Fugla på youtube
Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
-
Muligens feil tråd å spørre i, men... Har prøvd ved flere anledninger å finne igjen Kanari-tv sendinga fra semien mot søpla i 2005. Noen som sitter på den, som kunne tenke seg å slenge den opp på youtube?CustodesI med og motgangKommentar
-
Vålerenga Fotball (Football Team), Lillestrøm SK (Football Team), Football (Interest), Ultras (Organization), hooligans, Norway (Country), Norge (City/Town/Village), Oslo (City/Town/Village), Tippeligaen (Football League), Europe (Continent), Fans (Composition), Pyrotechnics (Film Job), Choreography (Profession), Lillestrøm (City/Town/Village)Kommentar
-
Siste kampen i 2018. Kampen om å overleve eliteserien.Kampen om overlevelse! Stemningsvideo fra kampen 24/11.2018 kampen mot Kbk. Track: Track: NIVIRO - The Apocalypse [NCS Release] Music provided by NCS. Watch:...Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFO👍 4Kommentar
-
Driver å lager tribunesanger med tekst om dagen.
Det kom et ønske/forslag å få laget noen slike videoer på et tribunemøte i 2018 - så hvis det fortsatt er et ønske skal jeg få ut så mye jeg kan
Her er spillelisten hvor jeg kommer til å laste opp alle videoer/sanger.
Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFO👍 3Kommentar
-
Lillestrøm - Molde 2019Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFO👍 1Kommentar
-
Lillestrøm - Haugesund 2019Tribunevideo etter hjemmekampen mot Haugesund.Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFO👍 2Kommentar
-
Lillestrøm - Rosenborg 2019!Tribunevideo etter hjemmekampen mot bartene!Sovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFO👍 3Kommentar
Kommentar