Kanari-fansen`s plassering

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mannschaft Rösler
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 247

    Opprinnelig skrevet av Nordby
    jeg støtter faktisk cocajerry eller hva han kaller seg her! Han kommer med gode argumenter, og prøver å diskutere.
    Denne diskusjonen her holder lavmål de lux. Særlig gjelder det den vingen som kjemper for OKS. Om du ikke ser det er du enten jævlig ung, eller så har du mindre hjerne en en berner sennen.
    Håper ikke KF baserer sitt standpunkt på bakgunn av folk som i en normal debatt hadde blitt kasta på hue og ræva ut for lenge siden.
    Faktisk på grensa til litt småflaut!!!

    -Krenz

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      Synes det er synd at denne debatten har sklidd ut såpass som den har gjort, for jeg synes det er en spennende å viktig debatt...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        Til alle dere som mener jeg er så sinnsykt dårlig til å diskutere.
        Alt dere kommer med i denne saken går på hvor bra dere vil se på Åråsen eller hva dere mener om meg.
        Nedenfor finner dere ALT jeg har skrevet i denne debatten, bortsett fra det innlegget der jeg svarer Vegard Hjelmundrud.

        Er ikke jeg som er usaklig. Skal være enig i att det har kokt bra i kåle`n her ett par dager men så har jeg jo blitt møtt med en god del flere usakelige enn det jeg selv har skrevet.

        Jeg er veldig enig med General.
        Skulle ønske vi bytta til OKS
        .


        For meg så er det samme hvilken trinune jeg sitter eller står, det jeg bryr meg om er trøkket vi skaper på Åråsen.

        Etter hver kamp mot enga så har jeg vært nysjerrig på om de på Rainbow hørte oss bedre enn klanen. Hver gang har svaret vært "nei vi hørte klanen mye bedre enn dere". Og dette kom fra folk som satt nærmere oss enn apene. Til og med folk på OKS sa de hørte klanen jævlig bra noen ganger, Fårr bra.

        Mot brann ifjor (tror jeg), så sto jeg på en balkong på Adidas tribunen og så kampen, da hørte jeg såvidt kanari-fansen selv om brann holdt kjeft .

        Jeg har også sitti midt på Rainbow tribunen, hører ikke K-F spesielt godt da heller .Var ikke spesielt morro å sitte og høre på 200 blånisser fra Stabekk i en god del av kampen.


        KFL feltet tar ikke like mange folk som det er Kanari-fans lenger ,og kranglinga og sutringa med av foreldre/vakter /politi som befinner seg på junior kanaris hver gang vi må utvide feltet vårt til storkamper tror jeg ikke vil bli noen god reklame for LSK eller KFL i år eller o fremtiden.

        Hvordan løse dette problemet da OKS heller ikke har nok plasser? Vi må deles i 2 for å få dette til.
        Dette høres sikkert helt sinnsykt ut, men det kan bli en kjempesuksess fordi jeg tror begge bergene (om vi vil eller ikke) automatisk starter en intern konkuranse om være det beste berget på Åråsen. ikke bare om å synge høyest men om å sette igang mest og tifo og annet.

        Da det gjelder TIFO så er det mye mye mye MYE lettere å lage eller få til ting på OKS enn på Robo`n.

        Jeg ser for meg stappa med kanari-fans på OKS som spretter 2 meter i lufta da vi scorer, kanari-fans innerst på Robo med avdeling for LSK`s yngre klasser ved siden av seg og en avdeling med junior kanaris ved siden av der igjen, kansje en liten pølse/is-bu øverst i høyre hjørne på Robo .
        Men det vikstigste er at jeg kan høre KFL best da jeg er på Åråsen samme hvor jeg er bortsett fra på Adidas tribunen da vi spiller mot enga eller trøndra eller brann da .



        De andre tribunene synger ikke hvis de blir avbrutt av en ekkel lyd fra adidas tribunen. Til og med på Fredrikstad kampen så var dem dønn stille på Rainbow og OKS.


        Veldig få og dårlige argumenter for at vi skal fortsette å stå på Robo tribunen her.
        Folk tenker vel bare på seg selv og at de skal se best mulig .


        Om vi får halvparten av den delen vi har på Robo tribunen (kfl feltet) pluss hele OKS tribunen, så har vi plasser til alle som er medelemmer i kanari-fansen Lillestrøm.


        OKS tribunen kunne vært for de som er mest syngende og Robo`n for folk som har med seg venner/kjærester/unger/og de som ikke vil til OKS.


        Fra OKS så vil vi lage sinnsykt bra trøkk på alle kampene selv om ingen andre tribunedeler er med oss og synger, mindst like bra som det klanen får til hver gang står på Adidas.
        Hvis jeg ikke tar skammelig feil så vil nok hele Åråsen synge med oss mye oftere enn det de gjør nå fordi at de hører oss mye bedre enn før.






        Jeg regner med at det ikke er meg du mener da du sier Tommy, men jeg må svare deg.

        Dere/du får ikke tak i 20 mann som er villig til å ta på seg oppgaven å lage liv på OKS., Ikke en hel sesong, kanskje til 1 kamp.
        Grunnen til dette er veldig enkel,det finnes ingen haug med mennesker som ofrer all tida si på KFL og her i "Ikke tro du er no land(norge)" så er det fy ting å stelle seg opp å gjøre sånt uten at du virkelig er annerskjent for noe. Derfor så tror jeg ikke at dere/du finner 20 stk som ville synes det var greit/kultÅlreit å bli valgt ut til å være forsanger på OKS heller.


        Synes det sklir heeeeeelt ut da folk snakker om å sende 20 mann bort på OKS på storkampene. Det blir det samme i det hele tatt.

        HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.

        Selvfølgelig vil vi få med hele Åråsen mye lettere hvis alle på de andre tribunene ALLTID hører hva vi synger.

        Da kan vi ha ett felt med bare syngende på oks også kunne vi hatt halvparten av den delen som vi har på Robo`n idag til resten + fremtidige medlemmer.

        Jeg synes dere som tror at vi lager så bra trøkk på Åråsen skal kjøpe seg billett hvilket som helst annet sted mot hvilket som helst lag så får vi ser hvor skuffa dere blir også, for det veit jeg dere vil bli.


        DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

        Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.


        Det blir nok ikke i år ihvetfall.




        Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt

        Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

        HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


        At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.



        Du tror ikke vi synger ut klanen hvis vi steller oss 100 på OKS vel?, V
        Vi må ha ett stappa full felt på OKS (1700) for å komme i nærheten av det klanen får til på adidas. På Robo?n idag så klarer vi ikke halvparten av trøkket de har engang.




        ER DU HELT STOKK DUM I KNOTTEN ELLER????????????


        1.KLANEN SYNGER OSS UT MED 1800 MANN DA DE STÅR PÅ ADIDAS
        AKKURAT DETTE VIL JEG ALDRI SKAL SKJE

        2 HVIS VI STELLER 1750 (SOM DER PLASS TIL PÅ OKS) PÅ OKS AV OSS SOM PLEIER Å STÅ PÅ KFL FELTET SÅ VIL DET VÆRE UAVGJORDT DA DET GJELDER LYDTRYKK PÅ TRINUNEN.

        3 OM DA NOEN PÅ ÅRÅSEN SYNGER MED OSS PÅ OKS FELTET DA SÅ FINNES DET IKKE NOE SOM KAN OVERDØVE OSS,

        4 HVIS DU ENDA IKKE SKJØNNER AT KFL VIL HØRES ENDA KRAFTIGERE UT PÅ OKS I FORSKJELL TIL PÅ ROBO`N , SELV OM INGEN ANDRE TRIBUNEDELER ER MED ELLER OM DU ENDA IKKE HAR FÅTT MED DEG AT KLANEN OVERDØVER OSS HVER GANG DE ER PÅ BESØK PGA DEN GENIALE PLASSERINGA DE FÅR, SÅ KAN DU BARE HOLDE DE TEITE NERDE MONGISMENGENE DINE FOR DEG SELV

        Det som er tullprat er de dårlige unnskyldningene enkelte klarer å komme med for å ikke flytte til OKS tribunen.


        Tilbakestående?? Kom ned på Åråsen idag klokka 18:00 da smarten, så skal vi se hvem som er tilbakestående

        Hva prøver du og si her? (nerd)

        Den største fordelen er at ett KFL som står på OKS lager så forbanna bra lyd at resten av Åråsen ikke trenger å synge med oss for å synge ut klanen.
        Hver gang de andre tribunene sang med så ville vi aldri ha merka at klanen var der engang.

        Du var vel mer uheldig da du fikk utdelt iq din vel?
        Hvem er du liksom?


        her er vel bare ett ord dekkende STAKKARS


        LSK kan få mere kr for sitteplassbilettene på Robo`n enn på OKS.
        LSK får mere lyd over hele stadion, altså bedre stemning.
        Det er jo de som absolutt skal ha Robo`n fordi de vil se bedre, som setter seg selv/suporterklubben foran LSK da.


        Kan ikke du komme med denne overhøvlinga di a ?

        Skulle all drittslenging bli sletta?
        så kan du nesten slette alt det denne nerden presser ut av skrothuet sitt.
        kan ikke du fortelle hvem og hva du mener a

        De vil ikke se noe dårligere og det er KUN det det gjelder, blir kvalm av sånt , ALT FOR MEG OG BARE MEG.


        Det eneste argumentet er at vi ser bedre og det holder ikke ass.
        Mulig der er lettere og få samkjørt synginga fra 1 forsanger men trøkket som klanen klarer å få til fra adidas (nøyaktig det vi ville klart på OKS) er dobbelt så bra som det vi får til fra Robo`n enda vi er flere enn dem og hvor står det at vi bare skal ha 1 forsanger.


        En annen ting? så lenge dere ikke klarer og komme med ETT (1) eneste godt argument for at vi skal fortsette og stå på Robo`n så DRITER jeg langt F i hva dere mener for det er LSK og KFL dette gjelder og ikke om jeg er for tøff i kantene for enkelte.

        Det beste er om det er ihvertfall 5 stk som har den rollen så ikke det kommer bommerter som Robert Koren sangen etter att Sungodt blir kåra til dagens kanarifugl ol.


        Det eneste argumentet er at vi ser bedre og det holder ikke ass.
        Mulig der er lettere og få samkjørt synginga fra 1 forsanger men trøkket som klanen klarer å få til fra adidas (nøyaktig det vi ville klart på OKS) er dobbelt så bra som det vi får til fra Robo`n enda vi er flere enn dem og hvor står det at vi bare skal ha 1 forsanger.

        Det beste er om det er ihvertfall 5 stk som har den rollen så ikke det kommer bommerter som Robert Koren sangen etter att Sungodt blir kåra til dagens kanarifugl ol.


        Flott gratulerer der kom du på ett heeeelt nytt kjempegodt argument, at du ikke vil misste "Se-plassen" din?
        Dette handler egentlig ikke om volum, det handler om LSK og KFL og livet/trøkket på Åråsen. Og i tilfelle det er nødvendig å formulere meg enda mer presis det handler ikke om Se-plassen til noen av dere andre som måtte lure på det heller.

        Du ser vel kampen fra OKS tribunen om du prøver eller står du med kikkert da du står på Robo`n?



        Da media , bortesuportere og resten av Åråsen hører oss bedre så vil vi få flere medlemmer, flere opplslag i media og vil vil være kjent for ett trøkk på Åråsen som vi og alle på Romerike kan være stolte av og resten av norge kan frykte.

        Vi som er EKTE kanari-fans slipper da å få en haug med folk som ALDRI er på kamp bortsett fra på storkamper eller hvis det går alvorlig bra med LSK, stående imellom oss (sild i tønne) som ikke synger for LSK engang.

        Om vi samler 1700 SYNGENDE suportere på OKS (vi er snart 3000 medlemmer (stått stille i 3 år)) ,så kan de som nesten aldri er på kamp, de som synger i ny og ne og dere som absolut ikke vil bytte bare bli stående på Robo`n så kan dere synge med oss på OKS

        Kanarikroken er ikke genial på noen måte, den er i kroken, den er for lang bakover, taket er for lavt, og som sagt vi blir pressa sammen med medgangs suportere og andre som er på kamp i ny og ne og til med ikke synger. Disse er det nemlig ikke plass til på OKS så da slipper vi de problemene.

        Jeg vil påstå at det trøkket vi klarte mot RBK kun er mulig i storkamper om alle på Åråsen er med (det gikk ikke mot FFK).
        Dette trykket hadde vi lett lagd alene fra OKS uten resten av Åråsen.

        Folket sviker ikke LSK fordi at de får litt dårligere ståplasser, så ræva suportere håper og tror jeg vi ikke har på Åråsen

        Smart fyr dette


        hahaha ja mye som tyder på det Ronny

        Nå gidder de ikke skrive at de vil SE kampen bedre mer så nå må de gå løs på meg

        Du er vel ikke akkurat den smarteste gutten i gata du heller Ronny.

        Var det ikke du som var så lur å tok på deg tifo ansvaret ifjor uten å egentlig gjøre en dritt?Hvor lurt var det a?

        At du som er over 30 år er så barsnlig som det du er Ronny skulle du hatt en kjempe pokal for. GRATTIS.

        Kom med en sakelig begrunnelse for å stå på Robo`n a smarten.

        Nok en bra grunn


        Du kommer med akkurat den samme gruunn som de andre nei "til OKS folka", at du presterer å være barnsligere enn alle andre tilsammen samtidig som du kritiserer oss for det er er bare morsomt.

        Tvilsomt at noen ringer deg men



        Hvis du har lest noe av det som står i tråden her så burde du ha fått med deg at det ikke er jeg som starta og slenge dritt PLUSS at jeg faktisk har argumentert med flere gode grunner for å bytt tribune.

        Det er du og dine likesinnede som er barnslige tullinger som kommer og mener at det er jeg som slenger dritt og at det er jeg som er usaklig, samtidig som du/dere selv slenger med leppa og faen ikke klarer å komme med en eneste begrunnelse for å stå på Robo`n.

        Jeg har ihvertfall skrevet opp mine argumenter jeg SMARTEN

        Ps du har ikke meldt deg inn i debatten, du har bare kommet med noen synspunkter om meg du.

        Det som står nedenfor har andre sagt til meg

        Hvorfor? prøv å overbevise meg, for jeg kan ikke komme på mange argumenter for hvorfor vi skal flytte

        Syntes plaseringen er topp når alle andre tribuner også er med på synginga. Mot RBK var det topp. Ellers er det en tendens til at KFL høres litt dårlig i andre enden av der de står!

        Fugla hører hjemme på RoBo tribunen...det er det eneste stedet jeg kunne tenke meg å stå...norges beste fans kan vel ikke stå på en kortside...

        helt enig..... jeg synes vi har en av de beste plaseringene enn alle andre fans.. norges beste lag, norges beste fans , norges beste plasering

        DELE OSS I TO! GLIMRENDE!

        Må ikke absolutt dele oss i to,men 20-30 ivrige fans holder det! Det er masse ivrige folk på oks fra før men det er ikke alle som gidder å starte noe når de vet det er null respons å få. Jeg synes dette er et must! Iallefall organisert under storkamper. Vi synger bedre enn klanen men ikke på Ullevål når den tid kommer for de har 1/3 av sine i Colasvingen allerede.

        Seriøst dette må til!


        kunne ikke vært mer enig.... det er alltid noen som har lyst men ikke helt tør kanskje og synge der.. så hvis 20-30 begynner blir mange som blir med å synge.


        Er på mange måter enig i at det hadde vært best å vært på oks, men når man har blitt så vant til å stå oppi hjørnet, så virker det rart å skulle stå ett annet sted, men det er nok bare en vane sak... Men oks kommer også til å bli for liten for oss på storkampene, men da er det jo bare for de som ikke får billetter til oks tribunen å skaffe seg billetter nærmest oks tribunen enten på robo eller rainbow... Lurer på hvor realistisk dette egentlig er?



        Mannschaft Rösler skrev:
        For å se kampen er det helt klart en fordel å stå der vi er i dag.
        Å stå bak mål vil antaglig runge bedere, men det går helt klart på bekostning av å få sett matchen.

        Forslaget om å sende over 20-30 mann på toppkampene støttes, da vil antaglig hele OKS bli med.


        Jeg håper Tommy og co arrangerer dette.

        Dette vil DEFINITIVT dra med seg mange fler på OKS, og bidra til en utrolig stemning.


        Dette er jo ett sinnsykt argument for å bytte til OKS.


        Vel vi må jo begynne ett sted?

        Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

        Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

        Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger


        Til dere som står i kanari-fansen og bare jatter medere kan melde dereut av diskusjonen med en jævla gang for her er det ikke hjelp å få uannsett.Personlig står jeg til tider på oks å prøver å dra i gang.Trenger jo bare hjelp av andre ivrige noe som også det er der fra før.
        Vi er her for klubben ikke for oss selv. Det er Klanen som er sånn.


        Tror du misforstår hva jeg prøver å oppnå:

        1. Ha samme trøkk på feltet uansett.
        2. Feltet er overbooket under storkamper, og de som sitter andre steder er ikke organisert i en felle syngeflokk.
        3. Organiser 20-50 mann på slike kamper, da det alikevel ikke er plass til dem på feltet, sammen på OKS.
        4. Bruk disse til å dra med OKS i sang, de skal ikke i første omgang starte sanger selv.
        5. Dette vil på sikt føre til at OKS blir et felt i seg selv, da antall syngenge KFL're bare vil vokse

        Jeg vil bare ha _mer_ engasjement på OKS, og det tror jeg vi kan få til med å organisere oss bedre på storkamper, uten at det går utover ROBO

        Helt enig med deg! De som mener at kanarifeltet skal flyttes er enten tilbakestående eller blinde........makantiltullprat..


        Det er lov å ha forskjellige meninger men jeg fatter ikke hva dere tenker på, eller jo det gjør jeg.men at dere vil at norges beste supportere skal stå bak et mål som en gjeng med trøndere det er for meg helt talentløs tankegang. Dessuten sang ikke Fredriktad oss ut for da hadde kfl hørt det.
        Jeg lover iallefall at jeg skal skaffe meg en fin plass på ROBO i fremtiden om det går som dere to vil.Har veldig lyst til å gi dere en verbal overhøvling med masse stygge ord,men det sparer jeg meg for




        Nå ser jeg at det har kommet mange nye innlegg, og en god del argumenter for at vi skal flytte til oks.

        Nå skal jeg da prøve og komme med noen motforslag.

        Jeg syns det heller bør bli en utvidelse av nåværende kanari-felt, før det blir snakk om en flytting til en annen tribune. Hvis vi får flyttet oss nærmere midten vil også lyden høres bedre over hele åråsen.
        Hvis vi bare skjerper oss til hver kamp kan dette bli en god løsning. Dette er jo rbk kampen et godt eksempel på. Sier ikke at det skal være slik vær gang men at hvis vi hever oss noen hakk fra de elendige kampa, som vi hadde eksempler på i fjor.
        (Nå er jeg egentlig i mot utviding av feltet, for før vi gjør dette må vi bevise at vi klarer å fylle det opp i hver ENESTE KAMP, hvis vi ikke klarer dette, burde det være uaktuellt med en permanent utviding).

        En stor fordel du har på oks er tifomessig. Dette er for meg den største fordelen for oks kontra robo. Men med en utvidelse av feltet vil det kanskje bli en smule letter med tifo der, men fortsatt mye gunstigere med oks.

        Det er jo noen som har klaget på at det er for fullt på kanari-feltet på storkamper, men det kommer jo ikke til å bli bedre med flytting til oks.

        Noen sier at vi ikke ser mange ut på vårt nåværende felt og det kan jeg ikke helt skjønne. Når jeg ser på LSK-rbk, så syns jeg vi ser mektige ut, og da kan du tenke deg hvor mye større vi kommer til å se ut, hvis det blir en utviding.
        Derfor syns jeg vi heller skal satse på en utviding av feltet, og ikke flytting, fra seriestart 2005.

        Til slutt, hør på dette: Kanari-Fansen på Oslo Kristne Senter tribunen.
        Høres litt feil ut for meg...


        Å se bedere er et tungveiende argument for fortsatt å stå på ROBO.
        Det er vel til syvende og sist det som er det viktigste.

        Å sette supporterklubben over laget synes jeg ikke noe om. Er ikke så sugen på å kopiere klanen på dette område.
        Kopiering er som kjent en uting i supportermiljøet.



        Cocaman.. Mulig jeg formulerte meg litt feil men det ser jo ut som jeg traff spikern din rimelig hardt. Det værste er vel at du stillte opp,men da skulle du ha ringt på for jeg bor her..Gidder ikke å sitte å krangle med kanaris..Så vennligst ikke gi tilbakemelding.Du får i tilfelle spørre morra di om du får bruke pc`n igjen.


        Jeg synes det er bra på Kanari-Feltet, vil for all del ikke at vi skal flytte til OKS. Syns vi har en flott plassering nå jeg, og dessuten ser man kampen mye bedre enn om man er på OKS! Håper Feltet utvides, dog


        For noen år siden kjempet jeg hardt for at KFL skulle bak mål, nå vet jeg ikke riktig lenger.
        Takket være byttet til robo ble KFL en stor supp.org med maaaange medlemmer, noe som sannsynligvis ikke ville ha skjedd dersom man hadde fått plasser bak mål.
        Greit nok at TIFO blir lettere å gjennomføre og syngingen høres bedre utover stadion, men for meg som sitter fast på rainbow, vil jeg fortsatt ha kfl på robo. Det er blant Norges beste plasser, og muligheten for å øke kapasiteten mot c og d feltene er absolutt tilstede, da vil man få enda bedre synsfelt og trykk mot andre felt på stadion.

        Hva er viktigst for deg som går på fotballkamp?

        - Er det å se bra ut som supporter?
        - Er det å se bra?
        - Er det å synge ut motstandersupporteren viktig?
        - Hvorfor lager man TIFO? For å bli beundret av andre, eller støtte eget lag?

        Våkn opp 'a folkens, KFL vil sannsynligvis halveres dersom vi flytter til oks, og da vil vi kunne si hallo til 90-tallets medlemstall igjen. Jeg har vært med siden 90 og jeg orker ikke kjøre den runden en gang til, det er mye bedre nå hvor vi er MANGE og får bedre trykk.

        Det påpekes at dette er min personlige mening.

        Petter



        Hvis det er tifo som argumentet; hva med å montere seter på KFL-feltet på ROBO?

        Da vil man ha mulighet for koreografi i hvert fall...


        Er for og stå på ROBO, tror vi ikke klarer og oprettholde den gode stevningen bak mål. Har dårlig erfaring med og stå på en hel langside bak mål, foreksempel på ullevall i fjor ble det bare kaos når hver side begynte på forskjellige sanger samtidig. Det hadde sikkert blit bedre med tiden, men jeg vil uansett at vi fortsette og stå på Robo.

        Normal debatt etikk er i allefall ikke fremtredene her.

        Nå er det vel strengt tatt ikke mensa delen av KFL som febrilsk prøver å få med seg resten av KFL til OKS


        Hei, hei!

        Argumenteres det ikke på et svært lavt nivå her nå? Det burde ikke være nødvendig å takle i knehøyde verbalt. Dersom du tillegger motdebattanter meninger de ikke har og angriper dem for det er forsåvidt ikke det noe ukjent virkemiddel i diskusjoner, men ufint er det lell. Du har jo egentlig presentert det du mener på en grei måte tidligere, men argumentene blir ikke bedre selv om de gjentas mange ganger og med stadig høyere stemme.

        For meg er det intet alternativ å flytte til OKS - jeg tror faktisk jeg bidrar mer til stemningen når jeg ser hva som foregår også på motsatt side av banen.

        Gode argumenter er selvfølgelig at vi ser bedre fra ROBO, lettere å få samkjørt synginga fra en forsanger samt at det er bedre trøkk i lyden. Forøvrig må du og dine likesinnede bønder gjerne flytte til OKS, jeg bryr meg ikke om det

        Sånn er det veit du, noen kan kalle andre bønder, mens andre igjen er bønder!

        Mvh Ronnie "The Runner"



        Akkurat nå er jeg beautiFULL, og jeg mener at arugementet om at man ser bedre, veier mer en verbalt volum.
        Jeg drar på klampenr først og fromst for å se kampen, synginga kommer i annen rekke.


        Mulig at jeg ikke er skikkelig fotballsupporter, men jeg står herved åpent fram og erklærer at jeg liker å se på fotballkamper!

        Skal riktignok innrømme at det går an å ha en ålreit fotballopplevelse selv om man er helt bak mål, men etter å ha sett fotball i mange år er jeg ikke et snev av tvil om konklusjonen: Fotball er best fra langsida!

        Kanari-feltet er genialt, og bidro sterkt til at vi kniver med Apeberget om å være Norges beste supportere. Overgangen dit førte til at vi blei en størrelse å regne meg, sjøl om den harde kjerne i Bøffelberget skal få all mulig honnør for innsatsen i åra før.

        Jeg tror ikke noe på å flytte Kanari-Fansen over til OKS-tribuna. Det betyr ikke at jeg ikke skjønner argumentene for bedre trøkk og mulighet for mer spektakulære tifoshow. Derimot tror jeg at mange av oss som faktisk er vant med å få se god fotball gjennom alle år vil falle fra og at avskallinga kan bli så stor at KFL vil tape på det.

        I fjorårssesongen var det i de fleste kampene veldig romslig på feltet. (Jepp, sesongen var bedriten - men i såfall får vi innrømme at det er mange medgangssupportere blant oss og at vi kanskje ikke er så fantastiske i motgang som vi liker å innbille oss...) Plasseringa vår på Robo gjør at vi allikevel kan greie å gjøre en anstendig syngejobb uten at det er en "storkamp".

        Hva vil skje på OKS i kamper med litt mindre oppmøte? Seter er skummelt for god supporterkultur! (Beklager, tifofolket...) Det er alt for lett å bli sittende - og da blir fort engasjementet mindre. Det ekstra trøkket mange ønsker ved å flytte til OKS er jeg redd bare vil være en faktor i storkampene.

        Jeg håper Kanari-Fansen blir værende på Robo, men at vi på sikt kan jobbe for å komme oss inn mot midten. Det er det som hadde vært genialt - også lydmessig.

        Det skal jo sies at prioritet 1 når man går på en fotball kamp er for underholdningens skyld, det er litt av prinsippet med fotballen.
        For å få til dette, er det jo en stor fordel å SE hva som skjer.

        Den ultimate løsningen her er vel ikke å flytte fra ROBO, men kanskje å få en plass litt nærmere midten.

        Men plassen sånn som den er nå fungerer ikke særlig godt den heller, man ville fått bedre syn med en centrering, det ville vært lettere med utvidelser når behovet viser seg samt at vi ville syntes bedre og synginga ville nok høres bedre over hele banen.

        OKS ville nok hjulpet på et av disse punktene, og det ville vært på synginga. Vi ville blitt hørt.


        Sammenlignet med deg blir det rått parti i Halvor sin favør.


        Neste gang du leser et satirisk innlegg bør du legge merke til tegnsettingen: Men du vet vel heller ikke hva dette tegnet står for?


        Til Tommy, som fra nå av har fått tilnavnet KVALMheim ;-D
        (Tok du den?)


        Hilsen
        Halvor T. Jordbakke



        Ja, ja.. dere får det til..?

        En så til de grader uskakelig debatt med person angrep over en lav sko og andre latterlige argumenter er det lenge siden jeg har lest/hørt..

        "Du vil se fotballkampen, ergo så er du både mongo og ikke ekte supporter"
        "På OKS er alt så mye bedre, det er jo soleklart"
        "Og de som ikke skjønner dette trennger ikke diskutere"
        "Du er dum" "Du er teit" "Du gjør ikke en dritt"
        "Ædda bædda" "Mammaaaaa!!"

        Ring meg når dere har fått mer svung over diskusjonen..

        McGuffy, som blir på langsida..


        Jaja.. Jeg mente jeg ikke skulle melde meg inn i denne debatten, men skitt au..

        ColaJerry, gjennom hele debatten har du kommet med usakelige, barnslige, idiotiske personangrep og latterlige argumenter..
        Hvis du skal prøve og få gjennomslag for dine meninger og idèer så nytter det ikke og kalle dine med-debattanter for "mongiser" og idioter kun fordi de har andre meninger enn deg..

        Det er heller ingen fordel og bruke caps lock`en flittig og en sinnsyk tegnsetting hjelper heller ikke

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          jeg støtter faktisk cocajerry eller hva han kaller seg her! Han kommer med gode argumenter, og prøver å diskutere.
          Denne diskusjonen her holder lavmål de lux. Særlig gjelder det den vingen som kjemper for OKS. Om du ikke ser det er du enten jævlig ung, eller så har du mindre hjerne en en berner sennen.
          Håper ikke KF baserer sitt standpunkt på bakgunn av folk som i en normal debatt hadde blitt kasta på hue og ræva ut for lenge siden.
          Faktisk på grensa til litt småflaut!!!

          -Krenz
          Hvis du har lest denne debatten burde du har fått med deg at jeg ble grinete etter at jeg ble kallt tilbakeståede av en fyr som ikke hadde noen begrunneslse for hvorfor han ville stå på Robo`n, eller på hvorfor jeg var tilbakestående. Og fordi at ALLE som svarer bare sier latterlige argumenter eller det beste og eneste "at de vil se kampen".

          Hvis du ikke fikk det med deg er du sannsynligvis like dum i hue som det du er furten fordi jeg maser om at KFL skal flyttes til Robo`n.

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            Opprinnelig skrevet av iL
            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            Opprinnelig skrevet av iL
            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

            Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
            Vel vi må jo begynne ett sted?

            Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

            Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

            Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
            Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt ](*,)

            Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

            HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


            At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.
            Tror du misforstår hva jeg prøver å oppnå:

            1. Ha samme trøkk på feltet uansett.
            2. Feltet er overbooket under storkamper, og de som sitter andre steder er ikke organisert i en felle syngeflokk.
            3. Organiser 20-50 mann på slike kamper, da det alikevel ikke er plass til dem på feltet, sammen på OKS.
            4. Bruk disse til å dra med OKS i sang, de skal ikke i første omgang starte sanger selv.
            5. Dette vil på sikt føre til at OKS blir et felt i seg selv, da antall syngenge KFL're bare vil vokse.

            ](*,) syns ikke det er rart jeg blir forbanna jeg

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              Jeg venter fremdeles på gode argumenter for fortsatt å stå på ROBO.

              At vi har bra utsyn er det eneste jeg har sett til nå.
              Det andre dere har kommet med, som f.eks personangrep mot ColaJerry, sier vel sitt om hvem som er med på å dra denne diskusjonen ned på lavmål. ColaJerry har kommet med ARGUMENTER i sine innlegg, og jeg kan forstå han lar seg provosere til å bruke caps ol. når man hele tiden blir møtt med usakligheter. Til dere har jeg bare dette å si: Ikke delta i debatten om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, sentimentale drittunger!

              Hvis det er slik at "ROBO-tilhengerne" er den inteligente delen av Kanarifansen, er det rart vi andre i det hele tatt kan lese og skrive.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                Opprinnelig skrevet av Taz
                ja jeg er en klansskalle, en ape, bor på plata og alt det der, så slepper du å skrive det i svaret ditt

                jeg har fulgt diskusjonen med svingende interesse, men jeg må si meg enig i forrige kar og si at den "diskusjons teknikken" din Jerry er veldig spesiell for å si det mildt. Makan til drittslenging, caps lock bruk og skriking er det lenge siden jeg har sett på et forum. Til og med i det siste svaret ditt, et svar til saklig kritikk av nettopp dette, greier du å gjørra det igjen, men det er litt morsomt da i all sin naivitet.
                Ja du er en ape og du ligger sikkert på plata med sprøyta i armen å hyler etter mordi mens du drar deg i løken.

                Jeg er flink til å slenge dritt hvis jeg vil. :twisted:

                Hvorfor jeg uthever ting i ny og ne er enten fordi at om jeg har skrivi en ting flere ganger og jeg får svar/argumenter tilbake der det virker som motparten enten ikke har lest innlegget mitt eller bare kommer med swada som ganske mange har gjordt.
                Om du synes jeg skriker så for du prøve å sette deg litt lenger unna pc`n :-&
                I det tilfelle du nevner så gjorde jeg det for å irritere men det skjønte du ikke det APE. \/

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  Jeg venter fremdeles på gode argumenter for fortsatt å stå på ROBO.

                  At vi har bra utsyn er det eneste jeg har sett til nå.
                  Det andre dere har kommet med, som f.eks personangrep mot ColaJerry, sier vel sitt om hvem som er med på å dra denne diskusjonen ned på lavmål. ColaJerry har kommet med ARGUMENTER i sine innlegg, og jeg kan forstå han lar seg provosere til å bruke caps ol. når man hele tiden blir møtt med usakligheter. Til dere har jeg bare dette å si: Ikke delta i debatten om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, sentimentale drittunger!

                  Hvis det er slik at "ROBO-tilhengerne" er den inteligente delen av Kanarifansen, er det rart vi andre i det hele tatt kan lese og skrive.
                  Takker for støtten O
                  Håper alle som vil at KFL skal bytte tribune kommer på Åråsen på møtet å sier sin mening.
                  Kan tenke meg "gutteklubben grei" stiller mannsterke.

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    "CocaJerry", denne debatten svinger virkelig frem og tilbake....

                    Men som du sier, det finnes ikke mange argumenter for å fortsatt stå på ROBO, men det ene man har er at man ser kampen "bedre"..

                    Dette er faktisk et meget godt argument for mange, det er jo tross akt for å se fotball vi går på åråsen ???

                    og som en poengterte i et innlegg tidligere, så synger vi jo ut på banen, og spillerene hører vell da meget godt hva vi synger !!??


                    Dette har blitt en debatt som nesten viser at det er en misunnelse mot klanen, jeg personlig gir fullstendig blanke i den der møkkagjengen..

                    Vi har støttet laget fra ROBO trubunen siden gammle tribunen ble revet, og jeg må si at stemningen er god, men kunne vært bedre til tider..

                    Og når det gjelder "konkuransen" om å være bedre en klanen, så må jeg si at den vinner jo vi glatt, vi synger mer enn klanen, selv om vi ikke allltid synger høyest....

                    "Stille på plata" er det relativt ofte... :wink:
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      skjønner dere ikek snart at denne diskusjonen bare blir dummere og dummere , foreslår at dere starter en ny tråd med dette emnet og starter på nytt , for slik denne har utviklet seg er det jo bare dritt , så mye useriøst at jeg gidder ikke lese alt , og da her dere gjort noe feil , bla med drittslenging, det blir bare dumt !
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                        Opprinnelig skrevet av iL
                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                        Opprinnelig skrevet av iL
                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                        DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

                        Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
                        Vel vi må jo begynne ett sted?

                        Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

                        Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

                        Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
                        Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt ](*,)

                        Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

                        HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


                        At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.
                        Tror du misforstår hva jeg prøver å oppnå:

                        1. Ha samme trøkk på feltet uansett.
                        2. Feltet er overbooket under storkamper, og de som sitter andre steder er ikke organisert i en felle syngeflokk.
                        3. Organiser 20-50 mann på slike kamper, da det alikevel ikke er plass til dem på feltet, sammen på OKS.
                        4. Bruk disse til å dra med OKS i sang, de skal ikke i første omgang starte sanger selv.
                        5. Dette vil på sikt føre til at OKS blir et felt i seg selv, da antall syngenge KFL're bare vil vokse.

                        ](*,) syns ikke det er rart jeg blir forbanna jeg
                        Forbanna på hva?

                        Du misforsto totalt hva jeg skrev, jeg skrev jo ikke mot dine argumenter i det hele tatt, jeg diskuterte en annen side av denne saken som var snakk om å flytte en liten syngende del til OKS slik at OKS i nåværende form blir bedre. Det var ingen argumentering for å bli værende eller for å flytte.

                        Og til svar kommer du med personangrep, som ikke hører hjemme noen sted på ett debatt forum. At du ikke har blitt fjernet herfra er en gåte.
                        Tror du bør google litt på netetiquette jeg....
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          Jeg begynte denne tråden for at vi skulle har en skikkelig diskusjon om et aktult tema!! Men alt har sklidd helt ut.. Ber om at diskusjonen skal komme tilbake på et ordentlig spor for dette er et tema som må diskuteres.

                          Skjerpings eller så stenger jeg denne tråden for jeg vil ikke ta del i en useriøs diskusjon. Håper jeg ser bedring!! Skulle nesten foreslått for ledelsen av kanari-fansen at de kunne arrangert et møte for alle medlemer hvor dette blir tatt opp for det er klart at det engasjerer??? Noe må i alle fall gjøres for at kanari-fansen kan bli bedre!! Enten det er utvidelse av feltet eller flytting til OKS!!
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            Opprinnelig skrevet av general
                            Jeg begynte denne tråden for at vi skulle har en skikkelig diskusjon om et aktult tema!! Men alt har sklidd helt ut.. Ber om at diskusjonen skal komme tilbake på et ordentlig spor for dette er et tema som må diskuteres.

                            Skjerpings eller så stenger jeg denne tråden for jeg vil ikke ta del i en useriøs diskusjon. Håper jeg ser bedring!! Skulle nesten foreslått for ledelsen av kanari-fansen at de kunne arrangert et møte for alle medlemer hvor dette blir tatt opp for det er klart at det engasjerer??? Noe må i alle fall gjøres for at kanari-fansen kan bli bedre!! Enten det er utvidelse av feltet eller flytting til OKS!!
                            Er det ikke ett slik møte på gang da? (sjekk tråd øverst)
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              Møte er torsdag 13 mai på sponsorrommet på Åråsen. Da er det MØTEPLIKT for alle her inne.

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/KAN/TØRR ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DE STÅR SPREDT PÅ OKS OG STARTER SANGER.

                                Dere som snakker om dette er isåfall de første man skulle spurt, kan tenke meg svaret :wink: Faen jeg satt og hyla om flere forsangere på enga og lyn kampene (på Ullevål) i 2 år før det skjedde noe.
                                Vel vi må jo begynne ett sted?

                                Du er vel enig i at det er en god idee som bør gjennomføres på lang sikt?

                                Jeg så ikke for meg at man nødvendigvis skulle starte sanger, men mer at man sang hva feltet sang, høyt og tydelig, slik at man dro med seg resten av tribunen.

                                Tror uansett det ville blitt rot om flere tribuner skulle starte sanger.
                                Nei jeg er ikke enig at det skal gjennnomføres på sikt ](*,)

                                Les skrifta i store tjukke bokstaver 10, nei forstesten 20 ganger og se om de skjønner no mere :

                                HER ER DET SNAKK OM AT VI ALLTID VIL KLARE Å FÅ TIL DET SAMME TRØKKET SOM DET KLANEN FÅR TIL FRA ADIDAS TRIBUNEN UTEN AT NOEN AV DE ANDRE TRIBUNENE SYNGER MED.


                                At du tror det blir mere rot sier litt om hvor lite du har sett av andre suportere rundt om i verden.
                                Tror du misforstår hva jeg prøver å oppnå:

                                1. Ha samme trøkk på feltet uansett.
                                2. Feltet er overbooket under storkamper, og de som sitter andre steder er ikke organisert i en felle syngeflokk.
                                3. Organiser 20-50 mann på slike kamper, da det alikevel ikke er plass til dem på feltet, sammen på OKS.
                                4. Bruk disse til å dra med OKS i sang, de skal ikke i første omgang starte sanger selv.
                                5. Dette vil på sikt føre til at OKS blir et felt i seg selv, da antall syngenge KFL're bare vil vokse.

                                ](*,) syns ikke det er rart jeg blir forbanna jeg
                                Forbanna på hva?

                                Du misforsto totalt hva jeg skrev, jeg skrev jo ikke mot dine argumenter i det hele tatt, jeg diskuterte en annen side av denne saken som var snakk om å flytte en liten syngende del til OKS slik at OKS i nåværende form blir bedre. Det var ingen argumentering for å bli værende eller for å flytte.

                                Og til svar kommer du med personangrep, som ikke hører hjemme noen sted på ett debatt forum. At du ikke har blitt fjernet herfra er en gåte.
                                Tror du bør google litt på netetiquette jeg....
                                Herregud :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


                                Joa du dreiv og masa om å sende folk over på OKS.
                                La du merke til at jeg skreiv " DET FINNES IKKE 20 MANN SOM ER VILLIGE/TØRR/VIL ELLER FØLER SEG SÅ VARME I TRØYA AT DU STELLER SEG PÅ OKS OG ER FORSANGERE.

                                Det finnes fortsatt ikke 20 mann.

                                Det finnes ikke 50 mann.

                                Ikke 100 heller og du finner ikke en som gidder og leite etter disse som du vil sende over på OKS.

                                De som styrer og driver KFL er ikke 20 stk engang, da blir latterlig teit da du og ett par andre luringer skal sende over folk som vi ikke har.

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  denne tråden blir ike bedre jo mere dere skriver her , blir bare dårligere , staqrt på blanke ark å svar på den nye tråden heller , dere dummer bare ut forumet !!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • Oslo-kanari
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Feb 2004
                                    • 26

                                    Men det hadde vært litt stilig å stå bak mål...(?) Jeg tok meg en tur ned til valhall en eller en annen dag i november for å se fotball, nemlig VIF-Sandefjord...Da Fredrik Thorsen dundret et skudd i krysset fra 30 meter, var det utrolig stilig å se på "blåhvalene" som stod å danset og sang bak mål...

                                    Kommentar

                                    • Larsifan
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Sep 2006
                                      • 17

                                      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                      denne tråden blir ike bedre jo mere dere skriver her , blir bare dårligere , staqrt på blanke ark å svar på den nye tråden heller , dere dummer bare ut forumet !!
                                      Enig med deg. Stopp med dette her. dette er bare tull

                                      Kommentar

                                      • Trondeo
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3062

                                        Opprinnelig skrevet av Larsifan
                                        Enig med deg. Stopp med dette her. dette er bare tull
                                        Synd at denne tråden "bare" er to år gammel da..

                                        Kommentar

                                        • Larsifan
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Sep 2006
                                          • 17

                                          Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                          Synd at denne tråden "bare" er to år gammel da..
                                          Og med der der mente du akkuratt hva?

                                          Kommentar

                                          Working...