Kanari-fansen`s plassering

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Synes ikke jeg er sentimental,men bare veldig sikker på meg selv.Husker godt hvordan det var å stå på de gamle treplankene.Kunne godt tenke meg å stått på mitten av Rainbow men det tror jeg blir vanskelig å gjennomføre selv om det ville vært genialt og fylt opp hele siden under vippen.Fyttihelvete så sinnsykt det hadde vært! Per! Hører du? :P
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      enig!! Må si jeg savner den følelsen jeg hadde da vi stod under "bua", da vi var en fryktet gjeng som ingen turte å stille opp mot. Husker det var en av grunnene jeg følte meg som hjemme på åråsen allerede som pjokk!

      Åråsen er vårt fryktede hjem som rævbk og alle de andre 13 lagene jeg hater, ikke bør dra fra uten en støkk i seg! Vi er såpass mange at vi sammen med resten av åråsen bør synge taket av tribunene! Kampen mot rævbk var en slik kamp, men det er sjeldent de kommer og fra vårt hjørne så produserer vi ikke samme kraft som vi burde gjøre! Utvid og sentraliser feltet til langt nærmere midten eller bytt til OKS
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        [quote="morten"]Synes ikke jeg er sentimental,men bare veldig sikker på meg selv.Husker godt hvordan det var å stå på de gamle treplankene.Kunne godt tenke meg å stått på mitten av Rainbow men det tror jeg blir vanskelig å gjennomføre selv om det ville vært genialt og fylt opp hele siden under vippen.Fyttihelvete så sinnsykt det hadde vært! Per! Hører du? :Per

        Kunne også tenkt meg å stått på rainbow, men som du selv skriver, er det urealistisk.

        OKS derimot burde være gjennomførbart f.o.m seriestart 2005(gullsesongen)
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Coccajerry: Hvor var du i går? Hehe...
          Vi ble ferdige med småflagga da, så nå har jentene begynt på noen bannere...

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            Opprinnelig skrevet av Tony
            Coccajerry: Hvor var du i går? Hehe...
            Vi ble ferdige med småflagga da, så nå har jentene begynt på noen bannere...
            Du var jo dratt da jeg kom da din dott (hvor var du lol) og da var klokka 19:00

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              Gutter: Ikke bråk her...det er lov å ha forskjellige meninger. Alle drittsvar heretter blir slettet!

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                Opprinnelig skrevet av morten
                Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang. Dessuten sang ikke Fredriktad oss ut for da hadde kfl hørt det.
                Jeg lover iallefall at jeg skal skaffe meg en fin plass på ROBO i fremtiden om det går som dere to vil.Har veldig lyst til å gi dere en verbal overhøvling med masse stygge ord,men det sparer jeg meg for :evil:
                Kan ikke du komme med denne overhøvlinga di a ?

                Gleder meg som en unge skjønner du...

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  Opprinnelig skrevet av morten
                  Jeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO.
                  Helt enig med deg! De som mener at kanarifeltet skal flyttes er enten tilbakestående eller blinde........makantiltullprat..[/quote]

                  Skulle all drittslenging bli sletta?
                  så kan du nesten slette alt det denne nerden presser ut av skrothuet sitt.

                  Kommentar

                  • gj
                    Seniormedlem
                    • Nov 2003
                    • 3360

                    Morsomt å se at folk skjelles ut bare fordi de også vil se en fotballkamp når de går på Åråsen.

                    Som en liten digresjon anbefaler jeg denne for gjennomlesning.

                    Misforstå meg rett...

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      Normal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        Opprinnelig skrevet av scages
                        Normal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.
                        kan ikke du fortelle hvem og hva du mener a :lol:

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          står vi på oks så har søgård noen å løpe å klemme på når han scorer sitt 3.for dagen mot vif neste år.
                          sånn som karadass mot oss sist søndag
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            De vil ikke se noe dårligere og det er KUN det det gjelder, blir kvalm av sånt , ALT FOR MEG OG BARE MEG. #-o

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              Opprinnelig skrevet av scages
                              Normal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.
                              Nå er det vel strengt tatt ikke mensa delen av KFL som febrilsk prøver å få med seg resten av KFL til OKS.

                              Flytt til OKS bønder, jeg blir på langsiden!
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • Vegar Hjermundrud
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 423

                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                De vil ikke se noe dårligere og det er KUN det det gjelder, blir kvalm av sånt , ALT FOR MEG OG BARE MEG. #-o
                                Hei, hei!

                                Argumenteres det ikke på et svært lavt nivå her nå? Det burde ikke være nødvendig å takle i knehøyde verbalt. Dersom du tillegger motdebattanter meninger de ikke har og angriper dem for det er forsåvidt ikke det noe ukjent virkemiddel i diskusjoner, men ufint er det lell. Du har jo egentlig presentert det du mener på en grei måte tidligere, men argumentene blir ikke bedre selv om de gjentas mange ganger og med stadig høyere stemme.

                                For meg er det intet alternativ å flytte til OKS - jeg tror faktisk jeg bidrar mer til stemningen når jeg ser hva som foregår også på motsatt side av banen.
                                Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                Kommentar

                                • LSK-supp.
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 1023

                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Opprinnelig skrevet av scages
                                  Normal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.
                                  Nå er det vel strengt tatt ikke mensa delen av KFL som febrilsk prøver å få med seg resten av KFL til OKS.

                                  Flytt til OKS bønder, jeg blir på langsiden!
                                  Når jeg ser argumentene FOR å bli på ROBO, eller man kan si MANGELEN på argumenter for å bli værende på ROBO, så lurer jeg på hvilken del av KFL som kvalifiserer seg for disimilis.

                                  Når det gjelder bruken av ordet bønder, "Rønnern", så burde du kanskje revurdere hvilken fanklubb du passer best inn i. Ikke utenkelig at du selv er som de fleste klansmedlemmer, født og oppvokst på landet, men flyttet til byen, dermed kan de strø om seg med ord som bønder og fjøspønkere.

                                  Kom heller med gode ARGUMENTER om du vil ha denne debatten ned på et saklig nivå.
                                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    [quote="morten"]Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang.

                                    Det er forresten ikke bare trøndera som står bak mål, roma, lazio, milan og marseille fansen står bak mål for eksempel, og dem får jo til ett "passe bra trøkk", men dem slår jo selvfølgelig ikke oss når vi kliner til fra oppi kroken vår...
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • morten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2156

                                      Det er forresten ikke bare trøndera som står bak mål, roma, lazio, milan og marseille fansen står bak mål for eksempel, og dem får jo til ett "passe bra trøkk", men dem slår jo selvfølgelig ikke oss når vi kliner til fra oppi kroken vår...[/quote]

                                      Du har nok rett i det
                                      Kunne vel forsåvidt akseptert at vi måtte stått på OKS om den tok 20.000 elleville Kanarifans og resten av Åråsen tok 80.000 Tror ikke vi hadde hatt så dårlig sikt i den svingen Fy faen så fett.Men nåværende OKS? Nei takk! Står heller sammen med dere som er enige om Robon og helst på midten om det går..Vær så snill :lol:
                                      Badekar
                                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Kom heller med gode ARGUMENTER om du vil ha denne debatten ned på et saklig nivå.
                                        Gode argumenter er selvfølgelig at vi ser bedre fra ROBO, lettere å få samkjørt synginga fra en forsanger samt at det er bedre trøkk i lyden. Forøvrig må du og dine likesinnede bønder gjerne flytte til OKS, jeg bryr meg ikke om det.

                                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Når det gjelder bruken av ordet bønder, "Rønnern", så burde du kanskje revurdere hvilken fanklubb du passer best inn i. Ikke utenkelig at du selv er som de fleste klansmedlemmer, født og oppvokst på landet, men flyttet til byen, dermed kan de strø om seg med ord som bønder og fjøspønkere.
                                        Sånn er det veit du, noen kan kalle andre bønder, mens andre igjen er bønder!

                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        medlem av Ultraz Urban Kanaris!

                                        PS! Vi pisser på Bonde-Kanaris!

                                        PPS! Vi pisser også på Bjarmanns Bønder!

                                        Nå legger jeg meg. God natt!
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

                                          Tor jeg legger meg sjæl jeg...
                                          Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                          Kommentar

                                          Working...