Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det var forøvrig veldig mye skryt av kommentator under Sogndal-LSK.
Jørgen Klem - Han ga meg aldri fravær når jeg var borte på mandager på langtur med KFL. Godtok alltid flytting av innlevering så de ikke kræsja med kamper. Han er LYN supporter, men bosatt i Nittedal.
Fjortjener vel egentlig å ligge i nyhetstråden............... Klanen er ikke Norges beste
Fotball er lidenskap, og ingen er mer lidenskapelige enn supporterne. Deres jobb er å støtte laget i tykt og tynt, og med det bidra til at de elleve utpå banen yter det lille ekstra. Men, hvem er egentlig de aller beste? I min tid som tilskuer, og i senere også spiller, har jeg etter hvert dannet meg et brukbart inntrykk av hvem som er de beste til å støtte sitt eget lag. Jeg vil derfor presentere min egen rangering av supportergruppene i Tippeligaen, og byr med det på topp 5-listen nedenfor. Jeg gjør oppmerksom på at denne, som alle andre slike lister, er av en 100% subjektiv karakter. Når det er sagt er dere selvsagt hjertelig velkomne til å komme med innspill og deres egne lister i kommentarfeltet.
Såvidt jeg har erfart er de eneste supportergruppe som stiller mannsterke til oppvarmingen, og i så måte støtter spillerne i mer enn 2 x 45 minutter. Synger og lager liv kampen i gjennom, og – ihvertfall tilsynelatende – har dessuten samtlige spillere sin egen sang. Etter min mening er en supporters aller viktigste oppgave å støtte laget når det går trått, og Kanarifansen får derfor førsteplassen fordi de er de desidert beste i motgang – hvilket de har bevist de siste fem sesongene. Foto: Knut Falch/Scanpix
Fra VG's tabelltips under "ressurser":"Har trolig de supporterne du hører best og mest, noe som er en voldsom styrke. LSK har historien, de er stolte av at ingen sammenhengende har vært lengre i den øverste divisjonen enn dem (siden 1975)."
Forøvrig alt som var positivt med våre ressurser.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Fra VG's tabelltips under "ressurser":"Har trolig de supporterne du hører best og mest, noe som er en voldsom styrke. LSK har historien, de er stolte av at ingen sammenhengende har vært lengre i den øverste divisjonen enn dem (siden 1975)."
Forøvrig alt som var positivt med våre ressurser.
Hyggelig å bli anerkjent fra den kanten. Vil vel påstå at ressursene på anlegg er minst topp 5 i Norge også dog..?
«Lillestrøm overtok mer og mer utover i omgangen. Men verken de eller gjestene evnet å score. Så da sier vi at seieren gikk til ... Kanarifansen, Lillestrøms utrettelige supportere.»
"Han signaliserer i hvert fall at han ser på det som en selvfølge at RBK er mye bedre enn Sogndal, som ble slått ut av Nes-Sotra. Dog ikke mer arrogant en en Lillestrøm-speaker på 90-tallet, som etter en kamp på Åråsen annonserte i høyttalerne at "neste hjemmekamp er tredje runde i cupen", FØR 2. runde var spilt!!"
Kommentar