Stemningstråd Viking-LSK
Collapse
X
-
-
-
Et sånt banner hadde vel ikke eksistert i det hele tatt om det ikke var for at politiet hadde oppført seg som "bastards" tidligere.
Selvfølgelig protesteres det da tilbake! Kommer ikke langt ved å lukke øynene og se en annen vei. Fight for your right!Kommentar
-
Fett nok, men da setter banneret premissene, for på Åråsen har alt fungert BRA siden vi hadde oppklaringsmøter med de i fjor.Kommentar
-
Kommentar
-
Klart ting har fungert bra, men kanskje det hadde vært på tide å fått tribunekulteren opp på ett nytt nivå?UFC 05!Kommentar
-
I bakvendtland der kan alt gå an. Stavanger er og blir et kapitell for seg selv.
En pub som ønsker bortesupportere velkommen, men som 2 timer senere krever at man skal gå med supporterutstyr.
En sikkerhets-stab som slipper igjennom flagg og bannere men i ettertid finner ut at det er farlig og skaper situasjoner.
En sikkerhetsjef som sender redde og skjelvende vakter etter engasjerte supportere.
Hvis det bor en liten kranglefant i deg og liker å gå med krokodille med på brystet kan jeg anbefale Stavanger. Der kan du velge fra øverste hylle, det være seg dørvakter, stadionvakter, politi eller annet pakk.
Jeg vet dere leser her Sikkerhets-Norge: VI GIR OSS ALDRI!Kommentar
-
Det jeg mener er bare det at det virker som folk glemmer att vi snakker om en inkompetent sikkerhetssjef her, han skal liksom ha ansvar for sikkerheten, men skaper istedenfor bråk utifra ingenting. Man må huske på at selv om politifolka oppførte seg på en latterlig måte i går, så opptrer de på beskjeder de får fra sikkerhetssjefen.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Veldig innlysende sagt. Men uansett så skader ikke litt hat på tribunen noen, så lenge det foregår verbalt etter min meningShut up and focus on the good things
Kommentar
Kommentar