Kanari-fansen`s plassering

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #61
    Det blir nok ikke i år ihvetfall.

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      #62
      Til dere som står i kanari-fansen og bare jatter medere kan melde dereut av diskusjonen med en jævla gang for her er det ikke hjelp å få uannsett.Personlig står jeg til tider på oks å prøver å dra i gang.Trenger jo bare hjelp av andre ivrige noe som også det er der fra før.
      Vi er her for klubben ikke for oss selv. Det er Klanen som er sånn.
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #63
        Opprinnelig skrevet av iL
        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

        Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
        Vel vi må jo begynne ett sted?

        Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

        Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

        Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
        Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt ](*,)

        Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

        HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


        At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.

        Kommentar

        • Jumbo
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2004
          • 66

          #64
          Noe bør i hvertfall bli foretatt allerede på enga kampen.

          Med tanke på at det faktisk var en god del som ikke fikk lov til å plassere seg på Kanarifeltet når vi møtte FFK fordi det var blitt solgt for mange biletter til fletet.
          Jeg vil tro det kommer ENDA flere mot enga, og da blir det short med plasser igjen.

          Men på den andre siden, stadionen er vel allerede fullbooket snart, så en utvidelse da er vel kanskje vansklig å få til.

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #65
            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            Opprinnelig skrevet av iL
            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

            Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
            Vel vi må jo begynne ett sted?

            Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

            Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

            Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
            Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt ](*,)

            Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

            HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


            At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.
            Tror du misforstår hva jeg prøver å oppnå:

            1. Ha samme trøkk på feltet uansett.
            2. Feltet er overbooket under storkamper, og de som sitter andre steder er ikke organisert i en felle syngeflokk.
            3. Organiser 20-50 mann på slike kamper, da det alikevel ikke er plass til dem på feltet, sammen på OKS.
            4. Bruk disse til å dra med OKS i sang, de skal ikke i første omgang starte sanger selv.
            5. Dette vil på sikt føre til at OKS blir et felt i seg selv, da antall syngenge KFL're bare vil vokse.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #66
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Hvorfor mase på at Tommy skal fikse dette? Hvis han havner på OKS tribunen, hvordan vil stemninga bli på KF-feltet?

              Det er altfor seint å begynne å planlegge dette nå hvis noen vil prøve det ut mot ennga, men hvis vi alle lager en mobilisering(har ikke trua på at folk møter opp men...) på en av kampa hjemme i juni, så vi får fylt oppp feltet, så tar 50 stk plass i svingen og prøver!

              Verre er det ikke. Men det er IKKE lurt å tømme feltet på en "vanlig" kamp for at noen skal prøve å stå på OKS. Tror et sånt prosjekt hadde funket bare på en av storkampa eller hvis laget gjør det btra og feltet er stappa gjennom hele sesongen.....Men skal vi prvøe på OKS, så må vi være mellom 50 og 100 stk. Er for lite med 20...!
              Du tror ikke vi synger ut klanen hvis vi steller oss 100 på OKS vel?, V
              Vi må ha ett stappa full felt på OKS (1700) for å komme i nærheten av det klanen får til på adidas. På Robo?n idag så klarer vi ikke halvparten av trøkket de har engang.

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #67
                Opprinnelig skrevet av iL
                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                Opprinnelig skrevet av iL
                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

                Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
                Vel vi må jo begynne ett sted?

                Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

                Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

                Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
                Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt ](*,)

                Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

                HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


                At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.
                Tror du misforstår hva jeg prøver å oppnå:

                1. Ha samme trøkk på feltet uansett.
                2. Feltet er overbooket under storkamper, og de som sitter andre steder er ikke organisert i en felle syngeflokk.
                3. Organiser 20-50 mann på slike kamper, da det alikevel ikke er plass til dem på feltet, sammen på OKS.
                4. Bruk disse til å dra med OKS i sang, de skal ikke i første omgang starte sanger selv.
                5. Dette vil på sikt føre til at OKS blir et felt i seg selv, da antall syngenge KFL're bare vil vokse.
                :

                ER DU HELT STOKK DUM I KNOTTEN ELLER????????????


                1.KLANEN SYNGER OSS UT MED 1800 MANN DA DE STÅR PÅ ADIDAS
                AKKURAT DETTE VIL JEG ALDRI SKAL SKJE

                2 HVIS VI STELLER 1750 (SOM DER PLASS TIL PÅ OKS) PÅ OKS AV OSS SOM PLEIER Å STÅ PÅ KFL FELTET SÅ VIL DET VÆRE UAVGJORDT DA DET GJELDER LYDTRYKK PÅ TRINUNEN.

                3 OM DA NOEN PÅ ÅRÅSEN SYNGER MED OSS PÅ OKS FELTET DA SÅ FINNES DET IKKE NOE SOM KAN OVERDØVE OSS,

                4 HVIS DU ENDA IKKE SKJØNNER AT KFL VIL HØRES ENDA KRAFTIGERE UT PÅ OKS I FORSKJELL TIL PÅ ROBO`N , SELV OM INGEN ANDRE TRIBUNEDELER ER MED ELLER OM DU ENDA IKKE HAR FÅTT MED DEG AT KLANEN OVERDØVER OSS HVER GANG DE ER PÅ BESØK PGA DEN GENIALE PLASSERINGA DE FÅR, SÅ KAN DU BARE HOLDE DE TEITE NERDE MONGISMENGENE DINE FOR DEG SELV

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry

                  ER DU HELT STOKK DUM I KNOTTEN ELLER????????????


                  Nei.
                  Et hint; når du skriver i store bokstaver + i bold, virker du ikke akkurat smart.

                  1.KLANEN SYNGER OSS UT MED 1800 MANN DA DE STÅR PÅ ADIDAS
                  AKKURAT DETTE VIL JEG ALDRI SKAL SKJE
                  Jeg argumenter vel ikke mot det heller?

                  2 HVIS VI STELLER 1750 (SOM DER PLASS TIL PÅ OKS) PÅ OKS AV OSS SOM PLEIER Å STÅ PÅ KFL FELTET SÅ VIL DET VÆRE UAVGJORDT DA DET GJELDER LYDTRYKK PÅ TRINUNEN.
                  Jeg argumenterte ikke for at vi skulle stå alle mann der...

                  3 OM DA NOEN PÅ ÅRÅSEN SYNGER MED OSS PÅ OKS FELTET DA SÅ FINNES DET IKKE NOE SOM KAN OVERDØVE OSS,
                  Er det ikke akkurat det jeg sier da?
                  Har du problemer med å lese?

                  4 HVIS DU ENDA IKKE SKJØNNER AT KFL VIL HØRES ENDA KRAFTIGERE UT PÅ OKS I FORSKJELL TIL PÅ ROBO`N , SELV OM INGEN ANDRE TRIBUNEDELER ER MED ELLER OM DU ENDA IKKE HAR FÅTT MED DEG AT KLANEN OVERDØVER OSS HVER GANG DE ER PÅ BESØK PGA DEN GENIALE PLASSERINGA DE FÅR, SÅ KAN DU BARE HOLDE DE TEITE NERDE MONGISMENGENE DINE FOR DEG SELV
                  Det var da voldsomt da.

                  Anyway; det er du som ikke har skjønt poenget mitt. Jeg er ikke uenig i noe av det du sier, og poenget ditt blir ikke sterkere om du uthever det og holder capslock nede.

                  Jeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • morten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2156

                    #69
                    Jeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO.[/quote]

                    Helt enig med deg! De som mener at kanarifeltet skal flyttes er enten tilbakestående eller blinde........makantiltullprat..
                    Badekar
                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                    Kommentar

                    • Jumbo
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2004
                      • 66

                      #70
                      Å utvides er vel rette ord å bruke.

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #71
                        Håper KFL kan stå på OKS-tribunen fra 2005 sesongen.

                        Kan ikke se andre (gode) argumenter for å stå på ROBO enn at vi ser bra derfra.

                        At vi kan mobilisere på noen av storkampene med noen folk på OKS er forsåvidt greit, men det vil ikke bli det samme trøkket som det ville blitt om vi var 1800 syngende kanarifans på OKS.

                        Når Fredrikstad-fansen overdøver oss på vår egen hjemmebane er det f meg på tide at noe gjøres, og da mener jeg at trøkket fra kfl må bli bedre, og det kan kun gjøres ved at vi FLYTTER TIL OKS, ikke ved at vi prøver å få med oss andre deler av åråsen, noe som forsåvidt er bra, men blir litt sånn:rooooooosenborg-rooooosenborg, hvis dere har sett rbk i CL på lerkedal...
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4384

                          #72
                          der er jeg helt enig altså!! OKS i 2005!

                          hvis vi står på oks så er det ingen som skal ha sjangs til å synge oss ut
                          skal vi forbedre oss så må vi - etter min mening - flytte til oks

                          ser for meg 1800 kanaris bak goalen.. søgård stuper inn seiersgoalen, hopper over gjerdet og inn i fansen 8)
                          ..................

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #73
                            Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang. Dessuten sang ikke Fredriktad oss ut for da hadde kfl hørt det.
                            Jeg lover iallefall at jeg skal skaffe meg en fin plass på ROBO i fremtiden om det går som dere to vil.Har veldig lyst til å gi dere en verbal overhøvling med masse stygge ord,men det sparer jeg meg for :evil:
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • gonken
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2003
                              • 56

                              #74
                              Nå ser jeg at det har kommet mange nye innlegg, og en god del argumenter for at vi skal flytte til oks.

                              Nå skal jeg da prøve og komme med noen motforslag.

                              Jeg syns det heller bør bli en utvidelse av nåværende kanari-felt, før det blir snakk om en flytting til en annen tribune. Hvis vi får flyttet oss nærmere midten vil også lyden høres bedre over hele åråsen.
                              Hvis vi bare skjerper oss til hver kamp kan dette bli en god løsning. Dette er jo rbk kampen et godt eksempel på. Sier ikke at det skal være slik vær gang men at hvis vi hever oss noen hakk fra de elendige kampa, som vi hadde eksempler på i fjor.
                              (Nå er jeg egentlig i mot utviding av feltet, for før vi gjør dette må vi bevise at vi klarer å fylle det opp i hver ENESTE KAMP, hvis vi ikke klarer dette, burde det være uaktuellt med en permanent utviding).

                              En stor fordel du har på oks er tifomessig. Dette er for meg den største fordelen for oks kontra robo. Men med en utvidelse av feltet vil det kanskje bli en smule letter med tifo der, men fortsatt mye gunstigere med oks.

                              Det er jo noen som har klaget på at det er for fullt på kanari-feltet på storkamper, men det kommer jo ikke til å bli bedre med flytting til oks.

                              Noen sier at vi ikke ser mange ut på vårt nåværende felt og det kan jeg ikke helt skjønne. Når jeg ser på LSK-rbk, så syns jeg vi ser mektige ut, og da kan du tenke deg hvor mye større vi kommer til å se ut, hvis det blir en utviding.
                              Derfor syns jeg vi heller skal satse på en utviding av feltet, og ikke flytting, fra seriestart 2005.

                              Til slutt, hør på dette: Kanari-Fansen på Oslo Kristne Senter tribunen.
                              Høres litt feil ut for meg... :wink:

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av morten
                                Jeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO.
                                Helt enig med deg! De som mener at kanarifeltet skal flyttes er enten tilbakestående eller blinde........makantiltullprat..[/quote]

                                Det som er tullprat er de dårlige unnskyldningene enkelte klarer å komme med for å ikke flytte til OKS tribunen.


                                Tilbakestående?? Kom ned på Åråsen idag klokka 18:00 da smarten, så skal vi se hvem som er tilbakestående :lol:

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av morten
                                  Til dere som står i kanari-fansen og bare jatter medere kan melde dereut av diskusjonen med en jævla gang for her er det ikke hjelp å få uannsett.Personlig står jeg til tider på oks å prøver å dra i gang.Trenger jo bare hjelp av andre ivrige noe som også det er der fra før.
                                  Vi er her for klubben ikke for oss selv. Det er Klanen som er sånn.
                                  Hva prøver du og si her? (nerd)

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av gonken
                                    Nå ser jeg at det har kommet mange nye innlegg, og en god del argumenter for at vi skal flytte til oks.

                                    Nå skal jeg da prøve og komme med noen motforslag.

                                    Jeg syns det heller bør bli en utvidelse av nåværende kanari-felt, før det blir snakk om en flytting til en annen tribune. Hvis vi får flyttet oss nærmere midten vil også lyden høres bedre over hele åråsen.
                                    Hvis vi bare skjerper oss til hver kamp kan dette bli en god løsning. Dette er jo rbk kampen et godt eksempel på. Sier ikke at det skal være slik vær gang men at hvis vi hever oss noen hakk fra de elendige kampa, som vi hadde eksempler på i fjor.
                                    (Nå er jeg egentlig i mot utviding av feltet, for før vi gjør dette må vi bevise at vi klarer å fylle det opp i hver ENESTE KAMP, hvis vi ikke klarer dette, burde det være uaktuellt med en permanent utviding).

                                    En stor fordel du har på oks er tifomessig. Dette er for meg den største fordelen for oks kontra robo. Men med en utvidelse av feltet vil det kanskje bli en smule letter med tifo der, men fortsatt mye gunstigere med oks.

                                    Det er jo noen som har klaget på at det er for fullt på kanari-feltet på storkamper, men det kommer jo ikke til å bli bedre med flytting til oks.

                                    Noen sier at vi ikke ser mange ut på vårt nåværende felt og det kan jeg ikke helt skjønne. Når jeg ser på LSK-rbk, så syns jeg vi ser mektige ut, og da kan du tenke deg hvor mye større vi kommer til å se ut, hvis det blir en utviding.
                                    Derfor syns jeg vi heller skal satse på en utviding av feltet, og ikke flytting, fra seriestart 2005.

                                    Til slutt, hør på dette: Kanari-Fansen på Oslo Kristne Senter tribunen.
                                    Høres litt feil ut for meg... :wink:
                                    Den største fordelen er at ett KFL som står på OKS lager så forbanna bra lyd at resten av Åråsen ikke trenger å synge med oss for å synge ut klanen.
                                    Hver gang de andre tribunene sang med så ville vi aldri ha merka at klanen var der engang.

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av morten
                                      Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang. Dessuten sang ikke Fredriktad oss ut for da hadde kfl hørt det.
                                      Jeg lover iallefall at jeg skal skaffe meg en fin plass på ROBO i fremtiden om det går som dere to vil.Har veldig lyst til å gi dere en verbal overhøvling med masse stygge ord,men det sparer jeg meg for :evil:
                                      Du var vel mer uheldig da du fikk utdelt iq din vel?
                                      Hvem er du liksom? :P

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av iL
                                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry

                                        ER DU HELT STOKK DUM I KNOTTEN ELLER????????????


                                        Nei.
                                        Et hint; når du skriver i store bokstaver + i bold, virker du ikke akkurat smart.

                                        1.KLANEN SYNGER OSS UT MED 1800 MANN DA DE STÅR PÅ ADIDAS
                                        AKKURAT DETTE VIL JEG ALDRI SKAL SKJE
                                        Jeg argumenter vel ikke mot det heller?

                                        2 HVIS VI STELLER 1750 (SOM DER PLASS TIL PÅ OKS) PÅ OKS AV OSS SOM PLEIER Å STÅ PÅ KFL FELTET SÅ VIL DET VÆRE UAVGJORDT DA DET GJELDER LYDTRYKK PÅ TRINUNEN.
                                        Jeg argumenterte ikke for at vi skulle stå alle mann der...

                                        3 OM DA NOEN PÅ ÅRÅSEN SYNGER MED OSS PÅ OKS FELTET DA SÅ FINNES DET IKKE NOE SOM KAN OVERDØVE OSS,
                                        Er det ikke akkurat det jeg sier da?
                                        Har du problemer med å lese?

                                        4 HVIS DU ENDA IKKE SKJØNNER AT KFL VIL HØRES ENDA KRAFTIGERE UT PÅ OKS I FORSKJELL TIL PÅ ROBO`N , SELV OM INGEN ANDRE TRIBUNEDELER ER MED ELLER OM DU ENDA IKKE HAR FÅTT MED DEG AT KLANEN OVERDØVER OSS HVER GANG DE ER PÅ BESØK PGA DEN GENIALE PLASSERINGA DE FÅR, SÅ KAN DU BARE HOLDE DE TEITE NERDE MONGISMENGENE DINE FOR DEG SELV
                                        Det var da voldsomt da.

                                        Anyway; det er du som ikke har skjønt poenget mitt. Jeg er ikke uenig i noe av det du sier, og poenget ditt blir ikke sterkere om du uthever det og holder capslock nede.

                                        Jeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO.
                                        her er vel bare ett ord dekkende STAKKARS

                                        Kommentar

                                        • LSK-supp.
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 1023

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av morten
                                          Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang. Dessuten sang ikke Fredriktad oss ut for da hadde kfl hørt det.
                                          Jeg lover iallefall at jeg skal skaffe meg en fin plass på ROBO i fremtiden om det går som dere to vil.Har veldig lyst til å gi dere en verbal overhøvling med masse stygge ord,men det sparer jeg meg for :evil:
                                          Stå bak mål som en gjeng trøndere...???

                                          Gi en verbal overhøvling??? For hva?

                                          Jeg har faktisk til gode å høre gode grunner for at vi ikke burde flytte til OKS, bortsett fra at vi har bedre utsyn mot banen fra ROBO.

                                          Alle burde vel være enige om at vi vil bli hørt OG sett bedre fra OKS enn fra ROBO. Så hva er problemet?

                                          Kom med GODE argumenter for at fortsatt skal stå på ROBO!
                                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                          Kommentar

                                          Working...