Stemningstråd Viking-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Etter en kamp hvor det på TV høres ut som om KFL eide tribunen, og rogalendingene bare var interessert i å bruke energi på motstanderen, så er det meste i denne tråden trist lesning.

    - Trist for tilreisende supportere, som blir behandlet på denne måten.
    - Trist for alt som heter ytringsfrihet og rettssikkerhet.
    - Trist for Viking som fremstår med et sånt ansikt utad som den omtalte sikkerhetssjef.

    Men på den annen side, så har man som LSK-supporter ikke mange problemer i forhold til den religiøse hopen på sørlandet...
    Knurr...

    Kommentar

    • thomas wangen
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Mar 2004
      • 7

      Jeg var på stadion. Det meste er sagt som trengs å sies. Det er uansett forbanna dumt å kaste knallskudd/kinaputter mot andre i KFL. Det står det lite respekt av.

      Hvordan reagere på Viking og sikkerhetsvakta?

      Jeg foreslår at vi mobiliserer maksimalt til denne kampen neste år. 1500 - 2000 LSK tilhengere på tribunen som demonsterer hvordan man skal skape stemning. (Det kan de ikke i stavanger).

      Vi reiser igjen neste år.

      Til sist kan jo KFL styret sende et brev til LSK hvor man oppfordrer klubben til å ta dette opp med Viking.
      T.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Den største utfordringen er at enkelte, etter min mening, prøver å gjøre tribunen til en arena for saker, holdninger og temaer som ikke hører hjemme der.

        Mvh
        Gammer`n
        Du må gjerne utdype dette.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Jeg kommer aldri til å løfte en finger eller heve stemmen dersom politi eller vakter kommer for å konfiskere ACAB-banneret, om det er på Åråsen eller andre steder. Mest meningsløse bruken av gult stoff og sort maling jeg har vært borti.
          Og hva har dette med saken å gjøre om jeg tørr spørre?
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Robin-lsk
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 1341

            jeg hørte kanarifansen fra første sek til siste sek
            UFC JUNIORS

            Kommentar

            • sk-kanaris
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2007
              • 240

              Tenkt litt rundt det med disse undergruppene. De som skaper disse er engasjerte folk som skaper mye liv og røre, men hvorfor ikke heller legge kreativiteten på kanarifansen som merkevare der alle er medlemer. Satse mer på kfl flagg og lsk flagg og ikke promotering av acab ufc eller alt annet. Hadde vært mye
              bedre synes nå jeg.
              /Ståle

              http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Og hva har dette med saken å gjøre om jeg tørr spørre?
                Det en digresjon og et lite etterlengtet sukk mot det tåpelig ACAB-banneret.

                Forøvrig fremstår det som merkelig at man er så keen på et flagg at man er villig til å slåss med politiet for å få lov til å vifte med det. Akkurat der tror jeg glatt jeg hadde stått over. Så mye kan det ikke være verdt?
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • gorken
                  Administrator
                  • May 2006
                  • 1483

                  Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
                  Tenkt litt rundt det med disse undergruppene. De som skaper disse er engasjerte folk som skaper mye liv og røre, men hvorfor ikke heller legge kreativiteten på kanarifansen som merkevare der alle er medlemer. Satse mer på kfl flagg og lsk flagg og ikke promotering av acab ufc eller alt annet. Hadde vært mye
                  bedre synes nå jeg.
                  Ja, fy flate det er irriterende når disse undergruppene promoterer seg selv slik som dette :roll:
                  At de ikke kan skrive LSK på tostangsen altså...

                  I have this condition.

                  Kommentar

                  • Dandy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 346

                    *ler*
                    UFC 05!

                    Kommentar

                    • UFM1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 2008

                      Opprinnelig skrevet av gorken
                      Ja, fy flate det er irriterende når disse undergruppene promoterer seg selv slik som dette :roll:
                      At de ikke kan skrive LSK på tostangsen altså...


                      det var ikke vi som lagde det vi fikk det !!! atte går ann!!
                      Lillestrøm

                      Kommentar

                      • UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

                        vi har tenkt til å være med på masse tifo flagg etc videre, men når vi skal det da skal vi også lage mere LSK preget.!!!!!!!!!
                        Lillestrøm

                        Kommentar

                        • gorken
                          Administrator
                          • May 2006
                          • 1483

                          Juniorkanarisgutta, les litt om ironi. Så kan vi snakke.
                          I have this condition.

                          Kommentar

                          • Ted Nugent
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 851

                            Ryktes at junior-kanaris ikke kom inn på puben mot Viking. Skandale!!

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Det en digresjon og et lite etterlengtet sukk mot det tåpelig ACAB-banneret.

                              Forøvrig fremstår det som merkelig at man er så keen på et flagg at man er villig til å slåss med politiet for å få lov til å vifte med det. Akkurat der tror jeg glatt jeg hadde stått over. Så mye kan det ikke være verdt?
                              Akkurat her handler det vel litt mer om å stå for det man tror på, enn at det det bare var et tøystykke.

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                Opprinnelig skrevet av Nordby
                                Akkurat her handler det vel litt mer om å stå for det man tror på, enn at det det bare var et tøystykke.
                                Hvis et ACAB-banner er å kjempe for noe man tror på, så finnes det ikke mange verdier igjen her i livet.

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  Hvorfor er det så inni helvete mange normalt sett oppegående folk som tror saken(e) i Stavanger dreide seg om et ACAB-banner?

                                  Info: Det var ikke noe ACAB-banner på Viking Stadion.

                                  Forøvrig er ikke ACAB-flagget UFC sitt.
                                  Last edited by Lars; 04.09.2007, 19:30.

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    menne.... det er vel LSK som skal være i hovedfokus for oss alle, hvis folk vet at det er strenge regler på dette på stadion til viking hvorfor utfordre?
                                    i denne sammenhengen har det veldig lite å si om hvem som har rett og galt ev dere og politiet\vaktene fordi dem bestemmer, på deres bane kan vi vel la dem bestemme og følge deres regler selv om det er teit, for en sak som dette går ikke ut over noen andre enn KFL, og ytre hva man personlig står for eller mener blir feil i en sammenheng som dette, for ett flagg blandt KFL med en personlig mening kan bli oppfattet som om det er fra KFL\alle siden flagget er i mengden , og det synes ikke jeg er rett, hvis det innebærer negative ting.
                                    Kanarifansen er Landets desidert beste og har ett godt rykte, la oss håpe det forblir slik
                                    Last edited by Rovfugl; 04.09.2007, 19:26. Begrunnelse: et par ordendringer, skreiv så tullete at sikkert ingen skjønte det
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      Opprinnelig skrevet av Nordby
                                      Akkurat her handler det vel litt mer om å stå for det man tror på, enn at det det bare var et tøystykke.
                                      Hadde det vært noe viktig, så ville jeg også kjempet, men dette dreier seg om et flagg (eller to) som idiotiet i Viking ikke liker. Flagget kan brukes på alle andre arenaer i Norge, da blir det en tynn prinsippsak. I hvert fall for min del, hadde ikke giddet å lage noen fight på det grunnlaget.

                                      Da får vi heller gutse til skikkelig mot Viking neste år i samlet flokk. Ingen møter opp i supporterutstyr, det eneste som blir godtatt er krokodille eller Dressmann
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

                                        På forhånd fikk vi beskjed om hva som ikke var godkjent inne på stadion. Logoen til UFC var ikke et tema. Når dem da plutselig i pausa skal ta fra oss alle flagg med logo på så er det klart man setter seg litt på bakbeina.

                                        Utrolig at oppegående folk(?) drar en acab-tvåpinns, som ikke var i nærheten av stavanger eller tilhører UFC, inn i saken.

                                        Forøvrig er samarbeidet mellom alle grupperinger på Åråsen bedre enn noengang. Vi drar i samme retning alle sammen. Så slutt å konstruer problemer jævla bønder.

                                        Den lille pyroen som ble tent i Stavanger kom ikke fra UFC.

                                        En annen ting er at Viking security og politiet i stavanger hadde bestemt seg for å sende mentalitetsbussen med 70 fans tilbake til Lillestrøm. Takk til FT og PS i kfl/lsk som fikk svina til å droppe den greia!

                                        Så får jeg håpe at viking en gang i nær framtid trekker Dynamo Zagreb e.l. når dem eventuellt kommer seg ut i europa.
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

                                        Kommentar

                                        • skotten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 1794

                                          Mulig sikkerhetsansvarlig på Viking Stadion er verdens største idiot, men hvilken rolle spiller det for oss?

                                          Foreslår at indignerte personer som er snurt for å ha blitt strippa for noen flagg konsentrerer seg om det de er blant de beste på i hele Norge, skape stemning på Åråsen og i de gjenværende bortekampene!

                                          Uanskvatt hvor idiotisk man syns regelverket på den og den arenaen er - slutt nå for faen å bråke om totalt uviktige ting, respekter og etterkom de beskjedene dere får (uansett hvor idiotiske de er), og syng høyt som faen for Sportsklubben!

                                          Vi krangler ikke om småpenger...

                                          Kommentar

                                          Working...