Tribuneorganisering/Stemningstråd Stabæk-LSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg la merke til at det var en joker som hoppet inn på banen i pausen fra KFL, og hadde med vaktene på en løpetur. Fikk ikke helt med meg hvorfor han løp, men jeg ble ganske imponert.
Vedkommende fremsto som:
* raskere enn Sundgot,
* med langt bedre balanse enn Myklebust,
* med større fintereportoar enn Brenne,
* mer besluttsom enn Occean.
Det måtte en rekke vakter og politi til for å stoppe fyren, men det var god underholdning. Kanskje en "spiller" Tom Nordlie bør vurdere nå som stallen tynnes ut?
Kommentar
-
På en stadion som nadderud, så er det beste man kan gjøre å ha det litt morro, noen humor sanger i blandt.
Og det med de to som løp ut på LØPEBANEN. Det var ikke under kampens gang, og det forstyrret ingen. Bare litt uskyldig morro. Vis du vil oppleve det samme gang på gang xER så kan du heller sette deg å se på glamour.Kommentar
-
Hooligan sanger har ingenting på en kanarifanstribune å gjøre. Og hvis det er noen som ikke forstår det så håper jeg noen kan forklare dem for jeg gidder ikke.
Var bra trøkk i 1. omgang, men det dabbet av etter utvisningene. cred til forsangerne som var aktive hele kampen.
Imponert over løpeferdighetene til de som løp inn på indre bane. Fin tradisjon på friidrettsarenaer det.
Når det gjelder scoringsangen så så synes jeg vi heller skal fortsette på sangen vi synger. Da trøkker den bra, og når vi er ferdig med den så kan vi heller kjøre igang seven nations. Slik det er nå stopper synginga etter mål når det egentlig er best trøkk fordi det tar 1 minutt å få organisert seven nations.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
Imponerer ikke meg med "pappa blir ikke sur"-løp helt uten mål og mening. Sannsynligvis øker det forekomsten av nitidig kontroll, vakter, aggressive bikkjer og politi når vi reiser rundt. Sånt som vi er så glad i...Vidar Evje
Kommentar
-
-
Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Kanarifansen kan ikke få bot for det. Enkeltpersonen kan få bot for det, og stabukk kan få bot for det pga. manglende/dårlig vakthold.Kommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Jævlig morsomt å synge "alle stæbekk jenter er til salgs" inn ¨på Onkel Blaa.Kommentar
-
Hva gjør du p åonkel blaa på en dag som dette???Kommentar
Kommentar