Stemningstråd Viking-LSK
Collapse
X
-
Egentlig er dette en diskusjon som har gått mange ganger. Alle ønsker å støtte Fugla i utgangspunktet, men måten å gjøre det på er vi ikke enige om. En del av årsaken til at KFL har blitt så store, er at alle hittil har dratt i samme retning, mens vi nå opplever en slags rivalisering, der de forskjellige gruppene sitter på forskjellig fasit på hva som er riktig "supporterkultur".
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Egentlig er dette en diskusjon som har gått mange ganger. Alle ønsker å støtte Fugla i utgangspunktet, men måten å gjøre det på er vi ikke enige om. En del av årsaken til at KFL har blitt så store, er at alle hittil har dratt i samme retning, mens vi nå opplever en slags rivalisering, der de forskjellige gruppene sitter på forskjellig fasit på hva som er riktig "supporterkultur".
-erik
Derimot så mener jeg at ACAB og lignende ikke burde være tilstede på tribunen. Fordi
1) Det er med på å gi politiet og andre ekstra legitimitet på å fortsette den linja de har lagt seg på (en legitimitet de ikke bør få).
2) I denne "kampen" bør man fortsette den linjen man har hatt, nemlig flagging og synging til støtte for fugla. Ikke til motstand mot purken.BølerkanarisKommentar
-
Jeg kommer aldri til å løfte en finger eller heve stemmen dersom politi eller vakter kommer for å konfiskere ACAB-banneret, om det er på Åråsen eller andre steder. Mest meningsløse bruken av gult stoff og sort maling jeg har vært borti.
Og kom ikke til meg og snakk om mentalitet...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg kommer aldri til å løfte en finger eller heve stemmen dersom politi eller vakter kommer for å konfiskere ACAB-banneret, om det er på Åråsen eller andre steder. Mest meningsløse bruken av gult stoff og sort maling jeg har vært borti.
Og kom ikke til meg og snakk om mentalitet...
Det hadde jeg ikke forventet heller
Takk!Last edited by Dandy; 04.09.2007, 12:09.UFC 05!Kommentar
-
-erik
Du snakker tydligvis om noe du ikke har peiling omKommentar
-
Overså det inlegget i sta... Jeg har faktisk ikke merket noe annet en bedre samarbeid mellom grupperingene den siste tiden, så kan si jeg er sterkt uning i det som han sier i inlegget sitt,
Enig med deg JhnY.... Han bet tydeligvis ikke noe om hva han snakker om =)UFC 05!Kommentar
-
Fascinerende debatteknikk gutter, ingen som kommer med synspunkter har peiling på hva de snakker om.
Ingen som har hengt litt på forumet en stund har unngått å se debatten om grupperingene. Hvis alle var enige, og samarbeidet var rosenrødt, hadde vi ikke hatt denne debatten.
Jeg sier ikke at alt er ræva, men at det er en utfordring at vi har blitt store.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Kommentar
-
Kan ikke folk holde seg til tema her? Det er maktmisbruket fra Viking sin sikkerhetssjef som er tingen her. Karen hadde bestilt en buss tilbake til Lillestrøm for alle som satt på UFC bussen.
Den skulle frakte alle tilbake til østlandet. Mannen er gal og noen bør stoppe han.
ACAB banneret ble ikke brukt i Stavanger kun UFC logo og flagg. SKal man diskutere ACAB bannere foreslår jeg at det opprettes en egen tråd for det.Kommentar
-
Kommentar
-
Norske fotballstadioner er i ferd med å utvikle seg til et sted hvor man krenker rettigheter til supportere med støtte fra forbund, politi og i mange tilfeller også klubbene
Er det problemer andre steder også?
Og den boten der hadde jeg plent nekta å betale Raymond!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
det er viking som må ta hovedansvaret for maktmisbruket mot Kanarifansen. Er jo de som ansetter sikkerhetssjefen og som gir ham retningslinjer. De har sikkert proppet huene til de i politiet fulle med skrekkhistorier om de fæle supporterne fra Lillestrøm..
Skjønner ikke at Røsler holder ut i den klubben der.
Face it Viking: Ultraskulturen er her, og den vil vokse. og det er ikke en dritt dere kan få gjort med det.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
Uansett hva man definerer seg som skal man få lov til å gå rundt uten å bli trakkasert bare fordi man ikke bærer supporterutstyr.
Du er faktisk uskyldig til det motsatte er bevist.Kommentar
-
Til å med terrorister har større rettsikkerhet. I den nye terrorloven står det at det er først når du planlegger eller gjennomfører et terroranslag at det er ulovlig. Det å være medlem av en terroristorganisasjon er derimot ikke ulovlig.
Hvis man ikke bryter loven har man krav på å bli behandlet med respekt fra politiet. Hvorfor gjelder ikke enkle rettsikkerhetsprinsipper også for fotballsupportere?synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar