Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Moderatormelding:
Husk at tråden fungerer på samme måte som nyhetstråden, dvs. at kommentarer er uønsket (ref. åpningsinnlegget). Jeg har fjernet noen innlegg, men ingen kort - da tråden hadde sovet lenge.
Ble blant annet vist et tysk flagg med Uwe på fra feltet.
Presisering og nødvendig kommentar: Det var et Deutsche Demokratische Republik flagg. Uwe er som kjent født i Altenburg og fikk 5 landskamper for DDR.
-Karl Heinz
Kampens beste aktør må vi kåre til bortelagets tilhengere. Kanarifansen holdt det gående fra 17.30 til over kampslutt, uten en eneste pause. Kåres herved til Norges beste supportere.
Det var Kanarifansen som sto for underholdningen på Komplett.no Arena i kveld. De sang uten å trekke pusten i over to timer, og viste en entusiasme ingen av spillerne på banen klarte å matche.
Ellers var Klanen forferdelige, FORFERDELIGE! Vi tapte tribunekampen sånn til de grader, selvom vi var 10 ganger så mange som KFL!
Jeg hørte litt mumling på høyresiden der innimellom, men med engang mumlingen begynte sang fugla oss i senk igjen.
Noen som la merke til en fyr litt på venstresiden av feltet som ropte "Er dere fyllesjuke eller?", vittig utsagn, det virket jo som vi hadde en protestaksjon mot synging ii 90 minutter.
VG lupen (fra dagens papir som jeg fant på t-banen) under ressurser: + "Lillestrøm har en av Norges beste supportergjenger, og Kanarifansen er snart klubbens største stolthet. Skal være vonde å slå på Åråsen"
2) Intensjonen med innlegget mitt var ikke å hisse folk opp. Jeg bare mener at vi kunne lært noe av Kanarifansen, som er ekstremt gode. Selv på 0-3 kunne jeg høre dem synge! Jeg har aldri opplevd Krattet synge slik mens vi ligger under, og spesielt ikke 0-3. Kanarifansen hadde godt trykk gjennom hele kampen!
Jørgen Horn, Enga-gutt, mener LSK har landets beste supportere. Det må vel være noe å ta med seg, spesielt siden han kun har spilt toppfotball mens LSK har slitt på nedre halvdel, og dermed ikke opplevd glansperioden 05-07 (i alle fall ikke fra banen).
10. Hvilket lag, sett bort fra eget lag, har landets beste supportere?
LSK - supportere som støtter opp om laget sitt i tykt og tynt.
Jørgen Horn, Enga-gutt, mener LSK har landets beste supportere. Det må vel være noe å ta med seg, spesielt siden han kun har spilt toppfotball mens LSK har slitt på nedre halvdel, og dermed ikke opplevd glansperioden 05-07 (i alle fall ikke fra banen).
10. Hvilket lag, sett bort fra eget lag, har landets beste supportere?
LSK - supportere som støtter opp om laget sitt i tykt og tynt.
Kommentar