nå er det nok om meg og gamle Torolf .Tilbake til saken. Hvis Torolf greier holde seg til den da
Degenererte tapere og Tribunekultur på TV2sport
Collapse
X
-
My bad. Forøvrig er det vel ikke akkurat noe nytt under sola at den yngre garde er litt mer opprørske enn de litt eldre. De fleste vokser det av seg.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Vi er Kanari-Fansen, holder aldri kjeft
Jeg siterer Agnar Mykle i "Sangen om den røde rubin:"
"Ungdomstida tilhører de unge, men det er bare de eldre som veit å bruke den."
Hva du mener om framtida og å være ekstrem/snill på tribunen lar jeg være din sak, Ole Nordby, men hvordan vil du beskrive tribunekulturen på feltet mandag den 6. august? Var det et glimt av framtida? eller fortida? Ungdom eller alderdom?
6. august beviste at det eksisterer en "kanarikultur." Null stillhet, 1000% støtte. Det var ekstremt, rått, inderlig og fanatisk. Noe som vi tar med oss fra fortida, inn i framtida - som begynner i morra. Uavhengig av alder.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Vi husker jo veldig godt hvem som argumenterte sterkest for å kjøre stillhet og boikott av laget.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Stemninga på Godset matchen hadde blitt akkurat like bra selvom vi hadde hatt 10 minutters stillhet. Den eneste forskjellen er at det hadde vært 80 minutter med sykt trøkk istedenfor 90, og vi hadde fått vist spillerne at vi ikke aksepterer å bli pissa på.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Av og til - riktignok ikke ofte - savner jeg de gode, gamle dager da alt kunne oppsummeres i enten svart eller hvitt. Nyt det mens dere kan!Vidar Evje
Kommentar
-
Morsomt at mange av dem som slår seg på brystet i ettertid, er de samme folka som på langt nær deltar/deltok på samme nivå som før og etter godsetmatchen.
Forøvrig støtter Ultras klubbmerket, ikke nødvendigvis overbetalte spillere som ikke bryr seg om hvor dem spiller.Kommentar
-
Hehe. Misforstå meg rett. Debatten etter den begredelige innsatsen mot karjeng var selvsagt uungåelig og legitim nok, men som sagt i stemningstråden/viking er det denne dynamikken som hever oss og bringer oss videre fram. Alle mann, som Fuglafans bak klubbmerket.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Muligens burde UFC fronte en slik boikott langt oftere, folk elsker jo å gjøre det motsatte. Hvis det er det som skal til for at stemninga kommer opp på det nivået hver gang så kjører vi på.
Morsomt at mange av dem som slår seg på brystet i ettertid, er de samme folka som på langt nær deltar/deltok på samme nivå som før og etter godsetmatchen.
Forøvrig støtter Ultras klubbmerket, ikke nødvendigvis overbetalte spillere som ikke bryr seg om hvor dem spiller.
At UFC har noen innvirkning på resultatet av om det blir boikott eller ei så er svaret NEI ! UFC får masse urettferdig kritikk, men det er da ikke mer enn hva mann må regne med når det dannes enn klack med litt andre interesser enn hva andre kanskje har. At dere opptrer som en sterk og ressurssterk gruppe gjør det heller ikke enklere for dere, og jeg kan konkludere med at det aldrig vil bli stille rundt dere uansett hva dere gjør. Stå på videre!!
Ved å si at man støtter klubben, så mener jeg at spillerne inkluderes på lik linje med den.
Det er ytterst sjelden vare at en spiller blør for drakta, og lønnslippen har ingenting å si på hva de presterer på banen egentlig. Vi må tåle at spillere ønsker seg vekk til større klubber eller bedre betalte stillinger på sikt, så hvis du tror at fotballspillere i LSK lunter rundt på gressmatta for kun å heve lønn så tar du nok veldig feil. Den spillern som klubben anser å være den beste i lagets uttak er klubbens (treneren) valg, derfor skal vi stå 100% bak våre spillere på lik linje med klubben og logoen.
NB:Ekte fans med ekte følelser for klubben støtter laget i tykt og tynt, men må mann kalle seg en ultras for at det skal bli ekte nok?
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar