Synes ikke jeg er sentimental,men bare veldig sikker på meg selv.Husker godt hvordan det var å stå på de gamle treplankene.Kunne godt tenke meg å stått på mitten av Rainbow men det tror jeg blir vanskelig å gjennomføre selv om det ville vært genialt og fylt opp hele siden under vippen.Fyttihelvete så sinnsykt det hadde vært! Per! Hører du? :P
Kanari-fansen`s plassering
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
enig!! Må si jeg savner den følelsen jeg hadde da vi stod under "bua", da vi var en fryktet gjeng som ingen turte å stille opp mot. Husker det var en av grunnene jeg følte meg som hjemme på åråsen allerede som pjokk!
Åråsen er vårt fryktede hjem som rævbk og alle de andre 13 lagene jeg hater, ikke bør dra fra uten en støkk i seg! Vi er såpass mange at vi sammen med resten av åråsen bør synge taket av tribunene! Kampen mot rævbk var en slik kamp, men det er sjeldent de kommer og fra vårt hjørne så produserer vi ikke samme kraft som vi burde gjøre! Utvid og sentraliser feltet til langt nærmere midten eller bytt til OKSSeriegull 2016!!!Kommentar
-
[quote="morten"]Synes ikke jeg er sentimental,men bare veldig sikker på meg selv.Husker godt hvordan det var å stå på de gamle treplankene.Kunne godt tenke meg å stått på mitten av Rainbow men det tror jeg blir vanskelig å gjennomføre selv om det ville vært genialt og fylt opp hele siden under vippen.Fyttihelvete så sinnsykt det hadde vært! Per! Hører du? :Per
Kunne også tenkt meg å stått på rainbow, men som du selv skriver, er det urealistisk.
OKS derimot burde være gjennomførbart f.o.m seriestart 2005(gullsesongen)I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyCoccajerry: Hvor var du i går? Hehe...
Vi ble ferdige med småflagga da, så nå har jentene begynt på noen bannere...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mortenDet er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang. Dessuten sang ikke Fredriktad oss ut for da hadde kfl hørt det.
Jeg lover iallefall at jeg skal skaffe meg en fin plass på ROBO i fremtiden om det går som dere to vil.Har veldig lyst til å gi dere en verbal overhøvling med masse stygge ord,men det sparer jeg meg for :evil:
Gleder meg som en unge skjønner du...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mortenJeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO.
Skulle all drittslenging bli sletta?
så kan du nesten slette alt det denne nerden presser ut av skrothuet sitt.Kommentar
-
Morsomt å se at folk skjelles ut bare fordi de også vil se en fotballkamp når de går på Åråsen.
Som en liten digresjon anbefaler jeg denne for gjennomlesning.
Misforstå meg rett...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesNormal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.
Flytt til OKS bønder, jeg blir på langsiden!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryDe vil ikke se noe dårligere og det er KUN det det gjelder, blir kvalm av sånt , ALT FOR MEG OG BARE MEG. #-o
Argumenteres det ikke på et svært lavt nivå her nå? Det burde ikke være nødvendig å takle i knehøyde verbalt. Dersom du tillegger motdebattanter meninger de ikke har og angriper dem for det er forsåvidt ikke det noe ukjent virkemiddel i diskusjoner, men ufint er det lell. Du har jo egentlig presentert det du mener på en grei måte tidligere, men argumentene blir ikke bedre selv om de gjentas mange ganger og med stadig høyere stemme.
For meg er det intet alternativ å flytte til OKS - jeg tror faktisk jeg bidrar mer til stemningen når jeg ser hva som foregår også på motsatt side av banen.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av scagesNormal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.
Flytt til OKS bønder, jeg blir på langsiden!
Når det gjelder bruken av ordet bønder, "Rønnern", så burde du kanskje revurdere hvilken fanklubb du passer best inn i. Ikke utenkelig at du selv er som de fleste klansmedlemmer, født og oppvokst på landet, men flyttet til byen, dermed kan de strø om seg med ord som bønder og fjøspønkere.
Kom heller med gode ARGUMENTER om du vil ha denne debatten ned på et saklig nivå.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
[quote="morten"]Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang.
Det er forresten ikke bare trøndera som står bak mål, roma, lazio, milan og marseille fansen står bak mål for eksempel, og dem får jo til ett "passe bra trøkk", men dem slår jo selvfølgelig ikke oss når vi kliner til fra oppi kroken vår...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er forresten ikke bare trøndera som står bak mål, roma, lazio, milan og marseille fansen står bak mål for eksempel, og dem får jo til ett "passe bra trøkk", men dem slår jo selvfølgelig ikke oss når vi kliner til fra oppi kroken vår...[/quote]
Du har nok rett i det
Kunne vel forsåvidt akseptert at vi måtte stått på OKS om den tok 20.000 elleville Kanarifans og resten av Åråsen tok 80.000 Tror ikke vi hadde hatt så dårlig sikt i den svingen Fy faen så fett.Men nåværende OKS? Nei takk! Står heller sammen med dere som er enige om Robon og helst på midten om det går..Vær så snill :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Kom heller med gode ARGUMENTER om du vil ha denne debatten ned på et saklig nivå.
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Når det gjelder bruken av ordet bønder, "Rønnern", så burde du kanskje revurdere hvilken fanklubb du passer best inn i. Ikke utenkelig at du selv er som de fleste klansmedlemmer, født og oppvokst på landet, men flyttet til byen, dermed kan de strø om seg med ord som bønder og fjøspønkere.
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
medlem av Ultraz Urban Kanaris!
PS! Vi pisser på Bonde-Kanaris!
PPS! Vi pisser også på Bjarmanns Bønder!
Nå legger jeg meg. God natt!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar