Stemningstråd Viking-LSK
Collapse
X
-
Uanskvatt hvor idiotisk man syns regelverket på den og den arenaen er - slutt nå for faen å bråke om totalt uviktige ting, respekter og etterkom de beskjedene dere får (uansett hvor idiotiske de er), og syng høyt som faen for Sportsklubben!
Vi krangler ikke om småpenger...
Logoen var ok, i pausa ombestemte svina seg. Hvordan skal man forholde seg til at regelverket plutselig endres mitt under match mener du?Kommentar
-
Mulig sikkerhetsansvarlig på Viking Stadion er verdens største idiot, men hvilken rolle spiller det for oss?
Foreslår at indignerte personer som er snurt for å ha blitt strippa for noen flagg konsentrerer seg om det de er blant de beste på i hele Norge, skape stemning på Åråsen og i de gjenværende bortekampene!
Uanskvatt hvor idiotisk man syns regelverket på den og den arenaen er - slutt nå for faen å bråke om totalt uviktige ting, respekter og etterkom de beskjedene dere får (uansett hvor idiotiske de er), og syng høyt som faen for Sportsklubben!
Vi krangler ikke om småpenger...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Dønn enig i det du skriver, klart det er idiotisk! Men hva hjelper det??? Så får man heve seg over idiotiet, og vise hvorfor man egentlig kom til stadion! Det hjelper liksom så jævla lite å begynne og bråke. Det hjalp ikke for 10 år siden, det hjelper ikke nå og kommer neppe til å gjøre det i fremtiden heller. Det som kan hjelpe er å prøve å ta det opp saken med Viking FK på en vennlig og saklig måte i forkant/etterkant av match, men de leser neppe forumet til KFL (antar jeg da...)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Meget mulig du har rett. Men som nevnt tidligere så kommer vi til å fortsette å kjempe for det vi mener er riktigUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Faller deg ikke inn at dette sees på som provoserende for den såkalte sikkerhetssjefen, og være en medvirkende årsak til at dem aksjonerte?
At denne aksjonen kom i pausen og ikke under kampens gang syns jeg var et helt korrekt valg, da det ikke er voldelig, skadelig eller urolig det som foregår.Kommentar
-
Respekterer fullt ut at du er opptatt av supporternes rettigheter, og håper du fortsetter å kjempe for den saken. Håper også du innser at det fins mange måter å gjøre dette på, og at måten som enkelte valgte på Viking Stadion (jeg sikter til reaksjonen på den idiotiske flaggkonfiskeringen) verken hjelper Sportsklubben eller Kanari-Fansen.Kommentar
-
Respekterer fullt ut at du er opptatt av supporternes rettigheter, og håper du fortsetter å kjempe for den saken. Håper også du innser at det fins mange måter å gjøre dette på, og at måten som enkelte valgte på Viking Stadion (jeg sikter til reaksjonen på den idiotiske flaggkonfiskeringen) verken hjelper Sportsklubben eller Kanari-Fansen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Skulle tro vi levde i en politistat. Før du begynner å bruke begreper som "overgrep", sett deg inn i den verden du lever i! By the way, siden du undertegner alle innleggene dine på et offentlig forum med ACAB; er politimenn ekskluderte som Fuglasupportere???
Bare lurer...Kommentar
-
Veit ærlig talt ikke om jeg skal le eller gråte...
Skulle tro vi levde i en politistat. Før du begynner å bruke begreper som "overgrep", sett deg inn i den verden du lever i! By the way, siden du undertegner alle innleggene dine på et offentlig forum med ACAB; er politimenn ekskluderte som Fuglasupportere???
Bare lurer...
Skal prøve å sette meg inn i verden jeg lever i så fort jeg har tid.
Har ikke hørt noe om at dem er eksludert nei, men det er ikke så dumt det du nevner der.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hvem er FT og PS? Bør ikke de som skal få ros få den rette kreditten?Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Kommentar
-
Det minner meg forresten på. Synes alle at det er så ille på Åråsen nå? Etter en tur på Viking stadion?Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Kommentar
-
Det var en liten digresjon, selv om jeg besvarte spørsmålet.
PetterKommentar
-
Kommentar
Kommentar