Næ, de over svarte med at de ikke visste hvem det var, og jeg gadd ikke å blande meg inn i det..
Stemningstråd LSK - Tromsø
Collapse
X
-
Greit nok at folk vil kjøre humorsanger. På felt C sang vi også humorsanger, i og med at det var totalt dødt. Men det finnes en grense. Man synger ikke "oi oi oi, nå har vi det morro", "Optimist" eller "Jag trodde änglarna fanns" når vi blir pissa på av Tromsø hjemme. Optimist av den grunn at det kom på et latterlig dårlig timet tidspunkt i kampen, håpløst at hele Felt A gir opp en halvtime før slutt. "Later som vi scorer mål" er også sanger vi burde holde oss for gode for idag.
Helt enig.
I tillegg har jeg fortsatt ikke helt forstått hva sanger som "Optimist" og spessielt "Jag trodde änglarna fanns" egenltig gjør på en tribune. Kan vel ikke akkurat huske at disse sangene noen gang har trøkka spessielt bra,og i hvertfall ikke på en sånn dag.Kommentar
-
Av mine erfaringer har hvert fall "Optimist" vært en resignasjonssang som vi stort sett synger når nok en gang gullet glipper. På det tidspunktet den ble starta passet det seg ikke, da burde vi sunget på som faen i håp om at noe radikalt skulle skje.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Bra medley idag hvertfall. Hvor mange sanger ble det på rappen?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ja det var jo kjempebra.. Helt høl i hue sier jeg ass.. Hva er vitsen med å synge så mange sanger etterhverandre.. Fikk jo ikke med meg at de skifta eller hva de sang før de sang på noe annet.. morro..Kommentar
-
Jeg trodde vi hadde lært noe av vålerenga-kampen i våres, men i dag synes jeg ikke det virket sånn...når laget er ræva på banen, synker tribunenivået vårt ned på samme nivå!
Samling i bånn...igjen...! Vi er MYE MYE bedre enn dette!!!!!!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CamplessDet var han som sto over meg. Arild spurte hvem det var til han som sto ved siden av han om jeg ikke husker feil. Blå og hvit genser om jeg husker riktig. Det var stolryggen til setet jeg sto foran..
Vet ikke hvilken rad det var, var vel raden under Tobben.. over arild.
Blir for dumt når man kaster stolseter. Håper ingen fikk det i hodet!Kommentar
-
tror det var han som sto til venstre for deg som kasta.. hvis ikke en plass lengre bort!.. hissig fyr!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Komplett skandale. Det er selvsagt lov å bli sur og forbanna når vi havner bakpå med 0-1 og ti mann etter ti minutter med 80 minutters motbakke igjen. Imidlertid er det overhodet ikke akseptabelt å herpe stoler for deretter å pælme setet nedover hvor en ikke har noe som helst kontroll over hvor setet havner. Ølboksen i Sandefjord kunne fått en konkurrent når det gjelder mediaomtale. Har en ikke bedre impulskontroll bør en vurdere om Åråsen virkelig er stedet når det spilles kamper. Overvåkningskamera?Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Kommentar
-
Virka nesten som felt c og felt b konkurerte i går.. synes det var liten samkjøring om start av sanger...når en sang ble starta tok det ikke mange minuttene før den andre sia starta noe annet... Hvorfor ikke samkjøre oss mer? sikker mange som er uenig, men det var nå sånn jeg oppfatta gårsdagen!Kommentar
-
Helt enig, ingen sanger som holdt nesten....
Virka nesten som felt c og felt b konkurerte i går.. synes det var liten samkjøring om start av sanger...når en sang ble starta tok det ikke mange minuttene før den andre sia starta noe annet... Hvorfor ikke samkjøre oss mer? sikker mange som er uenig, men det var nå sånn jeg oppfatta gårsdagen!Kommentar
Kommentar