det klanen får til hver gang står på Adidas.
          Hvis jeg ikke tar skammelig feil så vil nok hele Åråsen synge med oss mye oftere enn det de gjør nå fordi at de hører oss mye bedre enn før.


          ps http://www.jarnkaminerna.nu/images/diverse/mp3.gif :idea:
          ps http://www.jarnkaminerna.nu/images/diverse/mp3.gif :idea:

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #45
            hm............ Tror du har lagt ut feil link her !! ??


            :wink:

            .
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #46
              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              lag en sving? ble jo diskutert tidligere...

              ellers hadde det vært interresant å se hvor mange som vil bytte...lag en avstemning på sida? syntes at hvis det er veldig mange som vil bytte bør man vurdere dette?
              Er jo veldig få som leser disse sidene i forhold til antall som står da...
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #47
                Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                For å se kampen er det helt klart en fordel å stå der vi er i dag.
                Å stå bak mål vil antaglig runge bedere, men det går helt klart på bekostning av å få sett matchen.

                Forslaget om å sende over 20-30 mann på toppkampene støttes, da vil antaglig hele OKS bli med.
                Jeg håper Tommy og co arrangerer dette.

                Dette vil DEFINITIVT dra med seg mange fler på OKS, og bidra til en utrolig stemning.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Opprinnelig skrevet av general
                  Helt enig med Rovfugl og iL!!! Cred har alt å si!!
                  Cred har alt å si?
                  Nei ikke alt, men det hjelper mye for å høyne interessen.

                  Vi vil vel ha fler medlemmer i KFL? Da er det media som teller. Word of mouth holder ikke dessverre.

                  Uansett er fotball norge på en gidegen bølge tilskuermessig akkurat nå.

                  Aldri har så mange av oss gått på tippeligakamp som denne våren. Holder interessen seg like høy gjennom sesongen, ligger det an til 1,5 millioner tilskuere totalt. Det er mer enn 300000 over fjorårsrekorden.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                    Fra OKS så vil vi lage sinnsykt bra trøkk på alle kampene selv om ingen andre tribunedeler er med oss og synger, mindst like bra som det klanen får til hver gang står på Adidas.
                    Hvis jeg ikke tar skammelig feil så vil nok hele Åråsen synge med oss mye oftere enn det de gjør nå fordi at de hører oss mye bedre enn før.
                    Dette er jo ett sinnsykt argument for å bytte til OKS.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • general
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1150

                      #50
                      støtter deling av fansen!! hvis vi ikke utvider og sentraliserer oss så er nok det det beste!!
                      Seriegull 2016!!!

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #51
                        Hvorfor mase på at Tommy skal fikse dette? Hvis han havner på OKS tribunen, hvordan vil stemninga bli på KF-feltet?

                        Det er altfor seint å begynne å planlegge dette nå hvis noen vil prøve det ut mot ennga, men hvis vi alle lager en mobilisering(har ikke trua på at folk møter opp men...) på en av kampa hjemme i juni, så vi får fylt oppp feltet, så tar 50 stk plass i svingen og prøver!

                        Verre er det ikke. Men det er IKKE lurt å tømme feltet på en "vanlig" kamp for at noen skal prøve å stå på OKS. Tror et sånt prosjekt hadde funket bare på en av storkampa eller hvis laget gjør det btra og feltet er stappa gjennom hele sesongen.....Men skal vi prvøe på OKS, så må vi være mellom 50 og 100 stk. Er for lite med 20...!

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Hvorfor mase på at Tommy skal fikse dette? Hvis han havner på OKS tribunen, hvordan vil stemninga bli på KF-feltet?

                          Det er altfor seint å begynne å planlegge dette nå hvis noen vil prøve det ut mot ennga, men hvis vi alle lager en mobilisering(har ikke trua på at folk møter opp men...) på en av kampa hjemme i juni, så vi får fylt oppp feltet, så tar 50 stk plass i svingen og prøver!

                          Verre er det ikke. Men det er IKKE lurt å tømme feltet på en "vanlig" kamp for at noen skal prøve å stå på OKS. Tror et sånt prosjekt hadde funket bare på en av storkampa eller hvis laget gjør det btra og feltet er stappa gjennom hele sesongen.....Men skal vi prvøe på OKS, så må vi være mellom 50 og 100 stk. Er for lite med 20...!
                          Nei jeg nevnte Tommy bare fordi han er den eneste jeg kjenner av betydning i KFL.

                          Er enig i at det bare burde skje på storkamper, men hvis det skal bli en realitet, så må noen høvdinger arrangere dette.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                            For å se kampen er det helt klart en fordel å stå der vi er i dag.
                            Å stå bak mål vil antaglig runge bedere, men det går helt klart på bekostning av å få sett matchen.

                            Forslaget om å sende over 20-30 mann på toppkampene støttes, da vil antaglig hele OKS bli med.
                            Jeg håper Tommy og co arrangerer dette.

                            Dette vil DEFINITIVT dra med seg mange fler på OKS, og bidra til en utrolig stemning.

                            Jeg regner med at det ikke er meg du mener da du sier Tommy, men jeg må svare deg.

                            Dere/du får ikke tak i 20 mann som er villig til å ta på seg oppgaven å lage liv på OKS., Ikke en hel sesong, kanskje til 1 kamp.
                            Grunnen til dette er veldig enkel,det finnes ingen haug med mennesker som ofrer all tida si på KFL og her i "Ikke tro du er no land(norge)" så er det fy ting å stelle seg opp å gjøre sånt uten at du virkelig er annerskjent for noe. Derfor så tror jeg ikke at dere/du finner 20 stk som ville synes det var greit/kultÅlreit å bli valgt ut til å være forsanger på OKS heller.

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              #54
                              enig!! må ikke gjøre dette for enhver pris!! Tommy MÅ være på feltet, men har man ivrige folk på oks så er det lettere for de å henge seg på sangene!! Bør nok ikke prøve dette mot enga for vi er jo sykt gode der vi står, men må alltid prøve å bli bedre!! Dette må prøves på et senere tidspunkt
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                                For å se kampen er det helt klart en fordel å stå der vi er i dag.
                                Å stå bak mål vil antaglig runge bedere, men det går helt klart på bekostning av å få sett matchen.

                                Forslaget om å sende over 20-30 mann på toppkampene støttes, da vil antaglig hele OKS bli med.
                                Jeg håper Tommy og co arrangerer dette.

                                Dette vil DEFINITIVT dra med seg mange fler på OKS, og bidra til en utrolig stemning.

                                Jeg regner med at det ikke er meg du mener da du sier Tommy, men jeg må svare deg.

                                Dere/du får ikke tak i 20 mann som er villig til å ta på seg oppgaven å lage liv på OKS., Ikke en hel sesong, kanskje til 1 kamp.
                                Grunnen til dette er veldig enkel,det finnes ingen haug med mennesker som ofrer all tida si på KFL og her i "Ikke tro du er no land(norge)" så er det fy ting å stelle seg opp å gjøre sånt uten at du virkelig er annerskjent for noe. Derfor så tror jeg ikke at dere/du finner 20 stk som ville synes det var greit/kultÅlreit å bli valgt ut til å være forsanger på OKS heller.
                                Nei som sagt, la det bare skje på toppkamper. Enga matchen er jo det ideielle, men kanskje for kjapt?

                                20 blir kanskje for lite.
                                Klager man ikke på at man ikke får plass alikevel på robo?

                                Det er jo bare å tørre folkens, må jo være noen som er ivrig nok til å få til dette?
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av general
                                  enig!! må ikke gjøre dette for enhver pris!! Tommy MÅ være på feltet, men har man ivrige folk på oks så er det lettere for de å henge seg på sangene!! Bør nok ikke prøve dette mot enga for vi er jo sykt gode der vi står, men må alltid prøve å bli bedre!! Dette må prøves på et senere tidspunkt
                                  ja seff. mente ikke at tommy skulle flytte! han er jo hjernen vår!
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #57
                                    Synes det sklir heeeeeelt ut da folk snakker om å sende 20 mann bort på OKS på storkampene. Det blir det samme i det hele tatt.

                                    HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.

                                    Selvfølgelig vil vi få med hele Åråsen mye lettere hvis alle på de andre tribunene ALLTID hører hva vi synger.

                                    Da kan vi ha ett felt med bare syngende på oks også kunne vi hatt halvparten av den delen som vi har på Robo`n idag til resten + fremtidige medlemmer.

                                    Jeg synes dere som tror at vi lager så bra trøkk på Åråsen skal kjøpe seg billett hvilket som helst annet sted mot hvilket som helst lag så får vi ser hvor skuffa dere blir også, for det veit jeg dere vil bli.

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #58
                                      DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

                                      Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.

                                      Kommentar

                                      • general
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1150

                                        #59
                                        må nok dessverre si meg enig med deg!! Har selv sitti på andre steder av Åråsen (Rainbow) og det man må sitte langt fra adidas for å høre mye!! Det som ser bra ut er når vi tar fugla med klapp!! Noe må gjøres, men 16.mai kampen kommer nok for fort!! Finnes det møter dette diskuteres på??
                                        Seriegull 2016!!!

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                          DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

                                          Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
                                          Vel vi må jo begynne ett sted?

                                          Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

                                          Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

                                          Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...